MABI_Maintenance

Termenii de service și reparații Canon Professional Service Center

În cazul în care trebuie să ne trimiteți produsul dvs. Canon pentru service sau reparație, se vor aplica următorii termeni și condiții..

Termeni și condiții și reparații

Acești Termeni de service și reparații stabilesc termenii și condițiile specifice aplicabile furnizării oricăror Servicii sau Reparații pentru produse Canon („Produse”) de către Canon Professional Service Centre (PSC) al Canon (UK) Ltd. Vă rugăm să citiți acestea cu atenție înainte de a trimite orice comandă de service sau reparație către PSC. Prin trimiterea unei comenzi, sunteți de acord cu acești Termeni și condiții și reparații.

  • Centrul de service profesional (PSC) al companiei Canon (UK) Ltd („Canon”, „noi”, „al nostru/a noastră/ale noastre/ai noştri”, „nouă”) este înregistrat în Regatul Unit cu numărul de societate 01264300. Sediul nostru social este la adresa: 5 The Square , Stockley Park, Uxbridge, Anglia, UB11 1ET. Numărul nostru de TVA este GB523797128.

  • 2.1 Trebuie parcurşi paşii de mai jos pentru a comanda un Serviciu sau o Reparaţie de la Canon şi pentru a încheia un contract între Dvs. şi Noi.

    1. Urmaţi paşii până la „Aranjaţi o reparaţie” sau „Aranjaţi un serviciu” prin site-ul nostru de asistenţă
    2. Plasaţi comanda pentru Service sau Reparaţii completând formularul Online de Service şi Reparaţii Canon şi dând clic pe butonul „Trimitere” la finalul procesului de solicitare. O serie de instrucţiuni simple vă vor ghida pe parcursul procesului de plasare a comenzii pe site. Reţineţi că doar comanda pentru un Serviciu sau o Reparaţie nu va constitui un contract până când aceasta nu este procesată şi acceptată de noi. Notaţi-vă numărul şi data comenzii pentru consultare ulterioară
    3. La sosirea în Centrul de service profesional, veţi primi confirmarea că v-am primit Produsul(ele)
    4. După ce comanda dvs. a fost procesată şi Produsul(ele) a fost evaluat, fie vom începe imediat să onorăm solicitarea (conform clauzelor definite mai jos), fie vă vom contacta când aplicabil, pentru a vă cere aprobarea pentru a continua procedura (în cazul Ofertelor de timp şi costuri)
    5. Acceptarea comenzii şi încheierea contractului pentru Service şi Reparaţii are loc atunci când iniţiem Service-ul sau Reparaţiile solicitate, cu excepţia cazului în care vă anunţăm că nu vă acceptăm comanda. Condiţiile contractului vor fi păstrate de noi şi veţi primi o copie a acestora în confirmarea comenzii.

    2.2 Este posibil să nu acceptăm comenzi pentru oricare dintre motivele de mai jos:

    1. nu mai oferim asistenţă pentru Produsele pentru care aţi solicitat Service sau Reparaţii (adică nu mai sunt disponibile Piese de schimb);
    2. dacă a apărut o încălcare a oricăror Condiţii pentru service şi reparaţii sau a altor condiţii aplicabile;
    3. dacă există o datorie neachitată în Contul dvs. (dacă este aplicabil).

    2.3 În cazul în care Canon primeşte o comandă pentru Service şi Reparaţii fără informaţiile adecvate (sau incomplete) şi Canon nu vă poate contacta şi dacă dvs. nu ne contactaţi ulterior şi nu ridicaţi direct Produsul(ele), Canon nu va putea să vă returneze Produsul(ele) şi îşi rezervă dreptul de a le elimina la trei (3) luni după primire.

  • 3.1 Vă vom informa cât mai repede posibil după primirea unei comenzi dacă, din orice motiv, Service-ul sau Reparaţiile pe care le-aţi comandat nu sunt disponibile sau fac obiectul oricărei întârzieri nejustificate.

