Uneori, pentru a vă regăsi, trebuie să vă întoarceţi acolo unde a început totul. Aceasta a fost cu siguranţă adevărat pentru Steffi Marla. Creatoarea germană de conţinut a adunat peste 99.500 de urmăritori online pentru imaginile ei romantice în stil cottagecore, inspirate de educaţia ei rurală. Privind la fotografiile ei – autoportrete în scene rurale care se schimbă odată cu anotimpurile, de la păduri de toamnă la pajişti de vară – nu v-aţi gândi o clipă că locuieşte în Berlinul aglomerat.
„Am crescut la o fermă şi m-am mutat la Berlin când aveam 20 de ani”, spune Steffi, care este, de asemenea, hairstylist şi mamă a doi copii. Călătoria ei în fotografie a început cu adevărat după naşterea celui de-al doilea copil, când a început să documenteze viaţa de familie. La început se simţea nesigură când îşi posta fotografiile pe reţelele sociale, dar imaginile ei au devenit în scurt timp populare. „Reţelele sociale mi s-au părut o platformă excelentă pentru a întâlni alţi oameni, pentru a face schimb de idei şi pentru a încerca lucruri noi. E o activitate care m-a prins”, se entuziasmează ea.
O reţea socială plăcută estetic şi unitară vă poate ajuta să vă creşteţi numărul de urmăritori şi să vă stabiliţi identitatea şi marca, deci cum trebuie procedat? Steffi îşi împărtăşeşte principalele sfaturi şi ne explică procesul ei.