Gestionarea contractelor

Atunci când pe biroul dumneavoastră ajunge un nou contract sau un document important, copierea manuală a detaliilor unui furnizor, client sau angajat nou vă ia timp pe care l-aţi putea folosi la activităţi cu valoare mai mare. Aceasta poate duce adesea la un proces repetat de imprimare, semnare, scanare şi trimitere a documentului în fiecare etapă a ciclului de viaţă al contractului.
Cu soluţia noastră de gestionare a contractelor, puteţi eficientiza şi automatiza fiecare etapă a ciclului de viaţă al contractului. Menţineţi informaţiile în circulaţie fără probleme în întreaga dumneavoastră companie, facilitaţi obţinerea documentelor şi îmbunătăţiţi securitatea şi conformitatea.
Vedeţi beneficiile investiţiei

Menţineţi toate persoanele informate cu Canon Contract Management

O abordare inteligentă a gestionării contractelor vă ajută să vă adaptaţi la noi moduri de lucru şi să vă păstraţi documentele sensibile în siguranţă. Obţineţi vizibilitatea şi controlul de care aveţi nevoie pentru a integra şi reţine în mod inteligent clienţii, furnizorii şi părţile interesate cu Canon Contract Management.

Avantaje cheie

Aflaţi modul în care soluţia noastră de gestionare a contractelor reduce sarcinile manuale şi îmbunătăţeşte conformitatea.

Descoperiţi automatizarea proceselor

Treceţi de la automatizarea activităţilor simple de semnare la automatizarea întregului flux de lucru al documentelor de la un capăt la altul – totul cu trasabilitate digitală impecabilă.

Creşteţi productivitatea

Eliminaţi sarcinile manuale pentru echipele dumneavoastră şi necesitatea de a expedia şi stoca pe suport de hârtie. Mementourile încorporate asigură faptul că datele de reînnoire nu sunt omise niciodată.

Menţineţi securitatea

Protocoalele de securitate bazate pe blockchain previn modificarea neautorizată, iar certificatele digitale securizate permit respectarea chiar şi a celor mai stricte reglementări.

Îmbunătăţiţi controlul versiunilor

Asiguraţi o înregistrare digitală pentru fiecare document pentru a urmări feedbackul părţilor interesate şi a preveni pierderea de informaţii.

Acces de oriunde

Asiguraţi acces sigur la documente pentru clienţii şi colegii din întreaga lume, sprijinind mediile de lucru hibride şi la distanţă.

Vedeţi beneficiile investiţiei

Descărcaţi documentul nostru de prezentare a cazului de afaceri pentru a găsi tot ce aveţi nevoie pentru a susţine intern o investiţie în Canon Contract Management – de la proiecţii privind rentabilitatea investiţiei (ROI) până la poveşti reale de succes ale clienţilor.

Exploraţi mai departe

Ghidul liderului de resurse umane pentru digitalizare

Cum să utilizaţi managementul informaţiilor pentru a îmbunătăţi eficienţa, conformitatea şi experienţa angajaţilor din Resurse umane.

De la hârtie la progres: modul în care managementul inteligent al informaţiilor de resurse umane asigură impactul strategic

Când jumătate dintre profesioniştii din Resurse umane recunosc că procesele lor de management al informaţiilor sunt mediocre sau slabe, este timpul pentru o schimbare. Citiţi articolul pentru a afla cum.

Viitorul automatizării afacerilor: valorificarea procesării inteligente a documentelor

InfoSource explică de ce procesarea inteligentă a documentelor poate ajuta companiile să-şi automatizeze fluxurile de lucru, să-şi securizeze datele şi să economisească bani.

Canon Contract Management, oferit de:

Therefore™

Therefore™ este un software de gestionare a documentelor ce oferă gestionarea conţinutului comercial şi fluxuri de lucru eficiente ale documentelor.

IRISPowerscan™

Soluţia de mare viteză pentru captarea documentelor, ce vă îmbunătăţeşte eficienţa, de la captură până la integrarea datelor comerciale.

Scan2X™

Scan2x™ este o soluţie inteligentă de captură a documentelor care simplifică scanarea pentru toată lumea.

Întrebări frecvente

Soluţiile noastre se adresează unei game largi de domenii, inclusiv finanţe, juridic, asistenţă medicală, administraţie publică, producţie, comerţ cu amănuntul şi multe altele. Ne specializăm în adaptarea soluţiilor noastre pentru a se potrivi cerinţelor unice ale clienţilor, cu scopul de a îmbunătăţi conformitatea, a creşte veniturile şi a eficientiza procesele.

Avem expertiza necesară pentru a crea soluţii complet personalizate, astfel încât să fie proiectate pe baza fluxurilor de lucru, integrărilor şi cerinţelor dumneavoastră comerciale specifice. Spre deosebire de soluţiile software obişnuite, ne asigurăm că soluţiile noastre se aliniază perfect cu procesele existente, reducând întreruperile şi maximizând eficienţa.

La sediul nostru din EMEA avem o experienţă vastă în ceea ce priveşte integrarea soluţiilor noastre în diverse produse terţe. Lista de integrări este prea mare pentru a o enumera aici, dar echipa noastră de experţi va discuta cu plăcere cu dumneavoastră despre posibilităţile disponibile.

Calendarul depinde de cerinţele dumneavoastră specifice şi de amploarea schimbării. Puteţi începe oricând cu o mică dovadă a conceptului pentru a demonstra beneficiile şi a construi mai departe pe această bază. Avem experienţă în livrarea rapidă de proiecte, care pot fi folosite pentru a demonstra beneficiile în doar câteva zile, precum şi în colaborări pe mai mulţi ani cu clienţii, în cadrul cărora rezolvăm provocări din mai multe departamente

Da, oferim servicii de schimb de cunoştinţe şi instruire ca parte a proiectului pe care îl livrăm şi, odată ce este implementat, veţi beneficia de echipe de asistenţă dedicate şi de propria echipă de administrare a contului pentru a asigura succesul pe termen lung.

Oferim servicii atât în cloud, cât şi la sediul clientului, dându-vă posibilitatea să alegeţi cea mai bună opţiune pe baza cerinţelor infrastructurii IT a organizaţiei dumneavoastră

Discutaţi cu noi despre modul în care vă putem ajuta să vă simplificaţi gestionarea contractelor.