Aplicaţia Canon Camera Connect

canon_connect

Sunteţi pregătit să vă conectaţi cum nu aţi mai făcut-o niciodată?

Conectaţi camera la dispozitivul Apple sau Android pentru a realiza fotografii de la distanţă, a le descărca cu uşurinţă şi partaja rapid.

Descărcaţi de pe App Store
Descărcaţi de pe Google play

Conectaţi camera Canon cu telefonul smartphone pentru a executa sarcini noi:

  • Descărcaţi imaginile instantaneu pentru a le partaja cu uşurinţă
  • Controlaţi camera de la distanţă de pe telefon
  • Adăugaţi date GPS la imagini cu camera PowerShot sau IXUS

Întrebări frecvente

Aplicaţia funcţionează cu orice cameră?

Consultaţi lista de compatibilitate de mai jos pentru a vedea dacă aplicaţia funcţionează cu camera dvs.**

Toate funcţiile sunt disponibile pe toate camerele?

Nu, nu toate funcţiile sunt disponibile pe toate modelele. Consultaţi lista de compatibilitate de mai jos pentru a vedea ce funcţii sunt disponibile pe camera dvs.

Cum conectez camera Canon EOS DSLR la dispozitivul mobil?

1. Porniţi camera şi selectaţi butonul de meniu.
2. Faceţi clic pe setări şi selectaţi Wi-Fi.
3. Apăsaţi pe ˜„Activare”. Dacă este afişat un mesaj prin care vi se solicită să înregistraţi un pseudonim, alegeţi un nume şi omiteţi următorii doi paşi.
4. Reveniţi la meniu 
5. Selectaţi funcţia Wi-Fi şi setaţi pseudonimul pentru camera dorită
6. Reveniţi la meniu şi selectaţi funcţia Wi-Fi
7. Selectaţi pictograma „Conectare la smartphone”
8. Selectaţi „Modul Punct de acces cameră”
9. Selectaţi „Conectare uşoară”
10. Pe dispozitiv, accesaţi Setări, selectaţi Wi-Fi şi apoi alegeţi numele reţelei afişat pe cameră.
11. Pe dispozitivul inteligent, accesaţi Setări, selectaţi Wi-Fi şi apoi alegeţi numele reţelei afişat pe cameră.
12. După ce vedeţi că dispozitivul s-a conectat la reţeaua camerei, deschideţi aplicaţia Camera Connect.
13. Pe cameră va apărea un mesaj de confirmare prin care vi se confirmă că aceasta este conectată la dispozitiv. Apăsaţi OK dacă pe cameră este afişat un mesaj prin care vi se solicită să verificaţi dispozitivul pe care îl conectaţi şi să salvaţi configuraţia în SET1. Acum puteţi să utilizaţi aplicaţia.
14. După ce aţi parcurs acest proces o dată, nu va fi necesar să mai furnizaţi detaliile de autentificare din nou. Când selectaţi din nou funcţia Wi-Fi, puteţi utiliza aceleaşi setări ale configuraţiei memorate în procesul de configurare iniţial şi conectaţi camera la dispozitivul inteligent urmând etapele 11 şi 12.

Cum conectez camera Canon EOS M3, Canon PowerShot sau IXUS la dispozitivul meu mobil?

1. Porniţi camera.
2. Apăsaţi butonul cu simbolul unui telefon mobil de pe cameră. Dacă pe camera dvs. nu există acest buton, apăsaţi pictograma Wi-Fi în modul de redare.
3. După crearea unui pseudonim, selectaţi imaginea cu telefonul mobil de pe afişaj. Camera va crea o reţea Wi-Fi la care se poate conecta telefonul.
4. Pe dispozitiv, accesaţi Setări, selectaţi Wi-Fi şi apoi alegeţi numele reţelei afişat pe cameră.
5. După ce vedeţi că dispozitivul s-a conectat la reţeaua camerei, deschideţi aplicaţia Camera Connect.
6. Pe cameră va apărea un mesaj de confirmare prin care vi se confirmă că aceasta este conectată la dispozitiv.
7. Acum puteţi să utilizaţi aplicaţia.
8. Acest proces nu trebuie parcurs decât o singură dată. La următoarea apăsare a butonului cu telefonul, veţi urma procedura de la pasul 4. Alternativ, puteţi apăsa pictograma WiFi în modul de redare pentru a afişa un meniu cu istoricul conexiunilor. Din acest meniu, selectaţi numele reţelei afişat pe cameră.

Cum transfer fotografiile de pe cameră pe telefon sau pe tabletă?

1. Conectaţi dispozitivul la cameră, pentru a deschide aplicaţia Camera Connect.
2. În aplicaţie, atingeţi funcţia „Imagini de pe cameră” şi în aplicaţie vor apărea toate imaginile salvate pe cameră.
3. În partea de jos a ecranului aplicaţiei, atingeţi pictograma de descărcare şi selectaţi imaginile pe care doriţi să le salvaţi de pe cameră pe dispozitiv.
4. Pentru a salva imagini individuale, atingeţi imaginea dorită. Când imaginea este afişată pe tot ecranul, atingeţi pictograma de descărcare de sub imagine.
5. Pentru a salva mai multe imagini, faceţi clic pe pictograma cu săgeata din partea de jos a ecranului şi selectaţi imaginile pe care doriţi să le salvaţi.

Cum pot utiliza funcţia GPS via Mobile?

Dacă utilizaţi datele GPS de pe smartphone, funcţia GPS via Mobile vă etichetează fotografia cu date exacte, cum ar fi ora şi locaţia la care a fost realizată fotografia. Astfel, indiferent dacă păstraţi fotografiile sau le încărcaţi pe Flickr, veţi găsi mereu fotografia dorită. Funcţia GPS via Mobile este disponibilă cu camerele PowerShot şi IXUS.

Cum adaug datele GPS la imagini?

Funcţia GPS via Mobile este compatibilă cu camerele PowerShot sau IXUS.

1. Asiguraţi-vă că data şi ora sunt setate corect pe cameră şi pe dispozitiv. Acest lucru va permite sincronizarea datelor GPS.
2. Deschideţi aplicaţia Camera Connect şi selectaţi Informaţii locaţie.
3. Selectaţi Începere jurnalizare.
4. Începeţi să realizaţi fotografii cu dispozitivul.
5. După ce aţi realizat fotografia, conectaţi camera la dispozitiv.
6. Aplicaţia Camera Connect va detecta automat faptul că aţi început jurnalizarea şi vă va întreba dacă doriţi să sincronizaţi informaţiile disponibile. 
7. În meniul principal al dispozitivului, selectaţi Informaţii locaţie.
8. Selectaţi Trimitere informaţii locaţie şi apăsaţi OK.
9. Pentru a vedea datele GPS, selectaţi fotografia pe cameră şi faceţi clic pe DISP. Vor fi afişate coordonatele locaţiei la care a fost realizată fotografia.
10. Pentru a dezactiva datele GPS, selectaţi Informaţii locaţie din meniul principal al aplicaţiei de pe dispozitiv şi faceţi clic pe Terminare jurnalizare.

Cum schimb setările camerei în aplicaţia Camera Connect?

Pentru a schimba setările camerei, camera dvs. compactă trebuie să fie în unul din modurile manuale M, Av sau Tv.

1. Conectaţi camera la aplicaţia Camera Connect.
2. Faceţi clic pe Captură la distanţă.
3. Aici veţi vedea un buton în partea dreaptă jos a dispozitivului; atingeţi-l pentru a accesa diferite setări cum sunt timpul de expunere, deschiderea diafragmei, ISO, fotografierea continuă şi temporizatorul automat.
4. Selectaţi setarea pe care doriţi să o schimbaţi şi derulaţi către stânga sau dreapta pentru a o regla.

Am reuşit să mă conectez la aplicaţie, dar după ce o accesez, reţeaua Wi-Fi se deconectează. Ce ar trebui să fac?

1. Accesaţi setările Wi-Fi de pe dispozitiv şi faceţi clic pe cealaltă reţea la care se conectează dispozitivul.
2. Selectaţi Ignorare reţea.
3. Selectaţi numele reţelei afişat pe cameră.

Cum pot instala aplicaţia pe telefon sau pe tabletă

Puteţi descărca gratuit aplicaţia Camera Connect pe dispozitiv. Vizitaţi App Store sau Google şi căutaţi ‘Canon Camera Connect’.

Foloseam aplicaţia CameraWindow dar camera nu se poate conecta la noua aplicaţie Camera Connect, chiar dacă este instalată.

