Digital Mailroom

Gestionarea manuală a corespondenţei: cronofagă şi predispusă la erori. Cu Canon Digital Mailroom, puteţi scana, procesa şi arhiva automat şi în siguranţă toată corespondenţa primită, indiferent că este pe hârtie sau digitală. Aceasta înseamnă că informaţiile sunt transmise cu viteză şi în volum mare către mai multe departamente şi persoane.

Obţineţi documentele acolo unde trebuie, rapid

Transformaţi-vă serviciul de gestionare a corespondenţei într-o platformă pentru fluxuri de lucru digitale simplificate. Echipa dumneavoastră poate accesa documente şi colabora la acestea de oriunde, promovând productivitatea şi reducând erorile. Este o soluţie modernă de corespondenţă pentru mediile de lucru hibride, care contribuie la accelerarea proceselor, la creşterea conformităţii şi la îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru părţile interesate.

Avantaje cheie

Descoperiţi cum un serviciu digital de gestionare a corespondenţei vă poate transforma afacerea.

Îmbunătăţiţi eficienţa

Procesarea automată a corespondenţei reduce deşeurile şi accelerează procesele, eliberând timpul angajaţilor pentru alte sarcini.

Servicii mai bune oferite clienţilor

Procesarea mai rapidă a corespondenţei are ca rezultat servicii de asistenţă pentru clienţi mai rapide, iar fluxurile de lucru digitale oferă o personalizare mai bună.

Îmbunătăţiţi colaborarea

Accesaţi şi distribuiţi documente între echipe din diferite locaţii, îmbunătăţind productivitatea muncii hibride sau în mediul de afaceri global.

Consolidaţi securitatea şi conformitatea

Arhivarea digitală a corespondenţei este o metodă simplă şi sigură de a gestiona informaţiile confidenţiale, asigurând în acelaşi timp audituri mai uşoare.

Vedeţi beneficiile investiţiei

Trebuie să demonstraţi beneficiile Canon Digital Mailroom pentru factorii de decizie interni? Acest ghid conţine estimări ale randamentului investiţiei, poveşti de succes reale ale clienţilor şi alte informaţii utile, adunate într-un singur loc.

Studiu de caz: DWF – un alt mod de a obţine rezultatul dorit

O firmă juridică în creştere rapidă într-un sector tradiţional este în situaţia ideală pentru transformarea gestionării documentelor folosind noi tehnologii. Este exact ceea ce a făcut DWF, obţinând astfel economii de 1 milion £. Aflaţi mai multe în studiul de caz complet.

Citiţi mai multe

Exploraţi mai departe

Cele trei obstacole ascunse din operaţiunile dumneavoastră (şi cum să le depăşiţi)

Echipele de operaţiuni cunosc foarte bine transformarea digitală. Dar, după fiecare investiţie în tehnologie, ineficienţele ascunse pot persista. Citiţi articolul pentru a afla mai multe.

Ghid de transformare pentru liderii de operaţiuni

Oferiţi echipei dumneavoastră de operaţiuni o productivitate mărită şi îmbunătăţiţi eficienţa utilizând automatizarea proceselor de afaceri.

Ghidul liderului financiar pentru managementul informaţiilor

Vedeţi cum echipele de finanţe şi contabilitate îşi pot îmbunătăţi eficienţa şi conformitatea cu un management mai inteligent al informaţiilor.

De ce informaţia este sângele vital al fiecărei organizaţii – şi cum să o puneţi la lucru

Aflaţi ce trebuie să facă factorii de decizie IT pentru ca informaţiile lor să devină o sursă practică de valoare.

Viitorul automatizării afacerilor: valorificarea procesării inteligente a documentelor

InfoSource explică de ce procesarea inteligentă a documentelor poate ajuta companiile să-şi automatizeze fluxurile de lucru, să-şi securizeze datele şi să economisească bani.

Canon Digital Mailroom, oferit de:

Therefore™

Therefore™ este un software de gestionare a documentelor ce oferă gestionarea conţinutului comercial şi fluxuri de lucru eficiente ale documentelor.

IRIS Powerscan

IRISPowerscan™
Soluţia de mare viteză pentru captarea documentelor, ce vă îmbunătăţeşte eficienţa, de la captură până la integrarea datelor comerciale.

Scan2X™

Scan2x™ este o soluţie inteligentă de captură a documentelor care simplifică scanarea pentru toată lumea.

Întrebări frecvente

Soluţiile noastre se adresează unei game largi de domenii, inclusiv finanţe, juridic, asistenţă medicală, administraţie publică, producţie, comerţ cu amănuntul şi multe altele. Canon este specializată în adaptarea soluţiilor noastre la cerinţele unice ale clienţilor, cu scopul de a îmbunătăţi conformitatea, veniturile şi pentru a eficientiza procesele.

Avem expertiza necesară pentru a crea soluţii complet personalizate, astfel încât să fie proiectate pe baza fluxurilor de lucru, integrărilor şi cerinţelor dumneavoastră comerciale specifice. Spre deosebire de soluţiile software obişnuite, ne asigurăm că soluţiile noastre se aliniază perfect cu procesele existente, reducând întreruperile şi maximizând eficienţa.

La sediul nostru din EMEA avem o experienţă vastă în ceea ce priveşte integrarea soluţiilor noastre în diverse produse terţe. Nu este practic să enumerăm toate integrările posibile aici, dar le puteţi afla cu siguranţă discutând cu echipa noastră de experţi.

Calendarul depinde de cerinţele dumneavoastră specifice şi de amploarea schimbării. Puteţi începe oricând cu o mică dovadă a conceptului pentru a demonstra beneficiile şi a construi mai departe pe această bază. Avem experienţă în livrarea rapidă de proiecte, care pot fi folosite pentru a demonstra beneficiile în doar câteva zile, precum şi în colaborări pe mai mulţi ani cu clienţii, în cadrul cărora rezolvăm provocări din mai multe departamente.

Da, oferim servicii de schimb de cunoştinţe şi instruire ca parte a proiectului pe care îl livrăm şi, odată ce este implementat, veţi beneficia de echipe de asistenţă dedicate şi de propria echipă de administrare a contului pentru a asigura succesul pe termen lung.

Oferim servicii atât în cloud, cât şi la sediul clientului, dându-vă posibilitatea să alegeţi cea mai bună opţiune pe baza cerinţelor infrastructurii IT a organizaţiei dumneavoastră.

Aveţi nevoie de ajutor?

Discutaţi cu experţii noştri despre crearea unei soluţii digitale de gestionare a corespondenţei, potrivită pentru afacerea dumneavoastră.