Raport de cercetare: Explorarea viitorului imprimării

Explorarea modului în care comportamentele consumatorilor, atitudinile şi tehnologiile actuale modelează tendinţele viitoare şi modul în care furnizorii de servicii de imprimare pot folosi aceste informaţii pentru a îmbunătăţi planificarea actuală şi viitoare.

Faceţi cunoştinţă cu grupul nostru de experţi

Benjamin Talin

Benjamin Talin este fondatorul MoreThanDigital, una dintre cele mai mari 15 platforme de afaceri din lume. Printre clienţii săi se numără Google, precum şi 16 guverne şi ministere din întreaga lume, iar în prezent face parte din trei comisii ale UE.

Murray Grubb

Murray Grubb are peste 20 de ani de experienţă în transformare şi digitalizare, acoperind o gamă largă de discipline IT şi de comunicare. Murray este consultant pentru mai multe instituţii AI, oferind sfaturi cu privire la toate formele de modernizare tehnologică, tehnologii orientate spre viitor şi transformare.

Beate van Loo-Born

Beate van Loo-Born este director executiv în domeniul serviciilor financiare, datelor şi finanţelor climatice, cu peste 20 de ani de experienţă în centre financiare din Europa, Asia şi SUA. Propunându-şi să creeze un impact pozitiv global pentru organizaţii, oameni şi planetă, Beate îşi aplică expertiza în sustenabilitate, finanţe şi date pentru a oferi soluţii strategice.

Rafael Rodrigues

Rafael Rodrigues îşi valorifică experienţa în management de produs la un producător important de prese digitale, perioadă în care a lucrat la noi iniţiative de afaceri legate de viitorul imprimării. În rolurile recente, Rafael a dezvoltat platforme de comerţ electronic şi soluţii bazate pe AI, iar în prezent lucrează la strategia de viitor a unei companii de produse electronice de consum.

Raportul de cercetare Viitorul imprimării – Prezentare generală

Mathew Faulkner (Canon Europe) prezintă experţii în inovaţie cu care colaborăm şi subiectele pe care le explorăm împreună pentru a ghida şi susţine procesul decizional actual şi viitor.

Exploraţi raportul Viitorul imprimării

Vă putem oferi o versiune electronică şi imprimată a acestui raport, care vă poate fi trimisă sau livrată personal dacă doriţi să discutaţi mai în detaliu oricare dintre aceste subiecte cu echipa locală Canon.

Furnizaţi-ne câteva detalii de contact esenţiale şi vă vom oferi acest conţinut gratuit şi fără alte obligaţii. Ne angajăm să inspirăm şi să sprijinim inovaţia continuă în afaceri şi tehnologie cu imprimarea digitală.

Subiecte cheie

Imprimarea: argumente unice de vânzare într-o lume digitală

Cum pot şi ar trebui valorificate calităţile unice şi punctele forte ale imprimării pentru a genera noi oportunităţi şi surse de venit, în ciuda percepţiei că tranziţia la comunicările digitale este de neoprit.

Imprimare, identitate şi statut

Modul în care comunicările imprimate vă pot ajuta să vă conectaţi cu consumatorii şi să le satisfaceţi nevoia de informaţii extrem de relevante şi de încredere, într-un context în care lumea fizică şi cea digitală coexistă.

Importanţa AI

Rolul AI, atât în prezent, cât şi în viitor, este analizat obiectiv, în special modul în care poate valorifica datelor colectate de furnizorii de servicii de imprimare, în contextul în care materialele imprimate atrag atenţia şi stimulează conexiunile umane.

Menţinerea sustenabilităţii

Importanţa promovării sustenabilităţii imprimării digitale şi a modului în care grija faţă de mediu şi bunele practici pot ajuta organizaţiile să economisească timp şi bani.

Parteneriat, colaborare şi sprijin

Furnizorii de servicii de imprimare şi clienţii lor ar trebui să se concentreze pe colaborare pentru a obţine beneficii reciproce, iar Canon contribuie activ în întregul lanţ valoric prin numeroase iniţiative practice.

Aflaţi mai multe despre modul în care Canon vă poate ajuta afacerea de imprimare să se dezvolte