Conexiunea dvs. anterioară dintre dispozitivul inteligent şi aplicaţia CameraWindow este memorată pe cameră în lista istoricului conexiunilor. Aceasta nu poate fi utilizată din nou, deoarece este compatibilă numai cu aplicaţia veche instalată pe dispozitiv.

Dacă aţi folosit butonul Conectare la dispozitiv mobil pentru a vă conecta la dispozitivul inteligent:

1. Apăsaţi butonul de meniu şi căutaţi fila Setări (fila cu simbolul unei chei şi unui ciocan).
2. Selectaţi butonul Conectare la dispozitiv mobil.
3. Ştergeţi „Destinaţie înregistrată” (dispozitivul inteligent).
4. După ştergere, apăsaţi din nou butonul Conectare la dispozitiv mobil şi realizaţi conectarea la dispozitivul inteligent (nu uitaţi să lansaţi noua aplicaţie Camera Connect pe dispozitivul inteligent).
5. După aceasta, butonul cu telefonul mobil va memora conexiunea la noua aplicaţie Camera Connect şi puteţi utiliza acest buton la fel ca înainte. De asemenea, puteţi să ştergeţi aplicaţia CameraWindow pentru a nu crea confuzie.

Dacă nu puteţi folosi butonul Conectare la dispozitiv mobil sau camera dvs. nu are acest buton

1. Apăsaţi Redare şi selectaţi butonul cu pictograma Wi-Fi.
2. Lansaţi o conexiune nouă selectând pictograma cu smartphone de pe ecran în loc să selectaţi o conexiune anterioară din lista cu istoricul conexiunilor.
3. Finalizaţi conectarea la dispozitivul inteligent (nu uitaţi să lansaţi noua aplicaţie Camera Connect pe dispozitivul inteligent).
4. După ce aţi realizat această operaţie, camera va memora conexiunea la noua aplicaţie Camera Connect şi aceasta va apărea în lista cu istoricul. De asemenea, puteţi să ştergeţi aplicaţia CameraWindow pentru a nu crea confuzie.

Cum conectez camera prin NFC?

Pentru a utiliza NFC, trebuie să utilizaţi un telefon android compatibil cu funcţia NFC (OS versiunea 4.0 sau o versiune ulterioară). Activaţi NFC pe smartphone şi apoi atingeţi telefonul de sigla “N-Mark” a camerei.

Pentru anumite modele ar putea fi necesar:

1. Să activaţi funcţia Wi-Fi din meniul camerei şi să vă asiguraţi că NFC este activat
2. Să accesaţi meniul Setări de pe dispozitiv, apoi să selectaţi Wi-Fi, să alegeţi numele reţelei afişat pe cameră şi să atingeţi „Conectare”.
3. Să atingeţi NFC pentru a lansa aplicaţia şi astfel se va realiza conexiunea.

Camera mea are NFC, dar această funcţie activează aplicaţia CameraWindow. Cum utilizez Camera Connect?

Aplicaţia Camera Connect va rescrie automat eticheta NFC.

Nu trebuie decât să conectaţi camera la aplicaţia Camera Connect ***, iar când apare un mesaj prin care vi se solicită să rescrieţi informaţiile etichetei NFC, apăsaţi OK.

***Pentru informaţii suplimentare despre conectarea aplicaţiei Camera Connect la dispozitivul mobil, consultaţi una dintre secţiunile 'Cum conectez camera Canon EOS DSLR la dispozitivul mobil?‘ sau 'Cum conectez Canon PowerShot sau IXUS la telefonul mobil?

Pentru anumite modele ar putea fi necesar:

1. Conectaţi camera la aplicaţia Camera Connect.
2. Selectaţi Setări cameră din meniul principal al aplicaţiei.
3. Faceţi clic pe Începere scriere.
4. Atingeţi camera de dispozitiv.
5. Rescrierea se va finaliza.

Cum resetez conexiunea Wi-Fi a camerei Canon PowerShot sau IXUS?

1. Faceţi clic pe butonul de meniu al camerei.
2. Selectaţi Setări Wi-Fi.
3. Selectaţi Resetare setări.
4. Când apare mesajul „Resetaţi toate informaţiile Wi-Fi?”, selectaţi „OK”.

Cum resetez conexiunea Wi-Fi pe camera mea Canon DSLR?

