Reconectarea dispozitivului
Dacă dispozitivul/serverul dvs. nu mai comunică cu Serviciul nostru de gestionare a dispozitivelor, întreruperea înseamnă că nu putem citi date exacte ale contoarelor, declanşa reaprovizionarea automată cu consumabile sau furniza servicii de asistenţă proactivă pentru dispozitivul dvs., cauzând perturbări ale acestor servicii.
Ne-am angajat să furnizăm cu succes Serviciul de gestionare a dispozitivelor şi să vă îmbunătăţim experienţa şi vă solicităm cooperarea pentru a ne asigura că dispozitivele dvs. rămân conectate în mod constant.
Versiunea RDS afectată de pe serverul dvs. sau numărul de serie al dispozitivului este menţionat în e-mailul pe care l-aţi primit.
Dacă dispozitivul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Dispozitivul nu mai comunică” de mai jos.
Dacă serverul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Serverul nu mai comunică” de mai jos.
Dacă aveţi probleme, vă rugăm să contactaţi asistenţa Canon
Dispozitivul nu mai comunică
Cum să efectuaţi un test de comunicare pe dispozitivul dvs.
-
- Apăsaţi butonul [123], care poate fi găsit fie pe panoul de control, fie pe ecranul principal al dispozitivului.
- Selectaţi [Monitoring Service] (Serviciu de monitorizare)
- Selectaţi [Communication Test] (Test de comunicare)
- Selectaţi [Start Test] (Începere test)
Dacă este afişat mesajul „Communication was successful” (Comunicarea a avut succes), dispozitivul comunică acum cu serverul eMaintenance şi nu este necesară nicio altă acţiune.
În cazul în care comunicarea nu a reuşit, se va afişa un cod de eroare. Vă rugăm să accesaţi secţiunea „Testul de comunicare s-a încheiat cu o eroare”.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Apăsaţi butonul [123], care poate fi găsit fie pe panoul de control, fie pe ecranul principal al dispozitivului.
-
- Pe ecranul dispozitivului, selectaţi [Check Counter] (Verificare contor)
- În meniul Monitoring Service (Serviciu de monitorizare), selectaţi [Communication Test] (Test de comunicare)
- Când vă întreabă dacă doriţi să permiteţi trimiterea informaţiilor la server, selectaţi [Yes] (Da)
Dacă este afişat mesajul „Communication was successful” (Comunicarea a avut succes), dispozitivul comunică acum cu serverul eMaintenance şi nu este necesară nicio altă acţiune.
În cazul în care comunicarea nu a reuşit, se va afişa un cod de eroare. Vă rugăm să accesaţi secţiunea „Testul de comunicare s-a încheiat cu o eroare”.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Pe ecranul dispozitivului, selectaţi [Check Counter] (Verificare contor)
-
Dacă dispozitivul nu poate comunica cu Canon, testul de comunicare va returna un cod de eroare.
Dacă au fost efectuate modificări ale dispozitivului sau reţelei, reporniţi dispozitivul şi finalizaţi un alt test de comunicare.
Dispozitivul este ocupat (codul de eroare se termină în 0304 sau 2000)
Aşteptaţi 5 minute şi reîncercaţi testul. Dacă primiţi aceeaşi eroare, reporniţi dispozitivul şi încercaţi din nou testul.
Verificaţi data şi ora de pe dispozitiv
Dacă data şi ora sunt incorecte, echipamentul va avea probleme de comunicare cu Serviciul nostru de gestionare a dispozitivelor.
Solicitaţi departamentului IT să verifice conexiunea la reţea
- Efectuaţi o comandă de ping în linia de comandă „ping ADRESĂ IP dispozitiv”
- Conectaţi-vă la interfaţa cu utilizatorul la distanţă RUI prin „linkul” de browser
Seria Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Seria LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000Dacă dispozitivul poate fi accesat
- Verificaţi setările de pe dispozitiv prin RUI (Gateway - DNS - Proxy şi Autentificare, dacă sunt utilizate)
- Conectaţi-vă la RUI prin browser, ca administrator
- Selectaţi Setting/Registration (Setări/Înregistrare)
- Selectaţi Network Setting (Setare reţea)
- Selectaţi Network IPv4 Settings (Setări de reţea IPv4)
- Verificaţi dacă gateway-ul şi setările DNS sunt corecte
- Selectaţi Proxy Settings (Setări proxy) (dacă este utilizat)
- Verificaţi dacă „Use Proxy” (Utilizare proxy) este setat sau este „ON” (Pornit)
- Verificaţi dacă adresele proxy şi portul sunt corecte
- Verificaţi dacă autentificarea proxy (dacă este utilizat) este corectă
- Dacă aţi modificat orice setări, reporniţi dispozitivul
Dacă setările firewall-ului s-au modificat, setaţi pe firewall permisiunea de a accesa URL-ul: b01.ugwdevice.net
Dacă dispozitivul nu poate fi accesat
- Dacă dispozitivul este oprit, reporniţi-l.
- În cazul în care cablul de reţea este deconectat, reconectaţi-l la dispozitiv.
- Dacă dispozitivul este pornit, verificaţi dacă adresele IP-Subreţea-Gateway sunt corecte.
-
Efectuaţi un test de comunicare pentru a verifica dacă starea normală de conectivitate a dispozitivului este reluată.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
Serverul nu mai comunică
-
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
https://IPadresses Server sau FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
-
- În captura de ecran de mai jos puteţi vedea un exemplu de dispozitive care sunt conectate cu CDCA.
- Lumina de stare este verde = alimentare pornită şi comunicare OK
- Lumina de stare este galbenă = niciun răspuns, verificaţi conectivitatea (este posibil ca reţeaua să nu fie disponibilă/dispozitivul să fie oprit/adresa IP să fi fost schimbată/dispozitivul înlocuit)
- Lumina de stare este gri = alimentare oprită
Consultaţi scenariile de mai jos pentru a vă reconecta dispozitivele.
Scenariul 1: adresele IP ale dispozitivului au fost modificate.
- Selectaţi [Devices] (Dispozitive).
- Selectaţi [Device Communication Settings] (Setări de comunicare dispozitiv).
- Selectaţi [Authentication Information] (Informaţii de autentificare).
- Verificaţi dacă metoda de autentificarea este corectă.
- Selectaţi [Devices] (Dispozitive) – [Discover Devices] (Detectare dispozitive)
- Adăugaţi intervalul de adrese IP sau adresa IP unică de căutat şi faceţi clic pe [Discover] (Detectare)
- Adresa(ele) IP va/vor fi înlocuită(e) corect cu cele noi din lista de dispozitive.
Scenariul 2: dispozitivul(ele) a(u) fost înlocuite(e) cu unul nou cu aceeaşi/aceleaşi adresă(e) IP.
- Selectaţi [Manage Devices] (Gestionare dispozitive)
- Selectaţi dispozitivele înlocuite şi apoi faceţi clic pe [Remove from Management] (Eliminare din gestionare).
- Selectaţi meniul [Devices Removed from Management] (Dispozitive eliminate din gestionare) – selectaţi dispozitivul eliminat şi faceţi clic pe [Delete] (Ştergere).
- Selectaţi [Devices] (Dispozitive) – [Discover Devices] (Detectare dispozitive)
- Adăugaţi intervalul de adrese IP sau adresa IP unică de căutat şi faceţi clic pe [Discover] (Detectare).
- Noul/Noile dispozitiv(e) va/vor fi înlocuit(e) corect cu cel(e) nou/noi din lista de dispozitive.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
CDCA nu reuşeşte să comunice cu UGW (pentru administratorul serverului)
-
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
https:// IPAddresseServer sau FQDN pentru CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
- Selectaţi [System] (Sistem) - [Connection Settings] (Setări de conectare)
Efectuaţi testul de comunicare
Dacă nu aveţi un server proxy:
Dacă aveţi un server proxy:
- Dacă testul de comunicare a fost efectuat cu succes, nu este necesară nicio altă acţiune
- Dacă testul de comunicare a eşuat, verificaţi la serverul de reţea dacă configuraţia DNS - Gateway este corectă sau dacă configuraţia firewallului nu poate accesa URL-ul: b01.ugwdevice.net
De asemenea, verificaţi setările proxy (dacă este utilizat) pentru a vă asigura că configuraţia proxy, numărul portului şi setările de autentificare sunt corecte.
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
-
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
- Selectaţi [System] (Sistem) - [Connection Settings] (Setări de conectare)
- Faceţi clic pe butonul [Send Test email] (Trimitere e-mail de test)
- Dacă testul de comunicare a fost efectuat cu succes, nu este necesară nicio altă acţiune
- Dacă testul de comunicare a eşuat, verificaţi dacă este corectă configuraţia SMTP
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Conectaţi-vă la CDCA în browser (Chrome – Edge – Firefox) ca administrator
iWMC-RDS nu reuşeşte să comunice cu dispozitivele (pentru administratorul serverului şi dispozitivelor)
-
- Conectaţi-vă la Console iWMC ca administrator în browser.
- Selectaţi [e-Maintenance (HTTP or SMTP)] (Întreţinere electronică (HTTP sau SMTP))
- Selectaţi [Device Management (Service Representative Only)] (Gestionare dispozitive (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi [Monitored Device Management (Service Representative Only)] (Gestionare dispozitiv monitorizat (numai pentru reprezentantul de service))
- Verificaţi starea dispozitivului.
- Selectaţi dispozitivele cu eroarea de comunicare afişată.
- Verificaţi dacă adresele IP sunt corecte şi dacă dispozitivele sunt disponibile (pornite)
- Dacă adresele IP sunt incorecte, selectaţi dispozitivul(ele) şi [Edit] (Editare); dacă dispozitivul este oprit, porniţi-l.
- Înlocuiţi adresele IP cu noua adresă şi apăsaţi pe [Update] (Actualizare) şi efectuaţi [Communication Test] (Testul de comunicare) cu dispozitivul(ele)
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, urmaţi pasul relevant de mai jos
- Conectaţi-vă la Console iWMC ca administrator în browser.
-
- Selectaţi [Device] (Dispozitiv) şi [Discovery] (Detectare) în partea de sus a meniului.
- Selectaţi [Discovery] (Detectare) – [Quick Discovery] (Detectare rapidă)
- Selectaţi [SNMPv1 - Specified IP address discovery] (SNMPv1 - Detectarea adresei IP specificate)
- Introduceţi adresa IP şi faceţi clic pe [Discover] (Detectare)
(verificaţi în lista de dispozitive pentru a vă asigura că dispozitivul este disponibil)
- Faceţi clic pe [Create Task to Discover Devices] (Creare sarcină pentru a detecta dispozitive) - selectaţi protocolul şi apoi faceţi clic pe [Next] (Înainte)
- Specificaţi adresa IP, intervalul de adrese IP sau Add from File (Adăugare din fişier) (.txt)
- Faceţi clic pe [Next] (Înainte)
- Creaţi Task Name (Numele sarcinii) şi selectaţi [Execute now] (Executare acum)
-
- Faceţi clic pe [Register] (Înregistrare)
-
(verificaţi în lista de dispozitive pentru a vă asigura că dispozitivul(ele) este/sunt disponibil(e))
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Selectaţi [Device] (Dispozitiv) şi [Discovery] (Detectare) în partea de sus a meniului.
-
- Selectaţi [eMaintenance (HTTP or SMTP)] (Întreţinere electronică (HTTP sau SMTP))
- Faceţi clic pe [Add Devices (Service Representative Only)] (Adăugare dispozitive (numai pentru reprezentantul de service))
- Înregistraţi noul dispozitiv cu adresa IP şi numărul de serie.
