Informaţii despre Sistemul european de garanţii Canon

Informaţiile de mai jos descriu termenii şi condiţiile pentru garanţia la Returnarea la sediu şi pentru garanţia la faţa locului.

Sistemul european de garanţii Canon

EWS se compune din două oferte diferite de servicii, iar oferta care se aplică în cazul dvs. este determinată în funcţie de locaţia dvs. şi produsul achiziţionat. Pentru majoritatea produselor de larg consum Canon, se oferă un serviciu cu returnare la producător. Dacă un produs se defectează din cauza unui defect de fabricaţie, în perioada de garanţie, acesta trebuie returnat la un centru de reparaţii Canon aprobat, unde va fi reparat gratuit de tehnicienii autorizaţi Canon. Produsul dvs. vă va fi restituit după finalizarea reparaţiei.


Pentru produsele laser şi cu jet de cerneală eligibile (numai în ţările selectate), se oferă un serviciu la sediul clientului. Vă rugăm să consultaţi termenii şi condiţiile de mai jos pentru serviciile la sediul clientului pentru a vedea lista de produse eligibile.

Dacă un produs eligibil se defectează din cauza unui defect de fabricaţie în timpul perioadei de garanţie, se oferă servicii în garanţie la sediul clientului în unul dintre următoarele moduri:

  • Reparaţie la sediul clientului (asigurată de un tehnician)

  • Înlocuire la sediul clientului (prin curier)

Dacă termenii şi condiţiile pentru serviciile la sediul clientului nu sunt enumerate mai jos, atunci serviciile la sediul clientului nu sunt disponibile în ţara dvs. În acest caz, se vor furniza doar servicii în baza Garanţiei cu returnare la producător.

Termeni şi condiţii

Pentru a consulta termenii şi condiţiile complete pentru toate tipurile de garanţii, citiţi oferta de garanţie corespunzătoare de mai jos.

EWS cu returnare la producător

Sistemul european de garanţii (EWS) pentru produse de imagistică


Canon şi membrii EWS garantează că hardware-ul acestui produs funcţionează în bune condiţii pe durata perioadei garanţiei.  În cazul în care se constată defecţiuni la nivel de hardware în timpul perioadei de garanţie, reparaţiile de acest gen vor fi asigurate  gratuit în centrele de service autorizate de Canon din ţările membre EWS.

Această garanție cu returnarea la sediul unității de service este valabilă pentru produsele Canon destinate Comunității Economice Europene și achiziționate din Comunitatea Economică Europeană, plus Elveția și Marea Britanie.

Serviciul gratuit EWS se poate obţine doar prin prezentarea acestui certificat de garanţie, împreună cu factura originală/bonul de  casă eliberat clientului de vânzator, si dacă certificatul de garanţie menţionează (a) numele cumpărătorului, (b) numele si adresa  vânzătorului, (c) denumirea modelului si numărul de serie (dacă este cazul) ale produsului achiziţionat şi (d) data achiziţionării  produsului. Canon îşi rezervă dreptul de a refuza să acorde orice serviciu de garanţie în cazul în care aceste informaţii sunt incomplete sau  au fost înlăturate sau modificate după achiziţionarea produsului de către consumator de la vânzator.

Este posibil ca, Canon să repare sau să înlocuiască produse Canon cu piese de schimb sau produse noi sau recondiționate cu  caracteristici și fiabilitate echivalente celor noi. Canon poate înlocui produse cu modele echivalente, în cazul în care modelul  original nu se mai produce. Piesele de schimb sau produsele recondiționate vor fi utilizate dacă acest lucru este permis conform  legislației în vigoare în țara în care se aplică garanția.

  • Garanţia este valabilă timp de doi ani de la data achiziţionării produsului de către client, evidenţiată în documentele menţionate mai sus.

    PIXMA seria G: doi ani sau 30.000 de exemplare imprimate, oricare situaţie survine prima.

    PIXMA G550/650: doi ani sau 10.000 de exemplare imprimate, oricare situaţie survine prima.

  • Serviciile de garanţie sunt furnizate în centrele de service autorizate de Canon.

    Costurile aferente transportului produsului în condiţii de siguranţă către şi de la centrele de service Canon vor fi suportate de către client. În cazul în care produsul este transportat într-o ţară în care nu se aplică EWS şi care nu acceptă certificatul de garanţie, produsul trebuie returnat în ţara din care a fost achiziţionat pentru a putea beneficia de garanţie.

