Toner provizoriu

Work professional strengthening security and compliance
  • Deoarece sunteţi un client apreciat, ne bucurăm că folosiţi în continuare produse Canon.

    Din cauza deficitului global de componente de semiconductori, Canon se confruntă în prezent cu dificultăţi în achiziţionarea anumitor componente electronice care sunt utilizate în produsele consumabile pentru multifuncţionalele (MFP) noastre. Aceste componente efectuează funcţii precum detectarea nivelurilor de toner rămase.

    Pentru a vă asigura o aprovizionare continuă şi sigură cu consumabile, am ales să furnizăm produse consumabile fără componenta semiconductoare până la reluarea aprovizionării normale.

    Deşi nu există niciun impact negativ asupra calităţii imprimării atunci când se utilizează consumabile fără componente electronice, anumite funcţii auxiliare, cum ar fi capacitatea de a detecta nivelurile de toner, pot fi afectate.

    Produsele afectate sunt produse toner numai pentru anumite modele de multifuncţionale (MFP) din seriile imageRUNNER ADVANCE şi imageRUNNER. Cartuşele de cerneală pentru imprimantele cu jet de cerneală şi cartuşele de toner pentru imprimantele laser nu sunt afectate.

  • Pentru următoarele modele, urmaţi instrucţiunile de mai jos dacă apare un mesaj de eroare după introducerea tonerului:

    imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
    imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II şi III
    imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
    imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
    imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
    imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II şi III
    imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
    imageRUNNER C3125i
    imageRUNNER C3226i
    imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II şi III
    imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
    imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
    imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II şi III
    imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

    Următorul ecran poate apărea atunci când utilizaţi toner care nu include componentele electrice.
    Apăsaţi pe [Close] (Închidere) pentru a continua imprimarea.


    Interim_Toner_Screenshot_1

    Este posibil ca nivelurile de toner afişate pe dispozitiv să nu fie corecte, iar nivelul de toner rămas se poate modifica brusc de la 100 % la 0 %.

    Când se afişează 0 %, înlocuiţi cu un recipient de toner nou.


    Interim_Toner_Screenshot_2




    Pentru următoarele modele, urmaţi instrucţiunile de mai jos dacă apare un mesaj de eroare după introducerea tonerului:

    imageRUNNER C1325iF/1335iF
    imageRUNNER C3025i
    imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
    imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

    Următorul ecran poate apărea atunci când utilizaţi toner care nu include componentele electrice.
    Apăsaţi pe [I Agree] (Sunt de acord) pentru a continua imprimarea.

    Nu apăsaţi pe [Cancel] (Anulare), dar dacă aţi apăsat deja, urmaţi paşii de mai jos:

    1. Scoateţi tonerul din dispozitiv
    2. Instalaţi tonerul înapoi în dispozitiv
    3. Apăsaţi pe [I Agree] (Sunt de acord) pentru a continua imprimarea

    Interim_Toner_Screenshot_3

    Este posibil ca nivelurile de toner afişate pe dispozitiv să nu fie corecte, iar nivelul de toner rămas se poate modifica brusc de la OK la Empty (Gol).
    Când se afişează Empty (Gol), înlocuiţi cu un recipient de toner nou.


    Interim_Toner_Screenshot_4




    Pentru următoarele modele, urmaţi instrucţiunile de mai jos dacă apare un mesaj de eroare după introducerea tonerului:

    imageRUNNER 1435i/1435iF

    Următorul ecran poate apărea atunci când utilizaţi toner care nu include componentele electrice.
    Apăsaţi pe [OK] pentru a continua imprimarea.


    Interim_Toner_Screenshot_5

    Nu apăsaţi pe [Stop] (Oprire), dar dacă aţi apăsat deja, urmaţi paşii de mai jos:

    1. Scoateţi tonerul din dispozitiv
    2. Instalaţi tonerul înapoi în dispozitiv
    3. Apăsaţi pe [OK] pentru a continua imprimarea

    Este posibil ca nivelurile de toner afişate pe dispozitiv să nu fie corecte, iar nivelul de toner rămas se poate modifica brusc de la OK la None (Fără).
    Când se afişează None (Fără), înlocuiţi cu un recipient de toner nou.


    Interim_Toner_Screenshot_6

S-ar putea să aveţi nevoie şi de...

  • Contactaţi-ne

    Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail

  • Număr de serie

    Găsiţi numărul de serie al produsului dumneavoastră

  • Reciclare

    Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon

Sondaj