În trecut, expresia „funcţionari de birou” a devenit o descriere nu doar pentru locul în care lucrau oamenii, ci şi pentru tipul de muncă pe care o desfăşurau – bazată pe informaţii şi, în ultimele două decenii, efectuată pe calculator.
În ultimii ani, conceptul de muncă la birou a evoluat din nou. În loc să depindă de o locaţie, organizaţiile permit din ce în ce mai mult angajaţilor să lucreze de oriunde, cu condiţia ca aceştia să fie în continuare productivi.
Mulţi dintre clienţii noştri trec la modelul de lucru hibrid pe termen lung, combinând mai multe tipuri de spaţii de lucru: de la un centru de lucru al companiei principal sau auxiliar până la casele angajaţilor, spaţii de lucru comune, vagoane de tren sau săli de aşteptare în timpul călătoriilor.
Pe măsură ce lucrul hibrid devine din ce în ce mai frecvent, întrebarea de pe buzele liderilor din domeniul IT se transformă din cum se poate asigura munca în afara biroului în cum se poate optimiza lucrul pentru a asigura o productivitate cât mai mare.
Mai jos vom analiza patru întrebări frecvente ale organizaţiilor care îşi doresc să îşi menţină şi să îşi optimizeze productivitatea într-un mediu de lucru hibrid şi vom explica modul în care Canon vă poate ajuta să găsiţi răspunsurile la acestea.