Canon ajută compania Staples să-şi mărească veniturile printr-o abordare axată pe client

Staples este cea mai mare companie de consumabile de birou din lume, cu peste 2.000 de magazine de desfacere în 27 de ţări din întreaga lume.

Dar, în ciuda succesului global al mărcii, departamentul de retail Staples din Olanda, confruntat cu scăderea veniturilor şi cu o frecvenţă redusă a clienţilor, a trebuit să se orienteze spre o abordare mai centrată pe client, pentru a-şi menţine rentabilitatea într-o piaţă competitivă. Era necesară o cunoaştere mai integrată a clientului pentru a crea un plus de coeziune între ofertele din magazin şi cele online. De asemenea, erau necesare mai multe canale de marketing direct pentru personalizare şi pentru atragerea clienţilor.

Staples a apelat la Canon Business Services pentru derularea unui program de evaluare a clienţilor. Utilizând opiniile clienţilor, Canon a început să dezvolte şi să extindă imaginea globală.

Staples-image1.jpg

„Aveam nevoie de o abordare de consultanţă pentru a înţelege factorii determinanţi ai clienţilor noştri. Aveam nevoie de o hotărâre şi de o strategie, dar acestea nu păreau să existe înainte de implicarea Canon Enterprise Services”.

Richard Houppermans, director servicii pentru întreprinderi