Creative Futures: un nou mod de a lucra împreună cu brandurile

Creative Futures, o campanie la nivelul întregii industrii realizată de Canon şi The Drum, reuneşte experţi din întregul lanţ de aprovizionare din domeniul imprimării pentru a reimagina colaborarea viitoare cu brandurile.
Image representing a state-of-the-art knowledge sharing experience - Creative Futures

O experienţă de schimb de cunoştinţe de ultimă generaţie

Cu o ambiţie comună de a oferi cea mai bună experienţă omnicanal pentru clienţi, proiectul Creative Futures este susţinut de o echipă dedicată de experţi cu expertiză individuală în tehnologie, date, creaţie şi măsurare pentru a explora modul în care noile abordări ale colaborării pot oferi oportunităţi mai mari de transformare digitală în comunicările promoţionale cu clienţii prin intermediul materialelor imprimate, ca parte a unei game mai extinse de canale.

Creative Futures: următorul capitol

„Creative Futures: următorul capitol” oferă unei mici afaceri din Regatul Unit posibilitatea de a beneficia de această expertiză, lucrând cu echipa Creative Futures pentru a concepe, planifica şi derula o campanie omnicanal, incluzând materiale imprimate, de la început până la sfârşit, pentru a dezvălui avantajele acestui nou mod de lucru.

Scopul acestei iniţiative de testare şi învăţare în timp real este de a crea o referinţă pentru a inspira industriile de marketing şi creaţie cu privire la ceea ce este posibil cu o abordare centrată pe client în planificarea campaniilor, lucrând în colaborare cu toţi partenerii pentru a integra date, creativitate, capacităţi de direcţionare şi imprimare personalizată pentru a obţine un impact măsurabil.

Creative Futures: the next chapter

A fost extrem de util să fim înconjuraţi de o astfel de expertiză, învăţând atât de multe într-un timp atât de scurt despre imprimarea personalizată şi reuşind să mobilizăm atât de multă energie şi resurse pentru a crea o campanie de succes.”

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

Ce am învăţat până acum

Deşi proiectul este încă în derulare – campania urmând să fie lansată în iunie – avantajele reunirii încă de la început a tuturor acestor idei, abilităţi şi discipline diferite sunt deja evidente. Iată trei lecţii învăţate până acum:

1. Explorarea publicului – informaţiile obţinute din date şi expertiza au permis definirea precisă a publicului ţintă din gospodăriile care corespund cel mai bine profilurilor demografice şi distribuţiei regionale vizate. Aplicarea segmentării specifice mărcii, pe baza locurilor în care mentalitatea de turmă influenţează vânzările de produse, face ca datele de achiziţie să fie mai eficiente. Acest proces dovedeşte valori substanţial mai mari ale comenzilor.

2. Personalizare creativă – implicarea încă de la început a permis designerilor creativi să valorifice uşor mii de posibilităţi de variaţie, cu o mai bună înţelegere a modului în care tehnologia de producţie permite personalizarea şi adaptarea nelimitate. Aceasta înseamnă că atât imaginile, cât şi mesajele se pot adapta la profiluri definite, valorificând toate utilizările creative ale personalizării inteligente, regionalizării, culorii şi designului.

3. Producţie fără probleme – având în vedere cerinţele de producţie şi costurile de expediere încă de la început, colaborarea cu furnizorul de servicii de imprimare le permite acestora să ofere recomandări privind cele mai atractive formate pentru a îndeplini cerinţele campaniei, demonstrând totodată cea mai bună strategie pentru optimizarea trimiterii materialelor prin poştă şi obţinerea unei eficienţe a costurilor. Cooperarea strânsă dintre tipografie şi echipele de creaţie încă de la început ajută la evitarea procesului repetitiv de revizuire în urma feedbackului.

REIMAGINAŢI-VĂ COMUNICĂRILE DE MARKETING OMNICANAL CU IMPRIMAREA PERSONALIZATĂ

Aflaţi ce spune următoarea generaţie de creatori şi descoperiţi cele mai bune sfaturi pentru excelenţa în marketing omnicanal cu ajutorul imprimării.

Omnichannel marketing communications with personalised print

Exploraţi mai departe

Puterea imprimării în comunicările de marketing pe mai multe canale

Maximizaţi rentabilitatea investiţiei în marketing (ROMI) cu ajutorul imprimării programatice.