Pentru birou

Canon EMEA Office Insights 2016 – Embracing digital transformation (Acceptarea transformării digitale)

Creşterea accelerată a volumului de documente şi informaţii reprezintă o problemă din ce în ce mai mare pentru companii, o arată ultimul studiu realizat de Canon Europa.

Paşii următori

office-insights-2016-embuPreluând analize dintr-un studiu cantitativ online realizat pe 1.000 de factori de decizie şi utilizatori finali din domeniul tehnologiei şi din 50 de interviuri aprofundate derulate în ţări importante din Europa Centrală şi de Est, Eurasia, Orientul Mijlociu şi Africa, raportul de cercetare a pieţelor independente îşi propune să înţeleagă cum evoluează activităţile uzuale în muncă şi care sunt valoarea şi impactul ultimei tehnologii de circulare a documentelor.

Cercetările au arătat că documentele şi informaţiile sunt în continuare forţa motrice a oricărei afaceri. Acest lucru este valabil în primul rând în cazul documentelor imprimate, cu 57% din utilizatori, per total, care spun că imprimă mai mult acum decât în urmă cu trei ani şi cu 27% care spun că vor cheltui mai mult pentru dispozitive şi software-uri de imprimare, copiere şi scanare peste trei ani. Cu mult peste jumătate (59%) scanează mai multe documente decât scanau în urmă cu trei ani, iar 53% din toate documentele sunt digitizate acum.

Totuşi, această schimbare radicală a volumului de hârtie şi de documente digitale şi virtuale a adus o serie de probleme companiilor. În special, în ceea ce priveşte costul circulării informaţiilor şi menţinerii lor în regim de securitate. În timp ce 79% dintre respondenţi sunt ferm de acord cu faptul că tehnologia face mediul de lucru mai sigur, pe 23% îi preocupă faptul că ar putea pierde documente imprimate extrem de importante. În ciuda faptului că companiile spun că vor cheltui mai mult pe imprimarea, scanarea şi copierea documentelor, 42% dintre respondenţi încă nu îşi administrează costurile de imprimare, iar 9% nici nu ştiu dacă ţin evidenţa costurilor de imprimare.

Tehnologia joacă un rol vital în conturarea viitorului companiilor, iar dezvoltarea continuă a digitalizării constituie o tendinţă importantă. Documentele şi informaţiile digitale ajută companiile să meargă înainte, însă le şi pune în dificultate în multe moduri. Totuşi, datele raportului indică goluri însemnate în înţelegerea modului în care tehnologia poate sprijini circularea mai eficientă a documentelor şi a informaţiilor. Acestea sunt aspecte pe care companiile vor trebui să le abordeze pentru a putea face faţă problemelor puse de informaţii.

Concluzii importante

  • 53% din toate documentele circulate şi administrate într-un birou sunt digitizate
  • 59% din angajaţii unui birou scanează mai multe documente acum decât în urmă cu trei ani
  • 57% din angajaţii unui birou imprimă mai multe documente acum decât în urmă cu trei ani
  • 66% din factorii de decizie consideră că scanarea documentelor este esenţială sau foarte importantă pentru afacerea lor
  • 78% din factorii de decizie consideră că imprimarea documentelor este esenţială sau foarte importantă pentru afacerea lor
  • Canon
  • Pentru birou
  • ...
  • Canon Europe - Outsourcing and Consultancy – The digital transformation challenge – Insight Report 2015