Dacă dispozitivul/serverul dvs. nu mai comunică cu Serviciul nostru de gestionare a dispozitivelor, întreruperea înseamnă că nu putem citi date exacte ale contoarelor, declanşa reaprovizionarea automată cu consumabile sau furniza servicii de asistenţă proactivă pentru dispozitivul dvs., cauzând perturbări ale acestor servicii.
Ne-am angajat să furnizăm cu succes Serviciul de gestionare a dispozitivelor şi să vă îmbunătăţim experienţa şi vă solicităm cooperarea pentru a ne asigura că dispozitivele dvs. rămân conectate în mod constant.
Versiunea RDS afectată de pe serverul dvs. sau numărul de serie al dispozitivului este menţionat în e-mailul pe care l-aţi primit.
Dacă dispozitivul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Dispozitivul nu mai comunică” de mai jos.
Dacă serverul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Serverul nu mai comunică” de mai jos.
Dacă aveţi probleme, vă rugăm să contactaţi asistenţa Canon
Dacă este afişat mesajul „Communication was successful” (Comunicarea a avut succes), dispozitivul comunică acum cu serverul eMaintenance şi nu este necesară nicio altă acţiune.
În cazul în care comunicarea nu a reuşit, se va afişa un cod de eroare. Vă rugăm să accesaţi secţiunea „Testul de comunicare s-a încheiat cu o eroare”.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă este afişat mesajul „Communication was successful” (Comunicarea a avut succes), dispozitivul comunică acum cu serverul eMaintenance şi nu este necesară nicio altă acţiune.
În cazul în care comunicarea nu a reuşit, se va afişa un cod de eroare. Vă rugăm să accesaţi secţiunea „Testul de comunicare s-a încheiat cu o eroare”.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă dispozitivul nu poate comunica cu Canon, testul de comunicare va returna un cod de eroare.
Dacă au fost efectuate modificări ale dispozitivului sau reţelei, reporniţi dispozitivul şi finalizaţi un alt test de comunicare.
Aşteptaţi 5 minute şi reîncercaţi testul. Dacă primiţi aceeaşi eroare, reporniţi dispozitivul şi încercaţi din nou testul.
Dacă data şi ora sunt incorecte, echipamentul va avea probleme de comunicare cu Serviciul nostru de gestionare a dispozitivelor.
Seria Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Seria LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Dacă dispozitivul poate fi accesat
Dacă setările firewall-ului s-au modificat, setaţi pe firewall permisiunea de a accesa URL-ul: b01.ugwdevice.net
Dacă dispozitivul nu poate fi accesat
Efectuaţi un test de comunicare pentru a verifica dacă starea normală de conectivitate a dispozitivului este reluată.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
https://IPadresses Server sau FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Consultaţi scenariile de mai jos pentru a vă reconecta dispozitivele.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
https:// IPAddresseServer sau FQDN pentru CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Efectuaţi testul de comunicare
Dacă nu aveţi un server proxy:
Dacă aveţi un server proxy:
De asemenea, verificaţi setările proxy (dacă este utilizat) pentru a vă asigura că configuraţia proxy, numărul portului şi setările de autentificare sunt corecte.
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, urmaţi pasul relevant de mai jos
(verificaţi în lista de dispozitive pentru a vă asigura că dispozitivul este disponibil)
(verificaţi în lista de dispozitive pentru a vă asigura că dispozitivul(ele) este/sunt disponibil(e))
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă dispozitivul(ele) nu se înregistrează sau testul de comunicare nu este finalizat, verificaţi starea dispozitivelor în reţea
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Setările proxy (dacă este utilizat): verificaţi configuraţia proxy, numărul portului şi setările de autentificare pentru a vă asigura că sunt corecte.
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
De asemenea, puteţi efectua un e-mail de test în acelaşi meniu
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail
Găsiţi numărul de serie al produsului dumneavoastră
Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon