Modul în care lucrăm se schimbă rapid. Companiile care până nu demult îşi desfăşurau activitatea în totalitate la birou analizează tot mai mult şi alte opţiuni pentru angajaţii lor.
În urma conversaţiilor cu clienţii noştri, am definit patru tipuri de spaţii de lucru utilizate de companii în toată Europa, deseori combinate sub forma unor medii „hibride”. Acestea sunt „centrul de lucru al companiei” (sediul central sau o filială), „centrul de lucru al comunităţii” (cum ar fi un spaţiu de lucru comun), „centrul de lucru de acasă” (care denotă munca de acasă) şi „centrul de lucru mobil” (munca în deplasare).
Însă adaptarea la munca hibridă nu este întotdeauna simplă. Cu echipe care lucrează din diverse locaţii, este esenţial pentru companii să stabilească un plan bine pus la punct pentru a menţine securitatea şi eficienţa operaţiunilor comerciale.
În articolul de mai jos vă prezentăm în detaliu cinci sfaturi care vor ajuta orice companie care doreşte să adopte munca hibridă să facă acest lucru bine, de la bun început.