  • Pentru detalii complete privind garanţia oferită în fiecare ţară, vă rugăm să contactaţi membra EWS relevantă.

  • Canon si membrii EWS nu garantează următoarele:

    • Controalele periodice, mentenanţa, reparaţiile, înlocuirea pieselor din motive de uzură normală.
    • Consumabile.
    • Programele informatice.
    • Componentele supuse uzurii (de exemplu capetele video, Piese optice ale videoproiectorului, sistemul de înmagazinare  a  cernelii reziduale şi rolele de ghidare) şi, de asemenea, consumabilele şi accesoriile (precum baterii şi suporturile de  înregistrare) inclusiv, dar fără a se limita la casete, DVD-uri, carduri de memorie şi unităţi HDD amovibile utilizate cu acest  produs nu sunt acoperite de garanţie..
    • Defecţiunile cauzate de modificări efectuate fără acordul Canon.
    • Costurile suportate de centrele de service Canon pentru orice adaptări sau modificări ale unui produs, necesare pentru a fi  compatibil cu standardele sau specificaţiile tehnice sau de siguranţă specifice unei ţări, precum şi orice alte costuri pentru  adaptarea produsului în urma modificării specificaţiilor, intervenite de la data livrării produsului.
    • Daunele ce rezultă din faptul că un produs este incompatibil cu standardele sau specificaţiile din altă ţară decât cele din ţara în  care a fost achizitionat.

    Serviciul de reparaţie în garanţie este exclus dacă daunele sau defecţiunile au fost cauzate de:

    • Utilizarea neadecvată sau excesivă, manevrarea sau folosirea produsului într-un alt mod decât se specifică în manualul  utilizatorului sau al operatorului şi/sau în alte documente relevante, inclusiv, însă fără a se limita la: depozitare incorectă,  cădere, şocuri excesive, coroziune, disfuncţii cauzate de murdărie, apă sau nisip.
    • Reparaţii, modificări sau curăţarea produsului în centre de service neautorizate de Canon.
    • Daunele cauzate direct de utilizarea pieselor de schimb, a programelor sau a consumabilelor (precum cerneala, hârtia, tonerul  sau bateriile), care nu sunt compatibile cu produsul. Compatibilitatea cu produsul dvs. Canon este de obicei evidențiată pe  ambalaj dar este asigurată atunci când utilizați piese de schimb, programe sau consumabile originale Canon deoarece acestea  au fost testate în prealabil. Vă recomandăm să verificați compatibilitatea înainte de utilizare.
    • Conectarea produsului la echipamente neautorizate de Canon pentru conectare.
    • Ambalarea neadecvată a produsului la momentul restituirii către centrul de service Canon.
    • Accidente sau dezastre sau orice eveniment ce depăşeşte posibilitatea de control a firmei Canon, inclusiv, însă fără a se limita  la: fulgere, inundaţii, incendii, tulburări publice si ventilare incorectă.

  • Serviciul de reparaţie poate suferi întârzieri atunci când acesta este efectuat în altă ţară decât în cea din care produsul a fost  cumpărat, atunci când produsul nu este comercializat încă în ţara respectivă sau modelul comercializat este specific ţării  respective. În consecinţă, este posibil ca anumite piese de schimb ale produsului să nu fie în stoc în ţara în care se efectuează  serviciul de reparaţie. Clientul este responsabil de salvarea şi stocarea oricăror informaţii şi programe înainte de reparaţie şi de  reinstalarea ulterioară a acestora.

    Canon nu îşi asumă nicio responsabilitate cu privire, dar fără a se limita, la pierderea suporturilor de înregistrare şi pierderea de  date etc., nemenţionate explicit în această garanţie. Când returnaţi produsul pentru service în baza garanţiei, ambalaţi-l cu multă  grijă, asiguraţi-l, includeţi chitanţa de vânzare şi cardul de garanţie, instrucţiunile pentru reparare şi (dacă este cazul) o mostră de  suport de înregistrare pe care sunt stocate fotografiile realizate cu ajutorul produsului.

    Garanţia nu afectează drepturile consumatorului rezultând din legislaţia naţională în vigoare, nici drepturile consumatorului faţă  de vânzător rezultând din contractul de vânzare-cumpărare. În lipsa unei legislaţii naţionale în materie, această garanţie va fi  mijlocul unic şi exclusiv al consumatorului pentru repararea vreunui eventual prejudiciu, iar Canon, filialele sale sau alţi membri  EWS nu vor putea fi făcuţi răspunzători pentru daune rezultând din sau legate de încălcarea oricărei garanţii, exprese sau  implicite, a acestui produs.

    Acești termeni și aceste conditii oferite dvs. De către canon nu afectează drepturile suplimentare statutare pe care le-ați putea avea cu privire la produsele la  care se referă acești termeni și aceste condiții.

EWS la sediul clientului

Plan de servicii pentru Garanţia la sediul clientului (produse laser şi cu jet de cerneală)


Vedeţi toate modelele aplicabile.


În cazul în care trebuie să utilizaţi Garanţia la sediul clientului pentru acest produs, se aplică termenii şi condiţiile de mai jos. Garanţia la sediul clientului este valabilă 2 ani de la data iniţială de achiziţie a noului dvs. produs de birou Canon.

În baza acestei garanţii, aveţi dreptul să primiţi asistenţă de la Canon, conform descrierii de mai jos. Vă rugăm să reţineţi că toate serviciile furnizate în baza Garanţiei la sediul clientului sunt supuse termenilor şi condiţiilor menţionate în prezentul document. Vă rugăm să reţineţi că această Garanţie la sediul clientului se aplică în plus faţă de orice altă garanţie Canon pe care o puteţi avea pentru produsul în cauză şi în plus faţă de orice drepturi legale pe care le puteţi avea în calitate de consumator, în conformitate cu legislaţia locală aplicabilă. Această Garanţie la sediul clientului se aplică anumitor produse de birou Canon destinate utilizării sau achiziţionate în Spaţiul Economic European („SEE”), plus Elveţia şi Regatul Unit.

Canon garantează că hardware-ul acestui produs va funcţiona corespunzător pe durata perioadei de garanţie. În cazul în care hardware-ul se va defecta în perioada de garanţie, „Serviciul la sediul clientului” va fi furnizat la locaţia dvs. înregistrată din Teritoriu (după cum este definit mai jos).

Garanţia la sediul clientului poate fi obţinută numai gratuit, în baza prezentării dovezii originale de achiziţie, în care se menţionează data achiziţionării produsului. Canon poate să repare sau să înlocuiască produsele Canon cu piese sau produse noi sau recondiţionate sau cu produse echivalente unui produs nou ca performanţă şi fiabilitate. Canon poate să înlocuiască produsele şi cu modele echivalente când fabricarea produsului iniţial a fost întreruptă. Piesele sau produsele recondiţionate vor fi utilizate numai dacă acest lucru este permis în condiţiile legii aplicabile în ţara în care se aplică garanţia.

  • Garanţia la sediul clientului este valabilă 2 ani de la data achiziţionării noului produs de birou Canon, conform dovezii achiziţiei.

  • Serviciul de Garanţie la sediul clientului este disponibil contactând biroul de asistenţă Canon.

    Serviciul de Garanţie la sediul clientului va fi furnizat în unul dintre următoarele moduri:

    • Reparaţie la sediul clientului (asigurată de un tehnician)*, care acoperă toate costurile de manoperă asociate (inclusiv timpul pentru apel, deplasare şi reparaţie) şi costul tuturor pieselor de service.

    • Înlocuire la sediul clientului (prin curier), care acoperă costul produsului de schimb şi toate costurile de expediere asociate.

    Metoda de furnizare a serviciului este determinată de model şi vă vom informa ce trebuie să faceţi atunci când contactaţi biroul de asistenţă Canon.

    *Serviciile furnizate în baza acestei Garanţii la sediul clientului pot fi executate de o terţă parte în numele Canon, utilizând competenţe şi măsuri de întreţinere rezonabile.

  • Canon nu garantează următoarele:

    • Verificări, întreţinere şi reparaţii periodice sau înlocuirea pieselor din cauza uzurii normale.
    • Consumabile şi accesorii, inclusiv adaptorul c.a.
    • Niciun fel de software.
    • Piese supuse uzurii, precum şi consumabilele şi accesoriile.
    • Defecţiunile cauzate de modificări realizate fără acordul Canon.
    • Costurile suportate de Canon pentru adaptarea sau modificarea unui produs pentru respectarea standardelor tehnice sau standardelor ori specificaţiilor de siguranţă specifice unei anumite ţări sau orice alte costuri de ajustare a produsului în urma modificării unor specificaţii de la data livrării produsului.
    • Deteriorările rezultate din faptul că produsul nu respectă standardele sau specificaţiile din altă ţară decât cea în care a fost achiziţionat.

    Serviciile în garanţie sunt excluse dacă defecţiunea sau deteriorările sunt cauzate de:

    • Utilizarea, manipularea sau operarea necorespunzătoare a produsului aşa cum au fost descrise în manualul de utilizare sau de operare şi/sau în alte documente relevante pentru utilizator, inclusiv, dar fără a se limita la deteriorări cauzate de depozitare incorectă, cădere, şocuri excesive, coroziune, murdărie, apă sau nisip;
    • Reparaţii, modificări sau operaţii de curăţare efectuate la un centru de service neautorizat de Canon;
    • Deteriorări cauzate în mod direct de utilizarea de piese de schimb, software sau consumabile (precum cerneală, hârtie, toner, baterii sau capete de imprimare) care nu sunt compatibile cu produsul. Compatibilitatea cu produsul dvs. Canon trebuie să fie specificată pe ambalaj, fiind asigurată în cazul utilizării de piese de schimb, software sau consumabile originale Canon, întrucât acestea au fost testate. Vă recomandăm să verificaţi compatibilitatea înainte de utilizare.
    • Conectarea produsului la echipamente neaprobate pentru conectare de Canon.
    • Accidente sau dezastre sau alte cauze care nu pot fi controlate de Canon, inclusiv, dar fără a se limita la fulgere, inundaţii, incendii, tulburări publice şi ventilaţie necorespunzătoare.

    În plus faţă de cele de mai sus, Garanţia la sediul clientului nu include:

    • Operaţiile de service şi piesele de service asociate necesare din cauza instalării sau conectării defectuoase în reţea a produsului dacă serviciile de instalare şi conectare la reţea a produsului nu au fost furnizate de Canon;
    • Lucrări care sunt necesare din cauza oricărei deconectări şi reconectări a produsului, inclusiv orice pregătire necesară pentru transportul în siguranţă, altele decât cele oferite de Noi sau în numele Nostru;
    • Lucrări în afara programului Nostru standard de serviciu, cu excepţia cazului în care acestea variază în funcţie de Planul de servicii pentru garanţia la sediul clientului;

    Vă rugăm să reţineţi că, pentru furnizarea de servicii la sediul clientului de către inginerii de service/curier, produsul dvs. trebuie să se afle în teritoriu. Serviciile la sediul clientului pot fi oferite numai dacă acordaţi inginerului de service/curierului acces la produs şi asistenţa rezonabilă solicitată în legătură cu acesta.

    Dacă intenţionaţi să vă mutaţi produsul de la o adresă la alta pe durata Garanţiei la sediul clientului, trebuie să notificaţi Canon cu privire la detaliile noii adrese. Puteţi face acest lucru trimiţând un e-mail la adresa de e-mail de contact specificată pentru teritoriu (adresele de e-mail sunt furnizate în detaliile de contact din Garanţia la sediul clientului). În cazul în care mutaţi produsul în altă ţară, vă rugăm să verificaţi dacă ţara în care mutaţi produsul apare în detaliile de contact din Garanţia la sediul clientului pentru a vă asigura că Garanţia la sediul clientului este oferită de Canon în ţara respectivă.

  • Serviciile de reparaţie/înlocuire pot fi întârziate în cazul în care sunt executate în afara ţării iniţiale de achiziţie dacă produsul nu este încă comercializat în ţara respectivă sau este vândut într-o execuţie specifică ţării respective. Astfel, anumite piese de schimb pentru produs pot să lipsească din stoc în ţara în care se efectuează reparaţia. Este responsabilitatea clientului să realizeze copii de siguranţă şi să salveze orice fişiere de software şi programe înainte de reparaţie/înlocuire şi să le restabilească după efectuarea reparaţiei/înlocuirii. Canon nu îşi asumă responsabilitatea pentru nicio altă solicitare de despăgubire, inclusiv, dar fără a se limita la pierderea înregistrărilor, datelor etc. care nu au fost exprimate expres în această garanţie. Această garanţie nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislaţia naţională aplicabilă în vigoare, nici drepturile consumatorului în raport cu comerciantul ce decurg din contractul de vânzare-cumpărare. În absenţa unei legislaţii naţionale aplicabile, această garanţie constituie compensaţia unică şi exclusivă a consumatorului, iar Canon sau filialele sale nu vor fi răspunzătoare pentru nicio daună accidentală sau pe cale de consecinţă în cazul încălcării oricărei garanţii explicite sau implicite a acestui produs. Pentru detalii complete privind garanţia oferită în fiecare ţară, vă rugăm să contactaţi biroul de asistenţă Canon.