- Faceţi clic pe [Add] (Adăugare)
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
-
- Selectaţi [eMaintenance (HTTP or SMTP)] (Întreţinere electronică (HTTP sau SMTP))
- Faceţi clic pe [Add Devices (Service Representative Only)] (Adăugare dispozitive (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi [Add from Device List] (Adăugare din lista de dispozitive)
- Selectaţi dispozitivul(ele) descoperit(e) (din lista de dispozitive)
- Selectaţi [Add to Target Devices] (Adăugare la dispozitive ţintă) şi faceţi clic pe [Add] (Adăugare)
- Selectaţi din nou dispozitivul(ele) şi faceţi clic pe [Add] (Adăugare) şi verificaţi [Status] (Starea)
- Reîmprospătaţi pagina şi verificaţi dacă starea este [Registered] (Înregistrat)
- Efectuaţi [Communication Test] (Testul de comunicare) cu dispozitivul(ele) şi [Refresh] (Reîmprospătare)
- Verificaţi dacă [Communication Test] (Testul de comunicare) este finalizat
Dacă dispozitivul(ele) nu se înregistrează sau testul de comunicare nu este finalizat, verificaţi starea dispozitivelor în reţea
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
-
- Selectaţi [e-Maintenance (Http or SMTP)] (Întreţinere electronică (Http sau SMTP))
- Selectaţi [Device Management (Service Representative Only)] (Gestionare dispozitive (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi [Monitored Device Management (Service representative Only)] (Gestionare dispozitiv monitorizat (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi dispozitivul(ele) de şters.
- Faceţi clic pe [Delete] [Ştergere]
- Selectaţi [Device] (Dispozitiv) în partea de sus a meniului.
- Selectaţi [List] (Listă) – [Device List] (Listă de dispozitive)
- Selectaţi dispozitivul(ele) de şters şi faceţi clic pe [Delete] (Ştergere)
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
iWMC-RDS nu reuşeşte să comunice cu UGW (pentru administratorul serverului)
-
- Conectaţi-vă cu browserul pe iWMC ca administrator
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
- Selectaţi [e-Maintenance (HTTP] (Întreţinere electronică (HTTP))
- Selectaţi [Configuration (Service Representative Only)] (Configurare (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi [RDS Settings (Service Representative Only)] (Setări RDS (numai pentru reprezentantul de service))
- Efectuaţi [Communication Test] (Testul de comunicare)
Fără proxy
Cu proxy
- Dacă testul de comunicare a fost efectuat cu succes, nu este necesară nicio altă acţiune.
- Selectaţi şi faceţi clic pe [Update Schedule Information] (Actualizare informaţii program)
- Dacă testul de comunicare a eşuat, verificaţi la serverul de reţea dacă configuraţia DNS - Gateway este corectă sau dacă configuraţia firewallului poate accesa URL-ul: b01.ugwdevice.net
Setările proxy (dacă este utilizat): verificaţi configuraţia proxy, numărul portului şi setările de autentificare pentru a vă asigura că sunt corecte.
Efectuaţi din nou testul de comunicare şi verificaţi rezultatul.
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Conectaţi-vă cu browserul pe iWMC ca administrator
-
- Conectaţi-vă cu browserul pe iWMC ca administrator
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
- Selectaţi [e-Maintenance (SMTP)] (Întreţinere electronică (SMTP))
- Selectaţi [Configuration (Service Representative Only)] (Configurare (numai pentru reprezentantul de service))
- Selectaţi [Communication Settings (Service Representative Only)] (Setări de comunicare (numai pentru reprezentantul de service))
- Efectuaţi [Communication Test] (Testul de comunicare)
- Dacă testul de comunicare a fost efectuat cu succes, nu este necesară nicio altă acţiune.
- Dacă testul de comunicare a eşuat, verificaţi configuraţia SMTP în [Common Settings] (Setări comune) – [Communications Settings] (Setări de comunicare) şi [Update] (Actualizare) (vedeţi mai jos).
De asemenea, puteţi efectua un e-mail de test în acelaşi meniu
- Efectuaţi testul de comunicare şi verificaţi rezultatul (vedeţi pasul 2)
Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, vă rugăm să ne contactaţi
- Conectaţi-vă cu browserul pe iWMC ca administrator
S-ar putea să aveţi nevoie şi de...
Contactaţi-ne
Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail
Număr de serie
Găsiţi numărul de serie al produsului dumneavoastră
Reciclare
Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon