SOFTWARE

iWEMC

iW Enterprise Management Console (iWEMC) este o soluţie modulară de gestionare a flotei, ideală pentru întreprinderile medii şi mari. Este concepută pentru a gestiona, monitoriza şi controla mai multe multifuncţionale şi imprimante conectate în reţea într-o întreagă organizaţie, pentru dispozitivele Canon şi terţă parte1
Are you prepared for a return to the office?

Măriţi-vă productivitatea

Maximizaţi productivitatea biroului şi concentraţi-vă pe activităţile profesionale principale, reducând provocările administrării unei flote.

Canon iWEMC oferă monitorizare şi detectare inteligente ale dispozitivelor şi vă simplifică sarcinile, pentru a vă îmbunătăţi eficienţa şi a reduce costurile.

Avantaje cheie

iWEMC vă poate ajuta compania oferindu-vă vizibilitate şi gestionare îmbunătăţite ale dispozitivelor dumneavoastră.

  • Vizibilitate îmbunătăţită asupra flotei dintr-un singur punct de control

  • Productivitate sporită prin procese eficiente

  • Sarcini simplificate cu gestionare automată

  • Volum de muncă redus pentru IT şi costuri operaţionale îmbunătăţite

  • Gestionarea firmware-ului

    Posibilitate de a actualiza firmware-ul mai multor dispozitive în acelaşi timp şi de a gestiona versiunea firmware-ului. Astfel se reduce munca manuală pentru actualizările individuale, care poate genera erori, menţinând firmware-ul actualizat în permanenţă, pentru a evita vulnerabilităţile.

    Firmaware Management
    counter information

    Informaţii privind contorizarea

    Utilizatorii pot obţine informaţii despre materialele imprimate de la dispozitivele conectate în reţea, ceea ce le oferă rapoarte mai eficiente şi mai precise pentru utilizarea dispozitivelor şi gestionarea costurilor.

    Gestionarea agendei de adrese

    Utilizatorii pot crea, distribui şi obţine liste de adrese pe dispozitivele conectate în reţea, fără a trebui să actualizeze manual agendele sau utilizatorii pe toate dispozitivele.

    Cloudul este noua normalitate
    Applications Management

    Gestionarea aplicaţiilor

    Datorită gestionării centralizate, utilizatorii pot asigura instalarea şi actualizările continue ale diverselor aplicaţii folosite zilnic.

    Gestionarea valorilor setărilor dispozitivelor

    Furnizorul de servicii poate gestiona în regim centralizat informaţiile privind setările dispozitivelor şi poate inclusiv instala de la distanţă actualizări ale setărilor diverselor dispozitive, economisind astfel timp pentru departamentul IT.

    Device setting value
    Device status monitoring and alerts

    Monitorizarea stării dispozitivelor şi alerte

    Aplicaţia înştiinţează prin e-mail administratorii cu privire la schimbarea stării dispozitivelor, permiţându-i utilizatorului să monitorizeze dispozitivele în timp real şi ajutându-l să rezolve imediat erorile.

    Detectarea dispozitivelor şi configurarea de bază

    Asociată stării şi monitorizării dispozitivelor, această funcţie ajută utilizatorul să detecteze dispozitivele dintr-o locaţie centrală şi să configureze informaţiile de bază. Astfel este redusă interacţiunea fizică şi se economiseşte timp.

    Un bărbat şi o femeie într-un birou arătând spre ecranul unui laptop.
    Dashboard

    Panou de bord

    Panoul de bord oferă informaţii complete despre starea flotei dintr-o privire şi permite personalizarea setărilor în funcţie de necesităţile companiei.

    Gestionarea cheilor/certificatelor CA2

    Utilizatorii au posibilitatea să adauge sau să elimine chei ale dispozitivelor sau certificate CA.

    Canon Camera
    Canon Camera

    Monitorizarea şi gestionarea setărilor dispozitivelor2

    Monitorizarea setărilor dispozitivelor şi înregistrarea modificărilor identificate sunt mai simple cu această funcţie.

    Produse şi soluţii conexe

    Descoperiţi cele mai noi produse şi soluţii care vă vor ajuta compania să atingă succesul dorit.

    Exploraţi mai departe

    Aflaţi modul în care soluţiile Canon vă pot ajuta cu transformarea digitală.

  • ARTICOL

    Transformarea digitală: modul în care tehnologia digitală schimbă mediul afacerilor

    Utilizarea instrumentelor digitale ca nou standard corporativ.

    20 Jan 2021

  • ARTICOL

    Transformarea digitală a locului de muncă hibrid cu ajutorul imprimării

    Transformarea imprimării astfel încât să vă îndeplinească cerinţele specifice locului de muncă hibrid.

    20 Jan 2021

  • Discutaţi cu echipa noastră pentru a descoperi versiunea de software iWEMC potrivită pentru nevoile companiei dumneavoastră

    1. Gestionarea dispozitivelor terţe va fi limitată
    2. Gestionarea dispozitivelor va fi limitată