    Sub rezerva celor de mai sus, sunteţi de acord că Canon nu este responsabilă pentru nicio lucrare suplimentară necesară şi pentru niciun fel de pierderi, costuri sau daune cauzate:

    1. Deoarece nu aţi utilizat, depozitat sau manipulat produsul corespunzător (inclusiv nerespectarea asigurării condiţiilor de mediu corespunzătoare) sau nu aţi respectat instrucţiunile sau recomandările pentru produs oferite de Canon sau incluse în orice manual de utilizare sau în orice altă clauză a Garanţiei la sediul clientului;
    2. Deoarece nu aţi instalat sau menţinut o corecţie de erori, upgrade-uri de software curente sau versiuni noi furnizate sau puse la dispoziţia publicului general de Canon sau alţi furnizori terţi relevanţi;
    3. De un virus (sau ceva similar) din sistemul dvs. sau de orice defecţiune sau cerinţe ale oricărui produs pe care l-aţi conectat la produs sau care afectează altfel negativ în alt mod funcţionarea produsului;
    4. Deoarece dvs. sau altă persoană care acţionează în numele dvs. a deteriorat sau a modificat produsul sau a conectat sau a încorporat orice alt element în produs sau aţi asociat sisteme care afectează negativ funcţionarea produsului;

    Garanţia la sediul clientului va fi guvernată de şi interpretată în conformitate cu legislaţia relevantă a ţării în care este utilizat produsul şi în care sunt furnizate serviciile, iar orice litigii legate de Garanţia la sediul clientului intră sub jurisdicţia exclusivă a instanţelor competente din respectiva jurisdicţie.

Ultima actualizare: 1 ianuarie 2022

Întrebări frecvente privind prezentarea generală a garanţiei EWS

  • În general, Canon oferă Sistemul european de garanţii (European Warranty System, EWS) pentru produsele achiziţionate în:

    Austria, Belgia, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveţia, Ţările de Jos şi Regatul Unit.

    Consultaţi Termenii şi condiţiile complete aferente acestei garanţii.

  • În general, nu există nicio cerinţă legală care să impună clienţilor să înregistreze un produs la Canon pentru a beneficia de garanţia EWS. Înregistrarea unui produs la Canon prin Canon ID ne va permite să vă trimitem materiale promoţionale direcţionate şi actualizări cu privire la produsele dumneavoastră. Unele garanţii promoţionale ocazionale pot necesita înregistrarea la Canon, dar Termenii şi condiţiile specifice ale promoţiei vor specifica acest lucru, dacă este cazul.

  • În ţările în care se aplică Sistemul european de garanţii (EWS), ambalajul fiecărui produs va conţine de regulă un Certificat de garanţie EWS. Acesta arată asemănător cu următoarele exemple: 

  • Nu este necesară returnarea de documente către Canon pentru a vă înregistra pentru Sistemul european de garanţii (EWS). Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii (EWS), va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă.

  • Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii, va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă. Ofertele promoţionale de garanţie pot specifica şi alte cerinţe, aşa că vă rugăm să consultaţi Termenii şi condiţiile oricăror oferte promoţionale (dacă se aplică).

  • În general, nu există nicio cerinţă legală care să impună clienţilor să înregistreze un produs la Canon pentru a beneficia de garanţia EWS. Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii, va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Această cerinţă privind dovada achiziţiei (inclusiv data iniţială a achiziţiei) se aplică şi produselor primite cadou.

  • În general, produsele Canon beneficiază de o garanţie de 24 de luni în baza Sistemului european de garanţii. Se pot aplica excepţii, iar comercianţii pot adesea să ofere propriile promoţii de extindere a garanţiei. Dacă aveţi nelămuriri, consultaţi secţiunea privind garanţia de pe site-ul web de asistenţă pentru ţara Canon aplicabilă sau comerciantul (în cazul garanţiilor extinse oferite de comerciant).

  • Detaliile aferente garanţiei specifice oferite pentru fiecare produs vor fi, în general, incluse în cutia produsului. În general, produsele beneficiază de o garanţie care se aplică regiunii specifice de vânzare, iar clienţii vor trebui să returneze produsele către regiunile respective pentru a solicita reparaţii în baza garanţiei. În general, Canon nu oferă o garanţie globală decât dacă acest lucru este specificat pentru anumite produse/regiuni.