    3.2 Comenzile pentru Service sau Reparaţii pot fi întârziate când sunt onorate în afara ţării de origine a achiziţiei din cauza posibilei disponibilităţi limitate a Pieselor de schimb sau a variaţiei tehnice între modelele locale.

    3.3 Canon poate repara sau înlocui Produsele cu piese sau cu produse noi sau recondiţionate sau cu produse echivalente unui produs nou ca performanţă şi fiabilitate. Canon poate înlocui Produsele şi cu modele echivalente când fabricarea produsului original a fost întreruptă. Piesele sau Produsele recondiţionate vor fi utilizate numai dacă acest lucru este permis în condiţiile legii aplicabile în ţara în care se efectuează reparaţia.

    3.4 Toate preţurile sunt afişate în moneda locală a Centrului de service profesional, cu TVA inclus, plus oricare alte taxe de expediere, cu excepţia cazurilor când există indicaţii exprese contrare. Preţul oricăror Servicii sau Reparaţii se pot schimba din când în când, dar modificările nu vor afecta nicio comandă pe care am acceptat-o deja.

    3.5 În mod normal, vom verifica preţurile Serviciilor şi Reparaţiilor noastre care sunt afişate pe site, în cadrul procedurii de procesare a comenzilor astfel încât, când preţul corect al unui Serviciu sau a unei Reparaţii este mai mic decât cel indicat, vom percepe suma mai mică când vă solicităm plata.

    3.6 În măsura permisă de legislaţia în vigoare, nu avem nicio obligaţie de a vă oferi Service sau Reparaţii la preţul incorect (mai mic), dacă greşeala privind preţul este evidentă şi neechivocă şi poate fi identificată de dvs. în mod rezonabil ca eroare.

  • 4.1 Pentru multe produse Canon, oferim Garanţii Comerciale voluntare ale producătorului Canon, pe lângă drepturile legale care se aplică consumatorilor. Aceste garanţii se supun termenilor şi condiţiilor complete. Acolo unde este cazul, informaţiile relevante privind Garanţia sunt furnizate împreună cu Produsul dvs. sau pot fi găsite în Portalul nostru pentru garanţii.

    4.2 Reparaţiile acoperite de garanţie vor fi efectuate numai după primirea documentaţiei aplicabile necesare pentru validarea statutului garanţiei, conform termenilor şi condiţiilor Garanţiei Comerciale Canon specifice, care se aplică Produsului dvs.

    4.3 Când primim o comandă pentru o reparaţie în garanţie, dar garanţia este considerată nulă, vă vom informa, indicând natura defectului, oferind dovezi fotografice (când este aplicabil) şi (când este posibilă repararea) vă vom trimite o ofertă de Reparaţie cu preţ fix şi/sau o Ofertă de timp şi costuri. Dacă ulterior, refuzaţi oferta de Reparaţie cu preţ fix sau Oferta de timp şi costuri, nu va fi percepută nicio taxă pentru respingere.

    4.4 Când primim o comandă pentru o reparaţie în garanţie, dar garanţia este considerată nulă din cauza deteriorării cauzate de o lovire evidentă sau a utilizării incorecte, dacă dvs. refuzaţi ulterior Oferta de timp şi costuri, nu va fi percepută nicio taxă de respingere, dar vă putem taxa pentru costurile de returnare.

    4.5 Când primim o comandă pentru o reparaţie în garanţie, dar în urma diagnosticării tehnice nu este găsită nicio defecţiune, Produsul(ele) vă vor fi returnate fără a fi reparate, dar vă putem taxa pentru costurile de returnare.

