A fost extrem de util să fim înconjuraţi de o astfel de expertiză, învăţând atât de multe într-un timp atât de scurt despre imprimarea personalizată şi reuşind să mobilizăm atât de multă energie şi resurse pentru a crea o campanie de succes.”
Ce am învăţat până acum
Deşi proiectul este încă în derulare – campania urmând să fie lansată în iunie – avantajele reunirii încă de la început a tuturor acestor idei, abilităţi şi discipline diferite sunt deja evidente. Iată trei lecţii învăţate până acum:
1. Explorarea publicului – informaţiile obţinute din date şi expertiza au permis definirea precisă a publicului ţintă din gospodăriile care corespund cel mai bine profilurilor demografice şi distribuţiei regionale vizate. Aplicarea segmentării specifice mărcii, pe baza locurilor în care mentalitatea de turmă influenţează vânzările de produse, face ca datele de achiziţie să fie mai eficiente. Acest proces dovedeşte valori substanţial mai mari ale comenzilor.
2. Personalizare creativă – implicarea încă de la început a permis designerilor creativi să valorifice uşor mii de posibilităţi de variaţie, cu o mai bună înţelegere a modului în care tehnologia de producţie permite personalizarea şi adaptarea nelimitate. Aceasta înseamnă că atât imaginile, cât şi mesajele se pot adapta la profiluri definite, valorificând toate utilizările creative ale personalizării inteligente, regionalizării, culorii şi designului.
3. Producţie fără probleme – având în vedere cerinţele de producţie şi costurile de expediere încă de la început, colaborarea cu furnizorul de servicii de imprimare le permite acestora să ofere recomandări privind cele mai atractive formate pentru a îndeplini cerinţele campaniei, demonstrând totodată cea mai bună strategie pentru optimizarea trimiterii materialelor prin poştă şi obţinerea unei eficienţe a costurilor. Cooperarea strânsă dintre tipografie şi echipele de creaţie încă de la început ajută la evitarea procesului repetitiv de revizuire în urma feedbackului.