  • Da, produsele Canon sunt acoperite de Sistemul european de garanţii (EWS), indiferent de cine este proprietarul efectiv al produsului. Cu toate acestea, data de început şi data de sfârşit ale garanţiei se vor aplica în funcţie de data iniţială a achiziţiei şi nu de data vânzării ulterioare. Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii (EWS), va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă.

  • Practic, garanţiile Canon sunt aplicabile numai în regiunea în care produsul a fost comercializat şi pentru care au fost incluse în cutie detalii specifice privind garanţia. În general, Canon nu oferă o garanţie globală decât dacă acest lucru este specificat pentru anumite produse/regiuni. Recomandăm întotdeauna clienţilor Canon să contacteze reprezentanţii Canon locali pentru a vedea ce opţiuni de asistenţă le stau la dispoziţie. În unele cazuri, este posibil să fie necesar să plătiţi pentru orice reparaţii aplicabile şi apoi să încercaţi să solicitaţi Canon acoperirea costurilor (acest lucru se aplică numai dacă defecţiunea reparată este acoperită de termenii EWS – de exemplu, utilizarea necorespunzătoare de către client este exclusă) când reveniţi în regiunea acoperită de Sistemul european de garanţii (EWS). Pentru a vă susţine solicitarea, vă sfătuim întotdeauna să păstraţi orice documentaţie aplicabilă legată de costurile suportate/reparaţiile efectuate.

Detalii de contact

Tabelul de mai jos conţine ţările care oferă Sistemul european de garanţii (European Warranty System, EWS) Canon. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să consultaţi versiunea integrală a Termenilor şi condiţiilor EWS Canon. Mai jos se regăsesc datele de contact pentru fiecare ţară în parte şi nivelul de servicii disponibil.


Reţineţi că, acolo unde sunt disponibile, serviciile la sediul clientului sunt oferite numai pentru produsele eligibile.


Ţară Detaliile de contact ale Biroului de asistenţă
Austria Canon Austria
Belgia Canon Belgia (olandeză)
Canon Belgia (franceză)
Bulgaria Canon Bulgaria
Cipru Canon Cipru
Republica Cehă Canon Republica Cehă
Danemarca Canon Danemarca
Estonia Canon Estonia
Finlanda Canon Finlanda
Franţa Canon Franţa
Germania Canon Germania
Grecia Canon Grecia
Ungaria Canon Ungaria
Islanda +354 533 34 11

Beco
Irlanda Canon Irlanda
Italia Canon Italia
Letonia Canon Letonia
Lituania Canon Lituania
Luxemburg Canon Luxemburg
Malta Canon Malta
Norvegia Canon Norvegia
Polonia Canon Polonia
Portugalia Canon Portugalia
România Canon România
Slovacia Canon Slovacia
Slovenia Canon Slovenia
Spania Canon Spania
Suedia Canon Suedia
Elveţia Canon Elveţia (franceză)
Canon Elveţia (germană)
Ţările de Jos Canon Ţările de Jos
Regatul Unit Canon UK

Modele aplicabile pentru garanţia Canon la sediul clientului

Reţineţi că, dacă produsul dvs. nu apare în lista de mai jos, atunci nu este eligibil pentru o Garanţie la sediul clientului şi este furnizată doar o Garanţie cu returnare la producător.


Ţările membre ale Sistemului european de garanţii (EWS) care oferă Garanţia Canon la sediul clientului:


Austria Belgia Republica Cehă Danemarca Finlanda
Franţa Germania Ungaria Irlanda Italia
Luxemburg Ţările de Jos Norvegia Polonia Portugalia
Elveţia Slovacia Spania Suedia Regatul Unit

 

Selectaţi o gamă de produse de mai jos pentru a accesa modelele aplicabile


MAXIFY
Imprimantă i-SENSYS
Multifuncţional i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Înlocuire la sediul clientului

Imprimantă MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Reparaţie la sediul clientului


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Imprimantă i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Multifuncţional i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Vă recomandăm să verificaţi condiţiile exacte de garanţie pentru modelul dvs. la contactele dvs. locale, deoarece se pot aplica restricţii locale.

S-ar putea să aveţi nevoie şi de...

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail

Service şi reparaţii

Programaţi un serviciu, trimiteţi un produs pentru reparaţii sau aflaţi mai multe despre procesul nostru de service şi reparaţii

Reciclare

Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon

Contul Canon

Înregistraţi-vă produsul şi gestionaţi contul Canon