Mai mult de jumătate dintre organizaţii estimează că până în 2025 vor gestiona complet sau în mare parte în cloud activităţile de imprimare.
SOLUŢII DE CONECTIVITATE LA CLOUD
Vă prezentăm soluţiile Canon de conectivitate la cloud: metoda uşoară de a beneficia de întregul potenţial al flotei dumneavoastră de dispozitive Canon şi de a obţine mai mult din investiţiile dumneavoastră în echipamente de imprimare şi scanare.
Conectaţi-vă
Imprimaţi din şi scanaţi cu uşurinţă către servicii uzuale de stocare în cloud, cum ar fi OneDrive for business, Dropbox sau Google Drive – profitaţi de Cloud Connector, o soluţie simplă pentru conectivitate performantă la cloud, şi accesaţi funcţii avansate, cum ar fi scanarea pe loturi şi indexarea automată a fişierelor cu Canon uniFLOW Online.
Maximizaţi-vă timpul
Rezultatul: productivitatea are de suferit, iar riscurile la adresa securităţii informaţiilor cresc.
Mai jos enumerăm cinci paşi pentru imprimare şi scanare îmbunătăţite.
Nivelul 1: Mobilitate – „Imprimaţi din cloud”
Acţiuni:
1. Trimiteţi paginile la imprimat din orice locaţie
2. Autentificaţi-vă pe orice dispozitiv
3. Autorizaţi în siguranţă lucrările de imprimare
Rezultat:
Lucrările autorizate pot fi imprimate din cloud acasă, la birou sau într-un spaţiu de lucru în comun
Nivelul 2: Simplitate – „Scanaţi în e-mail”
Acţiuni:
1. Scanaţi documentul la dispozitiv
2. Alegeţi adresa de e-mail ca destinatar
3. Deschideţi e-mailul
4. Căutaţi documentul
5. Deschideţi documentul
6. Redenumiţi
7. Salvaţi şi/sau redirecţionaţi-l către colegi
Rezultat:
Documentul scanat este stocat pe un dispozitiv sau şi eventual ca ataşament la e-mail
Nivelul 3: Securitate – „Scanaţi în servicii de stocare cloud”
Acţiuni:
1. Scanaţi documentul
2. Selectaţi locaţia de salvare în cloud, cum ar fi Google Drive, OneDrive for Business, DropBox, Box etc.
Rezultat:
Document este scanat automat în locaţia de stocare în cloud corectă
Contribuind la îmbunătăţirea securităţii informaţiilor, colaborării şi productivităţii
Nivelul 4: Eficienţă – „Scanare pe loturi”
Acţiuni:
1. Conectaţi-vă la dispozitiv
2. Alegeţi pictograma de scanare configurată de departamentul IT în uniFLOW Online, care scanează într-o locaţie presetată din cloud, cum ar fi Scanare în OneDrive Filing Assist
3. Scanaţi mai multe documente utilizând alimentatorul automat cu o singură trecere
Rezultat:
Mai multe pagini separate în documente individuale în locaţia de stocare cloud selectată, economisind astfel timp şi îmbunătăţind productivitatea
Nivelul 5: Automatizare – „File Assist”
Acţiuni:
1. Scanaţi pe dispozitiv documentele selectate pentru un proces operaţional
2. Utilizaţi uniFLOW Online Filing Assist pe desktop pentru a valida datele esenţiale (numărul de comandă de achiziţie/referinţa facturii/numele clientului etc.) şi salvaţi într-o locaţie cloud
Rezultat:
Document este înregistrat şi indexat pe baza datelor pe care le conţine, pregătit pentru prelucrare suplimentară
Securitate şi administrare a datelor îmbunătăţite
Aflaţi care sunt beneficiile pe care le puteţi obţine pentru afacerea dumneavoastră folosind Soluţiile de conectivitate la cloud.
Software şi soluţii asociate
Exploraţi alte soluţii de gestionare a proceselor comerciale care vă pot ajuta să vă creşteţi productivitatea, eficienţa şi securitatea şi să înregistraţi progrese în ceea ce priveşte transformarea digitală.
IMPRIMANTE DE BIROU
Soluţii profesionale cuprinzătoare de imprimare şi scanare pentru orice mediu de birou
uniFLOW Online
Software avansat de gestionare a imprimării şi a scanării care utilizează puterea mediului cloud.
Software profesional pentru spaţii de lucru
Descoperiţi soluţiile software Canon pentru optimizarea spaţiului de lucru şi transformarea afacerii.
CLOUD CONNECTOR
Simplificaţi conectivitatea la cloud cu Cloud Connector, o soluţie cloud sigură şi uşor de utilizat pentru fluxurile de lucru de imprimare şi scanare.