    4.6 Când efectuăm reparaţii în garanţie, vom repara Produsul(ele) conform specificaţiilor producătorului.

  • În cazul în care aţi achiziţionat Produsul(ele) în calitate de consumator, beneficiaţi, de asemenea, de drepturi legale în temeiul legislaţiei Uniunii Europene (UE) şi/sau al legislaţiei naţionale privind vânzarea de bunuri defecte sau care nu sunt conforme cu specificaţiile. Aceste drepturi (inclusiv dreptul la repararea, înlocuirea sau rambursarea preţului în anumite situaţii) se aplică tuturor consumatorilor, însă durata variază în funcţie de ţara dvs. de achiziţie. Aceste drepturi se aplică tuturor bunurilor pe care le achiziţionaţi de la vânzătorul produselor şi puteţi aplica aceste drepturi împotriva acestuia, indiferent dacă bunurile dvs. sunt sau nu acoperite de oricare dintre garanţiile comerciale Canon. Drepturile dvs. legale nu sunt afectate de nimic din aceşti termeni şi în niciun alt mod. Dacă doriţi să vă invocaţi drepturile legale, vă rugăm să contactaţi vânzătorul.

    Pentru mai multe informaţii privind drepturile consumatorilor, vă rugăm să contactaţi un serviciu local de consultanţă pentru consumatori.

  • 6.1 Pentru multe produse Canon, oferim o gamă de Servicii cu preţ fix şi Reparaţii contra cost (Reparaţie cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri). Aceste oferte fac obiectul termenilor şi condiţiilor specifice suplimentare, specificate în Clauzele 7, 8, 9 şi 10.

    6.2 După ce plasaţi comanda, Serviciile cu preţ fix şi Reparaţiile contra cost (numai Reparaţii cu preţ fix şi Reparaţii cu limită de preţ) vor fi realizate după ce este efectuată diagnosticarea tehnică şi dacă nu este identificată nicio excepţie. În cazul Ofertelor de timp şi costuri, reparaţiile vor fi realizate numai după ce acceptaţi oferta pe care o emitem pentru dvs.

    6.3 Toate Serviciile cu preţ fix din oferta dvs. includ manopera, costul expedierii standard şi TVA-ul. Serviciile cu preţ fix nu includ costul Pieselor de schimb (cu excepţia cazurilor specificate în Aplicabilitatea Serviciului).

    6.4 Toate reparaţiile contra cost (Reparaţie cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri) incluse în oferta pe care o primiţi, includ piesele de schimb, manopera, costul expedierii standard şi TVA-ul.

    6.5 Când efectuăm Reparaţii contra cost (Reparaţie cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri), ne vom strădui să finalizăm reparaţia conform specificaţiilor. Dar ne rezervăm dreptul de a anula acordul, dacă ulterior aflăm că reparaţia nu poate fi finalizată din orice motiv (de exemplu, piesele de schimb nu mai sunt disponibile) şi dacă este necesar, vă vom contacta şi vă vom oferi opţiuni alternative (când este aplicabil).

    6.6 Când primim o comandă pentru Reparaţii contra cost (Reparaţii cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri), dar în urma diagnosticării tehnice nu este găsită nicio defecţiune, Produsul(ele) vă vor fi returnate fără a fi reparate, dar vă putem taxa pentru costurile de returnare.

    6.7 Când realizăm Reparaţii contra cost, Canon va repara Produsul(ele) conform specificaţiilor producătorului.

    6.8 Manopera şi materialele utilizate de Canon pentru Reparaţiile contra cost (Reparaţie cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri) au o garanţie de şase (6) luni, de la data reparaţiei, privind lipsa defectelor în condiţiile unei utilizări normale. Obligaţia noastră conform acestei garanţii pentru reparaţie este limitată la repararea defectelor originale, pentru Reparaţiile cu limită de preţ sau Oferta de timp şi costuri, dar în cazul Reparaţiilor cu preţ fix, o extindem pentru a acoperi orice defecţiune electromecanică.

