LBN-hero1

Inovaţia serviciilor antrenează strategia de imprimare eficientă

Ca multe alte autorităţi locale, London Borough of Newham (LBN) a trebuit să reducă costurile şi să mărească eficienţa. Soluţia Canon de acces la distanţă a furnizat o modalitate mai rapidă de remediere a problemelor ICT ale utilizatorilor finali şi de limitare a pierderilor pe resurse interne. Ratele de remediere la prima încercare au crescut cu 30%, iar soluţia a avut un asemenea succes, încât a fost extinsă la întreaga flotă de dispozitive multifuncţionale a Consiliului.

LBN-image1

„Diagnosticarea şi întreţinerea la distanţă sunt aspecte comune în domeniul IT şi am considerat că o abordare similară poate oferi beneficii semnificative activităţii noastre de imprimare. În plus, ştiam că aşa vom putea înţelege mai bine tendinţele de utilizare a materialelor imprimate, ceea ce ne putea ajuta la formarea viitoarei noastre strategii în domeniu”.

Gary Sussex, manager servicii ICT