Sistemul european de garanţii Canon
EWS se compune din două oferte diferite de servicii, iar oferta care se aplică în cazul dvs. este determinată în funcţie de locaţia dvs. şi produsul achiziţionat. Pentru majoritatea produselor de larg consum Canon, se oferă un serviciu cu returnare la producător. Dacă un produs se defectează din cauza unui defect de fabricaţie, în perioada de garanţie, acesta trebuie returnat la un centru de reparaţii Canon aprobat, unde va fi reparat gratuit de tehnicienii autorizaţi Canon. Produsul dvs. vă va fi restituit după finalizarea reparaţiei.
Pentru produsele laser şi cu jet de cerneală eligibile (numai în ţările selectate), se oferă un serviciu la sediul clientului. Vă rugăm să consultaţi termenii şi condiţiile de mai jos pentru serviciile la sediul clientului pentru a vedea lista de produse eligibile.
Dacă un produs eligibil se defectează din cauza unui defect de fabricaţie în timpul perioadei de garanţie, se oferă servicii în garanţie la sediul clientului în unul dintre următoarele moduri:
-
Reparaţie la sediul clientului (asigurată de un tehnician)
-
Înlocuire la sediul clientului (prin curier)
Dacă termenii şi condiţiile pentru serviciile la sediul clientului nu sunt enumerate mai jos, atunci serviciile la sediul clientului nu sunt disponibile în ţara dvs. În acest caz, se vor furniza doar servicii în baza Garanţiei cu returnare la producător.