    6.9 Garanţia pentru reparaţie este nulă dacă reparaţiile sunt efectuate de Centre de service neautorizate sau dacă echipamentul nu este utilizat corect, este neglijat, deteriorat sau dacă apare orice defecţiune cauzată de scurgerile de la baterie şi de lichide.

  • 7.1 Pentru multe produse Canon, oferim o gamă de Servicii de întreţinere. Pentru fiecare ofertă de Servicii de întreţinere, Aplicabilitatea Serviciului (inclusiv Informaţiile importante) poate fi găsită pe pagina Servicii de întreţinere şi dacă plasaţi o comandă pentru un Serviciu de întreţinere, aceasta acţionează ca o autorizaţie din partea dumneavoastră pentru ca noi să efectuăm Serviciul de întreţinere şi nu veţi primi nicio ofertă. Dacă este identificată o defecţiune la produsul(ele) dvs. în timpul Serviciului de întreţinere solicitat, vă vom contacta pentru a vă cere o copie a dovezii de achiziţie pentru a valida Garanţia comercială Canon (dacă nu a fost trimisă deja) sau, dacă produsul(ele) dvs. nu mai sunt acoperite de Garanţia comercială Canon, pentru a discuta despre alte opţiuni de Reparaţii contra cost (de exemplu, Reparaţii cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri).

    7.2 Pentru multe produse Canon, oferim o gamă de Servicii de upgrade. Pentru fiecare ofertă de Servicii de upgrade, Aplicabilitatea Serviciului (inclusiv Informaţiile importante) poate fi găsită pe pagina Servicii de upgrade şi dacă plasaţi o comandă pentru un Serviciu de upgrade, aceasta acţionează ca o autorizaţie din partea dumneavoastră pentru ca noi să efectuăm Serviciul de upgrade şi nu veţi primi nicio ofertă. Dacă este identificată o defecţiune la produsul(ele) dvs. în timpul Serviciului de upgrade solicitat, vă vom contacta pentru a vă cere o copie a dovezii de achiziţie pentru a valida Garanţia comercială Canon (dacă nu a fost trimisă deja) sau dacă produsul(ele) dvs. nu mai sunt acoperite de Garanţia comercială Canon, pentru a discuta despre alte opţiuni de Reparaţii contra cost (de exemplu, Reparaţii cu preţ fix, Reparaţii cu limită de preţ sau Ofertă de timp şi costuri).

    7.3 Pentru produsele Canon selectate, oferim o gamă de Servicii Express. Pentru fiecare ofertă de Servicii de Express, Aplicabilitatea Serviciului (inclusiv Informaţiile importante) poate fi găsită pe pagina Servicii Express şi dacă plasaţi o comandă pentru un Serviciu Express, aceasta acţionează ca o autorizaţie din partea dumneavoastră pentru ca noi să efectuăm Serviciul Express. După cum este stabilit în Aplicabilitatea serviciului, dacă nu putem respecta intervalul de timp definit, costurile suplimentare ale acestor servicii nu vor fi incluse în comanda dvs.

  • 8.1 Pentru multe produse Canon, oferim Reparaţii cu preţ fix (FPR) care se aplică pentru defectele cauzate de:

    1. uzura normală;
    2. defectarea componentelor în condiţii de funcţionare normală.

    8.2 După ce plasaţi comanda, va fi realizată o Reparaţie cu preţ fix după ce este efectuată diagnosticarea tehnică şi nu este identificată nicio excepţie. În cazul Reparaţiilor cu preţ fix, vom anula oferta dacă se consideră că defectul a fost cauzat în oricare alte circumstanţe, care includ exemplele următoare (dar fără limitare la acestea):

    1. utilizare incorectă, deteriorare sau defecte cauzate de depozitarea incorectă, deteriorare excesivă cauzată de un impact/şoc/lichide sau de substanţe străine;
    2. deteriorare excesivă cauzată de o tensiune de intrare incorectă;
    3. ambalare necorespunzătoare a produsului la returnarea către un PSC;
    4. reparaţii, modificări sau schimbări efectuate la un centru de service neautorizat de Canon.

