Micile întârzieri se adună cu uşurinţă. Pe parcursul unei zile de lucru cu toţii întâmpinăm probleme tehnologice care ne întârzie. Indiferent că încercaţi să înţelegeţi cum funcţionează, aşteptaţi să încarce, rezolvaţi o eroare, aşteptaţi finalizarea unei actualizări sau aşteptaţi răspunsul de la IT. Organizaţia dvs. are nevoie de tehnologie care să vă ajute angajaţii să îşi facă treaba cât mai productiv posibil. Când vine vorba de gestionarea documentelor, cum ar fi imprimarea unei broşuri sau scanarea unei facturi, dispozitivele trebuie să fie simple, fiabile şi rapide.
Pe măsură ce organizaţiile se adaptează la o forţă de lucru din ce în ce mai răspândită, este important să luaţi în considerare valoarea pe care o oferă dispozitivele dvs. Poate că nu ar avea sens să aveţi o flotă de dispozitive la sediu, ci să investiţi în mai puţine dispozitive care oferă productivitate mai mare şi cu care să vă îndepliniţi nevoile de la faţa locului. Ca experţi în domeniul tehnologiei din spaţiul de lucru, am dezvoltat un portofoliu ce are ca prioritate productivitatea. Cele mai recente dispozitive ale noastre, seriile imageRUNNER ADVANCE C5800 şi imagePRESS C170 Series fac acest lucru posibil pentru spaţiile de lucru partajate.