CONTACTAŢI-NE
Ajutaţi-vă compania să evolueze
Cu sediul în Ţările de Jos, furnizorul de servicii de imprimare Elwe este specializat în producţia de afişaje pentru puncte de vânzare (POS) pentru piaţa de vânzare cu amănuntul. Se mândreşte cu oferirea unui serviciu complet clienţilor – de la designul iniţial şi procesul de verificare până la producţie, depozitare şi livrare – cu o gamă de servicii de ambalare opţionale.
De 20 de ani, graţie reputaţiei companiei în privinţa calităţii, eficienţei şi asistenţei pentru clienţi, a câştigat numeroşi clienţi importanţi pe piaţa internă, inclusiv lanţurile de magazine Albert Heijn şi Jumbo. În mod tradiţional, astfel de clienţi comandă sute sau chiar mii de afişaje odată, iar tehnologia de imprimare analogică a companiei Elwe dispune de dotarea necesară pentru a face faţă unor astfel de volume.
"Am onorat cu succes comenzi de zece afişaje sau chiar o mie. Dar, pentru clienţii noştri, cantităţile mici nu erau accesibile uneori."
Prin urmare, compania a decis să treacă la un sistem de imprimare digital mai eficient şi mai rapid - atât pentru a-şi susţine dezvoltarea continuă a afacerii, cât şi pentru a răspunde mai bine nevoilor clienţilor.
Pentru Canon, soluţia a fost clară: imprimanta Océ Arizona 660 XT cu suport plat este rapidă, uşor de folosit şi incredibil de versatilă. Şi, la fel de important, tehnologia sa de imagistică Océ VariaDot oferă o calitate excepţională a imaginii, de care Elwe avea nevoie pentru afişajele sale pentru puncte de vânzare.
După cum explică Kirsten Van Brummen, impactul Arizona 660 XT a fost spectaculos, atât în ceea ce priveşte flexibilitatea, cât şi productivitatea:
"Acum putem evita compromisurile privind calitatea şi intervalul de livrare… şi putem oferi materiale pentru puncte de vânzare în volume mai mici, la preţuri competitive."
De asemenea, clienţii au fost impresionaţi de capacitatea companiei de a oferi servicii de personalizare mai bune pentru conceptele punctelor de vânzare, respectiv lucruri prea scumpe cu tehnologia analogică.
Totuşi, poate cea mai importantă schimbare este faptul că, producând cantităţi mai mici şi ocazionale mai ieftin, Elwe a atras o gamă nouă de clienţi – nu doar lanţuri de magazine importante, ci şi companii mici şi întreprinderi individuale. Kirsten Van Brummen observă că „Pentru că putem livra materiale pentru puncte de vânzare începând de la o singură copie, acum avem numeroşi clienţi mici”, de la „un client care produce ghiduri audio pentru muzee” până la „farmacistul de la colţul străzii”.
Acest model de imprimare POS nou, la cerere, a ajutat compania Elwe să elimine limitările imprimării analogice, permiţându-i să îşi atingă obiectivele de dezvoltare. Şi, esenţial, pe măsură ce compania continuă să se dezvolte, are un partener care o poate ajuta să facă faţă oricăror provocări, după cum concluzionează Kirsten Van Brummen:
"Primim adesea solicitări dificile şi, prin urmare, avem aşteptări înalte de la partenerii noştri. Canon a devenit un partener care ne susţine şi care ne are în vedere obiectivele în orice moment."