Articol

Cum vă poate ajuta imagePRESS seria C170 să vă impresionaţi clienţii, fără a cheltui mulţi bani

Cum vă poate ajuta imagePRESS seria C170 să vă impresionaţi clienţii, fără a cheltui mulţi bani

Canon Camera
Utilizarea conţinutului media digital continuă să crească semnificativ în toată lumea. Mai exact, între 2019 şi 2020 a existat o creştere medie de 13 % a bugetului pentru marketing digital1. În plus, nu există semne că această tendinţă se va diminua în viitorul apropiat.

Datorită unor inovaţii tehnologice în combinaţie cu schimbările din stilul nostru de viaţă de zi cu zi şi munca de la distanţă mai frecventă pentru mulţi dintre noi în 2020, clienţii noştri citesc, cumpără şi lucrează acum online mai mult ca niciodată.

Diferenţiaţi-vă din mulţime

Dacă aveţi o companie, aţi putea considera cu uşurinţă aceasta ca fiind o oportunitate de a investi mai mult din bugetul dvs. de marketing în aceste canale digitale populare. Mai ales în situaţia în care banii sunt mai puţini ca niciodată şi multe organizaţii sunt obligate să taie bugetele de marketing.

Însă, înainte de a trage această concluzie, ar fi indicat să reflectaţi puţin. Făcând ceea ce face toată lumea, mesajele dvs. de vânzări se pot pierde uşor printre toate celelalte de la diverşi concurenţi.

Unul dintre motivele pentru care imprimarea personalizată este atât de eficientă în prezent comparativ cu canalele digitale este că clienţii primesc mai puţine materiale imprimate. În timp ce sute de e-mailuri se adună în căsuţele lor poştale, clienţii primesc cel mai probabil doar câteva materiale imprimate pe săptămână.
Comunicări de calitate

A venit timpul să schimbaţi macazul

Urmând faimosul îndemn de marketing: „Când toată lumea merge la stânga, dvs. mergeţi la dreapta”, acum veţi avea mai multe şanse să obţineţi valoare mai mare alegând suporturile imprimate. Acestea reprezintă o alternativă directă, tangibilă şi eficientă cu care să vă puteţi conecta cu clienţii şi puteţi face o impresie de neuitat.

Totuşi, pentru a menţine acest sentiment de valoare mai mare la un preţ mic, este important ca materialele pe care le produceţi să fie percepute ca fiind de calitate superioară, altfel vor ajunge la coşul de gunoi la fel de repede ca e-mail-urile. Cercetările au demonstrat că, fie că este vorba de tipul de suport sau aspect, calitatea comunicărilor imprimate are o influenţă semnificativă asupra eficienţei acestora.

Pentru a vă inspira şi a vă demonstra tipul de conectare care se poate obţine cu imprimarea, vizualizaţi câteva exemple care au fost apreciate la nivel internaţional: corespondenţa prin poştă cu hologramă Mercedes2 şi corespondenţa Ford Ranger plasată la uşă „Cum să vă despărţiţi de maşina dvs. Ford Ranger”3. Ambele lucrări evidenţiază limitările e-mail-ului unidimensional în comparaţie cu campaniile extrem de versatile cu materiale imprimate.

Seria rentabilă imagePRESS C170

Bugetul este unul dintre aspectele principale care a menţinut dintotdeauna bugetul de imprimare la nivel redus. Când această opţiune a apărut pentru prima dată, costurile de producţie reduse au reprezentat în mod detaşat principala atracţie în ceea ce priveşte suporturile digitale. Înţelegem însă că aţi putea fi reticenţi în a investi în tehnologie de imprimare de înaltă calitate dacă vă bazaţi pentru producţie pe parteneri externi cu costuri ridicate. Însă acum există o metodă nouă foarte bună de a rezolva această problemă.

Compania dvs. poate economisi bani şi produce materiale de calitate la nivel intern, investind în seria imagePRESS C170 de la Canon. Aceasta este o soluţie avansată care oferă funcţiile de birou pe care le-aţi aştepta de la o imprimantă profesională, cu opţiuni de finisare suplimentare. Pe scurt, vă oferă tot ce este mai bun din cele două universuri: o imprimantă economică de uz zilnic, care oferă şi acea calitate ridicată care vă permite să vă extindeţi capacităţile pentru a obţine imprimate profesionale.

Calitatea este cu adevărat atât de bună încât puteţi folosi seria imagePRESS C170 pentru a vă promova produsele şi serviciile către clienţi pe care îi veţi impresiona, fără a trebui să externalizaţi producţia de imprimare către furnizorii dvs. obişnuiţi.

Chiar mai mult, portofoliul de produse din seria imagePRESS C170 a fost conceput pentru a oferi o gamă largă de funcţii, care să îndeplinească cerinţele specifice ale companiei dvs. Gama a fost concepută pentru a vă oferi materiale imprimate de înaltă rezoluţie, uniforme, cu culori intense şi care să vă permită să obţineţi cele mai eficiente şi atrăgătoare rezultate. Gama noastră oferă tehnologia de care aveţi nevoie pentru a crea materiale captivante, versatile şi pline de viaţă, acoperind totul, de la afişe la ambalaje personalizate.

Caracteristici cheie ale imagePRESS C170

Cu culorile de marcă de calitate acreditată de FOGRA reproduse consecvent în cadrul diverselor lucrări, pe o perioadă extinsă de timp, toate proiectele dvs. vor beneficia garantat de un nivel înalt de finisare. De asemenea, veţi beneficia şi de versatilitate imbatabilă. Creaţi formate distinctive, cu funcţii ce includ formatele A4 şi A3, plicuri, suporturi de până la 350 g/mp, precum şi funcţie pentru coli lungi de până la 1300 mm. Bucuraţi-vă de o flexibilitate la fel de mare şi pentru texturi, alegând dintre suporturile lucioase, satinate, simple şi texturate, date variabile şi o gamă completă de funcţii de finisare profesionale integrate.

Pentru a afla mai multe despre ce ar putea face seria imagePRESS C170 de la Canon pentru compania dvs., consultaţi broşura cu portofoliul.

Produse şi soluţii conexe

Exploraţi mai departe

  • Transformarea digitală a locului de muncă hibrid cu ajutorul imprimării

    ARTICOL

    Transformarea digitală a locului de muncă hibrid cu ajutorul imprimării

    Transformarea imprimării astfel încât să vă îndeplinească cerinţele specifice locului de muncă hibrid.

  • Agapanthus

    ARTICOL

    Ghidul Canon imageRUNNER ADVANCE DX C5800

    Tot ce trebuie să ştiţi despre multifuncţionalul inteligent Canon imageRUNNER ADVANCE DX.

  • Nu sunteţi sigur de ce produs aveţi nevoie pentru compania dvs.?

    1. https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
    2. https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
    3. http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg