MAI MULTĂ ATENŢIE PENTRU AFACEREA DUMNEAVOASTRĂ
Canon imagePROGRAF eService

Concentraţi-vă pe afacerea dumneavoastră şi lăsaţi-i pe Partenerii noştri acreditaţi să se ocupe de plotter. Cu Canon eService, plătiţi doar cerneala pe care o consumaţi. Piesele de schimb şi service-ul on-site sunt incluse.
SOLICITARE INFORMAŢII

5 avantaje eService pentru Canon imagePROGRAF

  1. Plătiţi doar pentru cerneala pe care o folosiţi! Veţi plăti întotdeauna un preţ fix pentru cantitatea de cerneală consumată.
  2. Totul este inclus! Nu mai aveţi griji legate de cerneală, piese de schimb sau service on-site. Partenerul Acreditat Canon va fi notificat în avans când este nevoie de ceva, iar echipa de mentenanţă se va ocupa de orice problemă.
  3. Monitorizare securizată online de la distanţă. Plotterul va fi conectat la un serviciu în cloud securizat, iar echipa de service poate monitoriza statusul plotterului şi poate reacţiona rapid în caz de probleme, asigurând service sau mentenanţă în cel mai scurt timp.
  4. Primiţi cernelurile la timp. Datorită sistemului de monitorizare şi notificare în timp real, Partenerii Acreditaţi vor fi atenţionaţi în cazul scăderii nivelului de cerneală şi astfel vă vor trimite un cartuş nou. Nu veți mai rămâne niciodată fără cerneală!
  5. Suport la cel mai înalt nivel pentru o activitate fără griji. Cu Canon eService puteţi fi liniştiţi: vă concentraţi pe afacerea dumneavoastră şi nu vă mai faceţi griji dacă plotter-ul este pregătit pentru îndeplinirea sarcinilor.

Canon Camera

Alegeţi pachetul Canon eService care vi se potriveşte

În funcţie de nevoile dumneavoastră de imprimare, Partenerii Acreditaţi Canon vă pot oferi pachete eService flexibile cu preţuri adaptate volumelor dumneavoastră. Cu cât imprimaţi mai mult, cu atât mai mult scade preţul per 1 ml de cerneală.

CONTACTAŢI PARTENERII ACREDITAŢI PENTRU O DEMONSTRAŢIE

Întrebări frecvente

Ce avantaje îmi oferă eService?

eService vă oferie o serie de avantaje exclusive. Iată câteva dintre acestea:
a) acces la service mai eficient oferit de furnizorul de service;
b) reumplere automată cu cerneală;
c) plătiţi doar pentru ce imprimaţi - costuri previzibile cu model de facturare la mililitru de cerneală;
d) flux eficient de numerar;
e) service şi suport pe toată durata contractului;
f) timp de funcţionare maxim.

Ce include şi ce nu include eService?

eService este implementat de un partener acreditat Canon, iar termenii şi condiţiile pot fi diferite, în funcţie de partener. În general, contractul include toate cernelurile consumate, piesele de schimb, mentenanţa periodică, defecţiunile şi reparaţiile. De asemenea, în funcţie de contractul pentru care aţi optat, acesta poate include o taxă de închiriere pentru plotter, back-up, un anumit nivel de service (de exemplu, un timp minim de reacţie). Pentru mai multe detalii, întrebaţi Partenerii Acreditaţi Canon.

Ce date sunt urmărite prin eService?

eService permite partenerilor Canon să monitorizeze de la distanţă imprimantele pentru a observa codurile de eroare, avertizările, nivelurile de cerneală şi utilizarea suporturilor. Serverul eService aparţine companiei Canon şi se află în Europa.

Ce pot imprima cu un mililitru de cerneală?

Consumul de cerneală per metru pătrat variază în funcţie de suportul de imprimare folosit, de imaginea imprimată şi de echipament, aşa că nu putem oferi un răspuns exact. Totuşi, în medie, vă puteţi aştepta la un consum cuprins între 0,3ml-1,0 ml per metru pătrat pentru o imagine color sau alb-negru, între 2ml şi 6ml pentru un poster şi între 6ml şi 12 ml pentru o fotografie. Cantitatea exactă de cerneală per imprimare poate fi verificată cu ajutorul software-ului gratuit Accounting Manager sau direct la un plotter, în print log.

Cum se măsoară consumul de cerneală?

Fiecare picătură de cerneală care este injectată prin capul de imprimare este numărată şi înregistrată de echipament. Echipamentul înregistrează toată cerneala folosită, inclusiv cerneala folosită la imprimare şi la operaţiile de mentenanţă, precum curăţarea periodică a capului de imprimare.

Cum se face monitorizarea?

Datele sunt colectate cu ajutorul unui software agent instalat pe un calculator sau server, conectat la imprimantă. Imprimanta generează date neprelucrate (raw), iar agentul le colectează şi le transmite către LFP Monitor - o platformă online care vă permite accesul la panoul de control eService.

Agentul eService poate fi instalat de la distanţă?

Da, software-ul de agent eService poate fi instalat de la distanţă de tehnicienii service ai partenerilor acreditaţi Canon, fără a fi nevoie de vizite sau de contact direct.

Ce se întâmplă dacă folosesc o cantitate mai mare de cerneluri decât cea inclusă în taxa trimestrială?

Taxa trimestrială acoperă toate cheltuielile, inclusiv o anumită cantitate de cerneluri, fie că acestea sunt folosite sau nu. Cernelurile nefolosite nu pot fi transferate în trimestrul următor, însă puteţi agrea o soluţie intermediară în acest sens cu partenerul acreditat Canon.

Ce se întâmplă dacă folosesc o cantitate mai mare de cerneluri decât cea inclusă în taxa trimestrială?

Pentru fiecare mililitru de cerneală folosită în plus veţi plăti un preţ fix; nu aveţi de ce să vă faceţi griji, veţi plăti doar pentru ceea ce imprimaţi.

Produse și servicii conexe