DWF-hero1-1600x600

Barry Callebaut are succes cu soluţia Canon

DWF-logo.jpg

În urma unei verificări a operaţiunilor companiei, Barry Callebaut a identificat imprimarea ca un domeniu ce necesita urgent o redefinire. De fapt, imprimarea şi întreţinerea au generat printre cele mai mari costuri în materie de timp şi bani.

Rezultate

Imprimarea la distanţă este acum simplă şi fluentă

Imprimarea la distanţă este acum simplă şi fluentă

Noua soluţie este gestionată centralizat, la sediul central

Noua soluţie este gestionată centralizat, la sediul central

Imprimările faţă-verso au determinat o creştere a imprimării sustenabile

Imprimările faţă-verso au determinat o creştere a imprimării sustenabile

Angajaţii pot să partajeze şi să imprime sarcini din orice locaţie, în câteva minute

Angajaţii pot să partajeze şi să imprime sarcini din orice locaţie, în câteva minute

Barry_Callebaut

Obiectiv

Pentru a-şi îndeplini obiectivele de dezvoltare, Barry Callebaut avea nevoie de un sistem de funcţionare cu totul nou, corelat cu pilonii săi strategici: inovare, rentabilitate, sustenabilitate şi expansiune.

Provocări

• Flota de imprimare existentă epuiza timp şi resurse, atât pentru angajaţii obişnuiţi, cât şi pentru echipa de IT

• Imprimantele întreţinute individual erau dificil de gestionat şi întreţinut

• Operaţiunile erau încete şi dificile

• Costuri ridicate pentru integrarea sistemului de imprimare în alte birouri, din diferite locaţii

Abordare

O nouă flotă de dispozitive multifuncţionale Canon şi o infrastructură centralizată de imprimare a fost implementată pentru a le oferi angajaţilor o experienţă de imprimare şi scanare lipsită de probleme.

Barry_Callebaut