HSD-hero1

hs Druck îşi întocmeşte planul de succes utilizând personalizarea imprimării digitale

„Atunci când am luat hotărârea de a înfiinţa hs Druck, am făcut-o cu credinţa să serviciile digitale le-ar putea oferi clienţilor ceva special, cu mult peste o imprimare excelentă”, îşi aminteşte Andy Cork. „Nu economiile din producţia pentru serii mici au reprezentat motivaţia noastră – am fost animaţi de potenţialul de a utiliza personalizarea pentru a ajuta clienţii să depăşească limitele marketing-ului lor imprimat”.

hs Druck utilizează trei prese de producţie imagePRESS de la Canon, software-ul pentru date variabile PrintShop Mail de la Objectif Lune, cu sprijin de la Canon, cu DirectSmile pentru personalizarea imaginilor. „Canon ne-a sprijinit foarte mult, ajutându-ne să valorificăm la maximum presele digitale şi instrumentele de personalizare”, afirmă Hörmanseder. A avut loc un curs ca parte a programului esenţial Canon de construire a unei afacerii, o ofertă de servicii de consultanţă asigurată de experţi independenţi din industrie pentru a-i ajuta pe clienţi să-şi valorifice la maximum potenţialul de afaceri şi de piaţă.

HSD-image1
HSD-image2

„Viziunea noastră pentru hs Druck este de a le putea prezenta clienţilor o ofertă universală de servicii de marketing – de la fotografie, design creativ şi consultanţă de marketing la imprimare şi realizare personalizată. Putem oferi pentru clienţii noştri un singur punct de contact şi preluarea totală a unei campanii, de la un capăt la altul. Acesta este, în opinia noastră, viitorul pozitiv al imprimării. Iar cu tehnologia Canon şi cu îndrumarea profesionalăă, preocuparea noastră este de a transforma acea viziune în realitate”.

„Canon a asigurat la sediul nostru un Curs esenţial de construire a unei afaceri privind personalizarea imprimării. Îndrumările experţilor au contribuit cu adevărat la înţelegerea de către întreaga echipă a potenţialului tehnologiei şi la dobândirea încrederii atât la nivel operaţional, cât şi privind modul în care s-ar putea prezenta aceste abilităţi în faţa clienţilor”.

Andy Cork, partener fondator