Selectaţi butonul de meniu al camerei
2. Navigaţi la fila de setări verde
3. Selectaţi funcţia Wi-Fi
4. Apăsaţi butonul de informaţii
5. Selectaţi Eliminare setări Wi-Fi
6. Apăsaţi OK pentru a confirma

Cum pot oferi feedback?

Suntem dornici să primim feedback-ul dvs. privind aplicaţia, indiferent dacă este pozitiv sau negativ. De asemenea, dorim să primim sugestii de îmbunătăţire.

Trimiteţi-ne feedback

Informaţii utile

După instalarea aplicaţiei Camera Connect pe dispozitivul inteligent, poate fi necesar să iniţiaţi o „conexiune nouă” de la aparatul foto, pentru a vă asigura că este conectat corespunzător la dispozitivul inteligent.


*Canon Camera Connect oferă următoarele caracteristici:


[Caracteristici şi modele compatibile]

1) Conexiune Wi-Fi la aparatul foto pentru transferul imaginilor***, filmarea în timp real de la distanţă şi setările de dată/oră.

2) Adăugarea informaţiilor despre locaţie la imaginile fotografiate

3) Conexiune Bluetooth cu aparate foto compatibile


[Caracteristici acceptate: 1, 2, 3]

PowerShot SX730 HS **/G9 X Mark II

EOS 200D**, EOS M6, EOS M5


[Caracteristici acceptate: 1, 3]

EOS 6D Mark II, EOS 77D, EOS 800D (acţionarea de la distanţă a declanşatorului aparatului foto prin Bluetooth este disponibilă pentru BR-E1,vândută separat)


[Caracteristici acceptate: 1, 2]

PowerShot SX430 IS / SX432 IS / SX620 HS / G7 X Mark II / SX720 HS / SX540 HS / SX420 IS / G5 X / G9 X / G3 X / SX530 HS / SX 710 HS / SX 610 HS / G7 X / SX60 HS / N2 / G1 X Mark II / SX700 HS / SX600 HS / N100
IXUS 190 / 285 HS / 180 / 182 / 275 HS / 265 HS
PowerShot G16* / S120* / S200* / SX510 HS* / SX280 HS* / N* / A3500 IS* / A3550 IS* / S110*
IXUS 255 HS* / 140* / 135* / 245 HS*


[Caracteristici acceptate: 1]

EOS 5D Mark IV, EOS 1300D, EOS 80D, EOS 760D, EOS 750D, EOS 70D, EOS 6D, EOS M10, EOS M3
IXUS 510 HS* / 240 HS*
LEGRIA HF R86* / HF R87*/ HF R88*


* Nu acceptă filmarea în timp real de la distanţă
**Adăugaţi informaţii despre locaţie la imaginile fotografiate, folosind Bluetooth.
***Imaginile CR2 vor fi redimensionate la dimensiunea optimă pentru dispozitiv, în funcţie de aparatul foto folosit. Transferul de fişiere RAW CR2 la rezoluţie completă NU este disponibil.


Sistem de operare:
- iOS 9.3/10.3
- Android 5.0-5.1/6.0/7.0-7.1


Cerinţe de sistem pentru Bluetooth:

Pentru conexiunea Bluetooth, aparatul foto trebuie să aibă o funcţie Bluetooth, iar dispozitivul trebuie să aibă Bluetooth 4.0 sau o versiune ulterioară (acceptă tehnologie Bluetooth cu consum energetic redus). Dispozitive compatibile Bluetooth 4.0: iPhone 4s sau o versiune ulterioară, iPad generaţia 3 sau ulterioară, iPod Touch generaţia 5 sau ulterioară.


Tipuri de fişiere audio:
- JPEG、MP4、MOV

  1. Fişierele MOV filmate cu aparatele foto EOS nu pot fi salvate.
  2. Fişierele AVCHD filmate cu camera video nu pot fi salvate.

Notă:
- dacă aplicaţia nu funcţionează corespunzător, încercaţi din nou, după repornirea aplicaţiei;
- folosirea continuă a funcţie GPS în fundal poate scădea semnificativ autonomia bateriei;
- dacă folosiţi Power Zoom Adapter, comutaţi funcţia Vizualizare în timp real la PORNIT.

 

Termeni şi condiţii de utilizare