Descoperirea paradisului gastronomic
Imaginaţi-vă bucătăria de vis. Există o şansă mare să aibă un produs Miele. O afacere de familie renumită pentru electrocasnicele sale premiate, de înaltă calitate, Miele este un producător internaţional important din 1899. Pentru un brand vechi de 100 de ani, cu o reputaţie remarcabilă pentru designul său, imaginea este extrem de importantă la fiecare punct de contact cu clienţii, inclusiv programul editorial online.
Pentru a-şi duce capacităţile de conţinut digital la nivelul următor, echipa culinară din Elveţia a dorit să introducă streamuri live episodice, în care clienţii ar putea descoperi cum să profite la maximum de produsele lor prin demonstraţii şi tutoriale de gătit, similar cu ceea ce aţi viziona la televizor. Având spaţiu pentru un public restrâns, studioul lor profesionist de la sediu a necesitat o soluţie permanentă cu mai multe camere, care să poată fi operată de personal fără pregătire tehnică, deoarece doreau să transfere întreaga producţie intern.
Anterior, ori de câte ori doreau să producă conţinut, cum ar fi demonstraţii de gătit şi prezentări de produse, se bazau pe agenţii externe, ceea ce însemna costuri ridicate, reconfigurări complexe ale studioului şi timpi mari de producţie.
„Cu Canon, am găsit instrumentul perfect pentru a ne satisface nevoile atât în domeniul video, cât şi în cel al fotografiei”, spune Barbara Märkli, Head of Culinary Experience, Miele AG. „Renunţând la agenţii, realizăm economii de peste 50.000 de euro şi ne aşteptăm să ne amortizăm investiţia în studio în următorii trei ani.”
Client: Miele AG
Locaţie: Spreitenbach, Elveţia