Cum experţii culinari de la Miele au devenit creatori sprijiniţi de Canon

Din faţa camerelor până în spatele controlerului, aflaţi cum liderul în echipamente de bucătărie Miele îşi transformă bucătarii în creatori care economisesc costuri datorită soluţiilor Canon create special pentru studioul lor intern.

Descoperirea paradisului gastronomic

Imaginaţi-vă bucătăria de vis. Există o şansă mare să aibă un produs Miele. O afacere de familie renumită pentru electrocasnicele sale premiate, de înaltă calitate, Miele este un producător internaţional important din 1899. Pentru un brand vechi de 100 de ani, cu o reputaţie remarcabilă pentru designul său, imaginea este extrem de importantă la fiecare punct de contact cu clienţii, inclusiv programul editorial online.

Pentru a-şi duce capacităţile de conţinut digital la nivelul următor, echipa culinară din Elveţia a dorit să introducă streamuri live episodice, în care clienţii ar putea descoperi cum să profite la maximum de produsele lor prin demonstraţii şi tutoriale de gătit, similar cu ceea ce aţi viziona la televizor. Având spaţiu pentru un public restrâns, studioul lor profesionist de la sediu a necesitat o soluţie permanentă cu mai multe camere, care să poată fi operată de personal fără pregătire tehnică, deoarece doreau să transfere întreaga producţie intern.

Anterior, ori de câte ori doreau să producă conţinut, cum ar fi demonstraţii de gătit şi prezentări de produse, se bazau pe agenţii externe, ceea ce însemna costuri ridicate, reconfigurări complexe ale studioului şi timpi mari de producţie.

„Cu Canon, am găsit instrumentul perfect pentru a ne satisface nevoile atât în domeniul video, cât şi în cel al fotografiei”, spune Barbara Märkli, Head of Culinary Experience, Miele AG. „Renunţând la agenţii, realizăm economii de peste 50.000 de euro şi ne aşteptăm să ne amortizăm investiţia în studio în următorii trei ani.”

Client: Miele AG
Locaţie: Spreitenbach, Elveţia

„Cel mai convingător factor pentru Miele a fost acurateţea culorilor şi performanţa camerei. Este o companie foarte axată pe domeniul culinar, cu aşteptări foarte exigente în ceea ce priveşte calitatea imaginii.”

Provocarea

Deoarece Miele Elveţia dorea să înceapă să producă intern conţinut, compania a apelat la integratorul de sisteme Ganz Supravision pentru a găsi o soluţie AV mai eficientă. Datorită naturii conţinutului culinar, calitatea profesională a imaginii şi culorile fidele au fost criterii cheie. Creând mai multe videoclipuri pe lună, Miele dorea control creativ şi posibilitatea de a valorifica talentul intern al experţilor culinari şi de produs, astfel că tehnologia trebuia să fie uşor de folosit. Înainte de Canon, apelau la echipe externe de producţie, care petreceau cel puţin o zi pentru instalare şi încă o jumătate de zi pentru demontare.

Soluţia

Cu sprijinul Ganz Supravision, condus de Christian Mossner, Miele a ales un pachet cuprinzător care include întreaga gamă de camere Cinema (C70), hibride (R5C) şi PTZ (CR-N300 şi CR-N500) de la Canon, precum şi un controler RC-IP100. Conectate prin NDI şi cabluri optimizate, controlul camerelor este centralizat şi complet susţinut de Canon. Având valori comune privind calitatea excepţională şi tehnologia intuitivă care se adaptează utilizatorului, Canon a fost partenerul perfect pentru Miele.

„Renunţând la agenţii, realizăm economii de peste 50.000 de euro.”

De la tăiere la montaj

„Înainte, când eram în faţa camerei ca bucătar, eram puţin îngrijorat de utilizarea unei camere profesionale", spune Benoît Croset. Dar acum, după ce m-am antrenat cu Christian, pot opera o cameră PTZ. Este foarte uşor de folosit.”

Benoît este unul dintre specialiştii în electrocasnice şi bucătarii Miele, care acum regizează şi produce emisiunile lor culinarei din spatele camerei alături de colegul său, bucătarul Marco.

Făcând ei înşişi demonstraţii de gătit, ştiu exact ce se petrece în mintea prezentatorilor şi cum producţia trebuie să fie suficient de flexibilă pentru a se adapta la ei, punându-le totodată în valoare electrocasnicele ca parte a procesului de gătit.

Gătitul live este imprevizibil. Echipa are nevoie de echipamente care să le permită să reacţioneze instinctiv în situaţii neprevăzute. În cazul în care lucrurile nu merg conform planului în faţa cuptorului, este important ca o cameră PTZ agilă să poată panorama rapid către o altă zonă, de exemplu. Nimeni nu vrea să vadă o pizza arsă în prim-plan.

„Aş sublinia tehnologia de ultimă generaţie, manevrabilitatea excepţională şi performanţa fiabilă de la Canon.”

Mâncăm cu ochii

Pentru Christian Mossner, co-CEO Ganz Supravision AG, autenticitatea mărcii este comunicată mai bine de angajaţii interni care cunosc la perfecţie povestea, tehnologia şi procesul. El a explicat: „Cel mai convingător factor pentru Miele a fost acurateţea culorilor şi performanţa camerei. Este o companie foarte axată pe domeniul culinar, cu aşteptări foarte exigente în ceea ce priveşte calitatea imaginii.”

Rezultatul? Emisiuni culinare de marcă, care arată ca şi cum ar trebui difuzate la televizor – toate produse intern de bucătari deveniţi creatori de conţinut. Fie că este în faţa sau în spatele obiectivului, echipa elveţiană de la Miele demonstrează că producţia video internă este acum o realitate. Christian crede că „vor fi multe alte companii care vor face acelaşi lucru – învăţând de la Miele”.

Cireaşa de pe tort pentru Barbara este „tehnologia de ultimă generaţie, manevrabilitatea remarcabilă şi performanţa fiabilă de la Canon”.