Reconectarea dispozitivului

Product security

Dacă dispozitivul/serverul dvs. nu mai comunică cu Serviciul nostru de gestionare a dispozitivelor, întreruperea înseamnă că nu putem citi date exacte ale contoarelor, declanşa reaprovizionarea automată cu consumabile sau furniza servicii de asistenţă proactivă pentru dispozitivul dvs., cauzând perturbări ale acestor servicii.


Ne-am angajat să furnizăm cu succes Serviciul de gestionare a dispozitivelor şi să vă îmbunătăţim experienţa şi vă solicităm cooperarea pentru a ne asigura că dispozitivele dvs. rămân conectate în mod constant.


Versiunea RDS afectată de pe serverul dvs. sau numărul de serie al dispozitivului este menţionat în e-mailul pe care l-aţi primit.


Dacă dispozitivul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Dispozitivul nu mai comunică” de mai jos.


Dacă serverul dvs. nu mai comunică cu noi, urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Serverul nu mai comunică” de mai jos.


Dacă aveţi probleme, vă rugăm să contactaţi asistenţa Canon

Dispozitivul nu mai comunică

Cum să efectuaţi un test de comunicare pe dispozitivul dvs.

Serverul nu mai comunică

CDCA nu reuşeşte să comunice cu UGW (pentru administratorul serverului)

IWMC-RDS nu reuşeşte să comunice cu dispozitivele (pentru administratorul serverului şi dispozitivelor)

IWMC-RDS nu reuşeşte să comunice cu UGW (pentru administratorul serverului)

S-ar putea să aveţi nevoie şi de...

Sondaj