    8.3 Când primim o comandă pentru o Reparaţie cu preţ fix, dar oferta FPR este considerată nulă, vă vom informa, indicând natura defectului, oferind dovezi fotografice şi (când este posibilă repararea) vă vom trimite o Ofertă de timp şi costuri. Dacă dvs. refuzaţi Oferta de timp şi costuri, nu va fi percepută nicio taxă de respingere, dar vă putem taxa pentru costurile de returnare.

    8.4 Când vă oferim o Reparaţie cu preţ fix, dar dvs. refuzaţi oferta FPR (sau nu primim niciun răspuns după treizeci (30) de zile), produsul(ele) dvs. vă vor fi returnate nereparate şi vă putem taxa pentru costurile de returnare.

  • 9.1 Pentru multe produse Canon, vă oferim posibilitatea să optaţi pentru o Reparaţie cu limită de preţ (adică cu o taxă maximă pentru reparare), în loc să solicitaţi o Ofertă de timp şi costuri, dar se aplică o valoare minimă (cel puţin 200,00 £ cu TVA inclus.)

    9.2 Când primim o comandă pentru o Reparaţie cu limită de preţ specificată, aceasta acţionează ca o autorizaţie din partea dumneavoastră pentru ca noi să efectuăm reparaţia şi nu veţi primi nicio ofertă. În cazul în care reparaţia poate fi efectuată pentru o taxă mai mică decât limita de reparaţie specificată, vi se va percepe doar suma cea mai mică.

    9.3 Când primim o comandă pentru o Reparaţie cu limită de preţ specificată, dacă la diagnosticarea tehnică aflăm că reparaţia va depăşi limita, vă vom trimite o Ofertă de timp şi costuri şi vom aştepta aprobarea dvs. înainte de a continua procedura. Dacă dvs. refuzaţi Oferta de timp şi costuri, nu va fi percepută nicio taxă de respingere, dar vă putem taxa pentru costurile de returnare.

  • 10.1 Pentru multe produse Canon, oferim o Ofertă de timp şi costuri. După ce plasaţi comanda, este efectuată o diagnosticare tehnică şi vă vom trimite o ofertă care detaliază costurile anticipate pentru repararea Produsului(elor). Ne rezervăm dreptul de a modifica oferta dacă este necesar (se identifică şi alte deteriorări/defecte neraportate).

    10.2Oferta de timp şi costuri pe care v-am trimis-o are o limită de toleranţă de zece (10) la sută (%) când se calculează costul final al reparaţiei. În cazul în care costul final al reparaţiei depăşeşte limita de toleranţă, vă vom contacta pentru a discuta şi/sau vă trimitem o Ofertă de timp şi costuri actualizată şi vom aştepta aprobarea dvs. înainte de a continua procedura.

    10.3 Când vă trimitem o Ofertă de timp şi costuri, aceasta este valabilă treizeci (30) de zile de la data emiterii ofertei.

    10.4 Când primim o comandă pe baza unei Oferte de timp şi costuri, după primirea ofertei nu vă puteţi răzgândi pentru a opta pentru o ofertă de Reparaţie cu preţ fix (dacă este disponibilă la un preţ mai mic.)

    10.5 Când vă trimitem o Ofertă de timp şi costuri, dar dvs. o refuzaţi, va fi percepută o taxă de respingere de 30,80 £ cu TVA inclus, pentru a acoperi costurile suportate (adică examinarea şi reasamblarea Produsului(elor). Ne vom strădui să vă reasamblăm produsul(ele) în starea în care au fost primite dar nu vom fi răspunzători în faţa dvs. pentru nicio pierdere sau deteriorare dacă reasamblarea eşuează. Taxa de respingere percepută va fi stabilită astfel:

    1. (i) dacă Oferta de timp şi costuri acoperă mai multe produse (de ex., un aparat foto şi un obiectiv) şi dvs. refuzaţi oferta totală, vă vom percepe o singură taxă de respingere a ofertei (cu valoarea stipulată în Clauza 10.5)
    2. (ii) dacă Oferta de timp şi costuri acoperă mai multe produse (de ex., un aparat foto şi un obiectiv) şi dvs. refuzaţi parţial oferta (adică respingeţi oferta pentru unul (1) dintre produse), nu vom percepe nicio taxă de respingere a ofertei.

    10.6 Când vă trimitem o Ofertă de timp şi costuri, dar dvs. o refuzaţi (sau nu primim niciun răspuns după treizeci (30) de zile), produsul(ele) dvs. vă vor fi returnate nereparate, vă vom percepe taxa de respingere (dacă este aplicabil) şi vă putem taxa pentru costurile de returnare.

    10.7 Când vă trimitem o Ofertă de timp şi costuri, dar dvs. o refuzaţi şi ne cereţi să eliminăm produsul(ele) la deşeuri în locul dvs., ne vom ocupa de eliminarea produsului(elor) şi nu vă vom percepe nicio taxă de respingere sau pentru costurile de returnare.

  • 11.1 După finalizarea comenzii de Service sau Reparaţie, vă vom informa că trebuie să efectuaţi plata înainte de a vă trimite Produsul(ele) sau la ridicare (dacă este aplicabil), dacă nu aveţi cont la noi şi am agreat în scris alte condiţii de plată.

    11.2 Acceptăm plata prin portalul Canon online pentru Service şi Reparaţii sau prin transfer bancar către Deutsche Bank AG sau printr-un cec bancar cu beneficiarul Canon (UK) Ltd. În cazul ridicării directe din locaţia noastră, acceptăm plata în numerar, card bancar (Visa sau Mastercard) sau cec (va fi necesară prezentarea unui act de identitate).

    11.3 Pentru clienţii care au cont, plata trebuie făcută în perioada stabilită (adică în termen de treizeci (30) de zile de la data facturii) pe care am agreat-o în scris cu dvs. În cazul întârzierii plăţii, avem dreptul de a impune o dobândă şi/sau o taxă fixă de compensare pentru recuperare costurilor conform acordului nostru cu dvs. În plus, ne rezervăm dreptul de a solicita daune dacă plata întârzie sau nu este făcută deloc.

    11.4 După ce primiţi notificarea de la noi privind obligaţia de plată, dacă refuzaţi să plătiţi în termen de trei (3) luni de la notificare, pentru noi se aplică dreptul de reintegrare care ne permite să vindem Produsul(ele), pentru a compensa costurile pe care le-am suportat pentru dvs.

  • 12.1 Exercitarea dreptului de păstrare, care rezultă din aceeaşi relaţie juridică, dar nu din aceeaşi relaţie contractuală cu noi, este exclusă.

    12.2 Contracararea oricăror cereri reconvenţionale emise de dvs. (partenerul nostru contractual) este exclusă dacă aceste cereri reconvenţionale dacă nu au fost admise legal sau sunt necontestate.

    12.3 Revendicările dvs. nu pot fi transferate către părţi terţe fără consimţământul scris al companiei Canon

  • 13.1 Procesăm informaţii despre dvs. în conformitate cu Politica de confidenţialitate pentru consumatori sau Politica de confidenţialitate pentru companii.

    13.2 Vom face toate eforturile rezonabile să păstrăm detaliile solicitării şi plăţii dvs. (dacă este aplicabil) în siguranţă. Dar reţineţi că nu putem fi răspunzători pentru nicio pierdere pe care o puteţi suferi dacă o parte terţă neangajată de noi dobândeşte acces neautorizat la oricare dintre datele pe care le oferiţi când accesaţi sau solicitaţi Service şi Reparaţii pe site, dacă nu ne facem vinovaţi de neglijenţă.

  • 14.1 Ne vom strădui să asigurăm siguranţa Produsului(elor) dvs. cât timp sunt în posesia noastră. Dar deşi vom depune toate eforturile să vă returnăm Produsul(ele) şi toate suporturile de înregistrare sau accesoriile, nu putem accepta nicio răspundere, nici să plătim vreo compensaţie pentru pierderea oricărui suport de înregistrare.

    14.2 Nu putem fi consideraţi răspunzători pentru nicio deteriorare sau pierdere cauzată produsului(elor) dvs. pe care ni-l expediaţi pentru o solicitare de Service sau Reparaţie sau când vi-l expediem înapoi după finalizarea solicitării de Service sau Reparaţie, dacă nu este cauzată de neglijenţa noastră dovedită. La cerere şi pe cheltuiala dvs., vom asigura produsul(ele) împotriva deteriorării şi pierderii în timpul transportului. În cazul deteriorării şi pierderii în timpul transportului, curierul va avea obligaţia să investigheze deteriorarea sau pierderea. Excludem orice răspundere pentru orice pierdere, deteriorare sau cheltuială indirectă sau apărută pe cale de consecinţă.

    14.3 La primirea produsului(elor) dvs. după Service sau Reparaţie, trebuie să verificaţi dacă v-au fost returnate toate obiectele şi să confirmaţi starea acestora. Dacă nu ne informaţi imediat de orice problemă, vom considera că aţi verificat produsul(ele) sau obiectul(ele), că le-aţi primit pe toate şi că sunt în stare bună.

    14.4 Valoarea maximă a pierderii sau a deteriorării pentru care vom fi responsabili conform acestor Condiţii pentru service şi reparaţii este limitată la valoarea de înlocuire a produsului care este transportat de curierul nostru (în caz de deteriorare sau pierdere) şi preţul pe care ni l-aţi plătit pentru Service şi Reparaţii (dacă este aplicabil) la care se referă pierderea sau deteriorarea suferită.

    14.5 Nu excludem sau limităm în niciun mod răspunderea noastră pentru: (a) decesul sau vătămarea corporală cauzată de neglijenţa noastră; (b) fraudă sau declaraţii frauduloase şi neglijenţă crasă; (c) orice încălcare a oricăror condiţii stabilite implicit de statut şi nu excludem sau nu limităm în niciun mod răspunderea noastră mai mult de cât ne este permis de legislaţia în vigoare.

    Nimic din această clauză sau din restul conţinutului acestor Condiţii pentru service şi reparaţii nu vă limitează sau nu vă afectează negativ drepturile legale. Pentru informaţii privind drepturile consumatorilor, puteţi să contactaţi un serviciu local de consultanţă pentru consumatori.

  • Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru nicio neîndeplinire sau îndeplinire întârziată a niciuneia dintre obligaţiile noastre conform prezentelor Condiţii pentru service şi reparaţii, care nu ne pot fi atribuite conform prezentelor Condiţii pentru service şi reparaţii, conform altor termeni şi condiţii aplicabile sau legislaţiei în vigoare, inclusiv dar fără limitare la evenimentele din afara controlului nostru rezonabil, inclusiv calamităţi, incendii, inundaţii, condiţii meteo extreme, explozii, război (indiferent dacă este sau nu declarat), acte de terorism, litigii industriale (indiferent dacă implică sau nu angajaţii noştri) sau acţiuni ale autorităţilor locale sau centrale sau ale oricăror alte autorităţi competente, precum şi alte evenimente de forţă majoră conform legislaţiei în vigoare.

  • 16.1 Dacă aveţi un litigiu cu noi în baza contractului nostru cu dvs., în primă fază, vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail, la adresa support@cuk.canon.co.uk şi să încercaţi să rezolvaţi litigiul cu noi. Ne puteţi scrie şi la: Canon (UK) Ltd, Professional Service Centre, Unit 160 Centennial Park, Centennial Avenue, Elstree, Hertfordshire, WD6 3SG.

    16.2 Dacă avem un litigiu cu dvs. în baza contractului nostru, vom încerca să vă contactăm direct pentru a rezolva problema. Vom utiliza detaliile de contact pe care le-aţi furnizat în comanda aplicabilă sau în orice cont asociat şi înregistrat la noi.

    16.3 În situaţia improbabilă în care nu putem rezolva litigiul, vom discuta cu dvs. eficient, pentru a rezolva litigiul în mod independent. Aceasta nu vă afectează în niciun fel drepturile de a prezenta orice litigiu în faţa organismului local competent pentru protecţia consumatorilor sau/şi a unui tribunal competent.

  • 17.1 Putem să modificăm sau să actualizăm aceşti termeni şi condiţii din când în când.

    17.2 Versiunea curentă a termenilor şi condiţiilor pentru service şi reparaţii care este afişată şi disponibilă pe site-ul nostru când este trimisă solicitarea de Service şi Reparaţii va fi versiunea care se aplică pentru contractul dintre noi.

  • 18.1 Prezentele Condiţii pentru service şi reparaţii sunt guvernate de legea engleză. Asta înseamnă că un Contract pentru achiziţia Serviciilor sau Reparaţiilor de la noi şi că orice litigiu sau revendicare care decurge sau are legătură cu aceasta vor fi guvernate de legea engleză. Dacă încheiaţi contractul în calitate de consumator, legislaţia ţării dvs. de reşedinţă va guverna clauzele de mai sus.

    18.2 Dvs. şi noi suntem de acord că tribunalele din Anglia şi Ţara Galilor vor avea jurisdicţie neexclusivă. Dacă încheiaţi contractul în calitate de consumator, aveţi dreptul să iniţiaţi proceduri în tribunalele din apropierea domiciliului dvs., din ţara dvs. de reşedinţă, în funcţie de caz.

  • 19.1 Aceste Condiţii pentru service şi reparaţii conţin condiţiile scrise ale contractului încheiat cu noi, pentru achiziţionarea unor Servicii sau Reparaţii. Dacă oricare paragraf sau secţiune a acestor Condiţii pentru service şi reparaţii este declarată ilegală, nevalidă sau neexecutorie, nu va fi afectată nicio parte a Condiţiilor pentru service şi reparaţii care vor rămâne în vigoare şi cu efecte depline şi se vor aplica pentru contractul nostru.

    19.2 Orice contract încheiat între dvs. şi noi ne implică doar pe dvs. şi noi. Nicio parte terţă nu va avea niciun drept de a implementa niciuna dintre clauzele sale.

    19.3 Este posibil să subcontractăm sau să transferăm drepturile şi obligaţiile din contractul încheiat cu dvs. către altă organizaţie. Dacă legea în vigoare ne impune, vă vom anunţa dacă se întâmplă acest lucru, dar aceasta nu afectează drepturile dvs. sau obligaţiile noastre contractuale.

  • Dacă aveţi vreo întrebare sau nelămurire despre portalul Canon online pentru Service şi Reparaţii sau despre achiziţionarea Serviciilor sau Reparaţiilor, trimiteţi-ne un e-mail la support@cuk.canon.co.uk sau sunaţi echipa noastră de Servicii de relaţii cu clienţii la + 44 (0) 20 7660 3510. Serviciul de relaţii cu clienţii este aici să ajute.

Termeni actualizați: 9 iunie 2023

S-ar putea să aveţi nevoie şi de...

  • Contactaţi-ne

    Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail

  • Reparaţii

    Localizaţi un centru de reparaţii şi găsiţi alte informaţii utile cu privire la procesul de reparare

  • Reciclare

    Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon

  • Contul Canon

    Înregistraţi-vă produsul şi gestionaţi contul Canon

Sondaj