Canon Camera

CAMERĂ PTZ

EXTINDEŢI GRATUIT ACOPERIREA GARANŢIEI*

Pe lângă garanţia noastră standard de un an a producătorului, beneficiaţi de un an suplimentar de lipsă de griji

* Se aplică produselor eligibile menţionate mai jos

EXTINDEŢI GRATUIT ACOPERIREA GARANŢIEI*

Înregistraţi-vă garanţia extinsă

Cumpăraţi oricare dintre camerele sau controlerele noastre PTZ la distanţă selectate şi puteţi beneficia de siguranţă sporită cu oferta noastră de acoperire extinsă a garanţiei.

Produse eligibile

Întreaga gamă Canon de camere PTZ şi controlere PTZ este eligibilă pentru această ofertă. Alegeţi unul dintre produsele de mai jos.

  • Camere PTZ

    CR-N300

    Dispunând de rezoluţie 4K UHD, zoom optic 20x, focalizare automată hibridă, numeroase protocoale de transmisie şi control prin IP, cu această cameră puteţi stârni interesul privitorilor în noi moduri.

  • Camere PTZ

    CR-N500

    Cu zoom optic 15x, capacităţi de filmare 4K UHD şi focalizare automată Dual Pixel, CR-N500 asigură control precis şi transmisie prin IP impecabilă, cu rezultate excepţionale.

  • Camere PTZ

    CR-X500

    Cu un corp robust şi rezistent la intemperii, plus rezoluţie 4K UHD, zoom optic 15x, 12G-SDI şi Dual Pixel CMOS AF, CR-X500 este camera PTZ ideală pentru producţii şi monitorizare de la distanţă.

  • Controler PTZ

    RC-IP100

    Un controler de înaltă calitate cu joystick multifuncţional şi ecran tactil intuitiv pentru controlul uşor a până la 100 de camere conectate.

Întrebări frecvente

Cum voi şti dacă solicitarea mea este întârziată din cauza unor informaţii incorecte sau lipsă?

După ce v-aţi înregistrat online cu succes pentru o ofertă de garanţie Canon, vi se va trimite prin e-mail o confirmare a solicitării dumneavoastră, conţinând atât numărul dumneavoastră de referinţă, cât şi detaliile de conectare personalizate pentru un site web pe care puteţi verifica starea solicitării dumneavoastră. Dacă aţi înregistrat vreo informaţie incorectă, aceasta se va reflecta pe site-ul respectiv şi vi se va trimite un e-mail prin care vi se aduce la cunoştinţă ce informaţii mai sunt necesare. Cea mai rapidă modalitate de a ne oferi informaţiile lipsă este să vă conectaţi la site-ul web respectiv şi să vă actualizaţi detaliile.


Ce formate pot fi folosite pentru încărcarea documentelor ca parte a procesului de înregistrare şi există restricţii de dimensiune?

Vă rugăm să reţineţi! Fişierul dumneavoastră nu trebuie să fie mai mare de 4 MB. Puteţi încărca doar fişiere JPG, TIF şi PDF.


Ce tranzacţii/produse sunt excluse din această ofertă de garanţie?

Excluderile sunt detaliate în Termeni şi condiţii. Pentru a rezuma, excluderile includ următoarele:

  1. Produse nepromoţionale.
  2. Produse cumpărate în afara teritoriului promoţiei
  3. Produse la mâna a doua sau recondiţionate sau produse contrafăcute ori care încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale grupului de companii Canon în orice fel (de exemplu, inclusiv, dar fără a se limita la produse paralele sau de pe piaţa gri)

În formularul de solicitare online, ce se înţelege prin „opţiunea de plată”?

Acest lucru se referă la modul în care aţi achiziţionat produsul iniţial.


Unde este numărul de serie al produsului?

Numărul de serie se află la baza camerei sau a controlerului PTZ. NU confundaţi numărul de serie cu codul de bare/EAN, care poate fi găsit de obicei pe partea laterală a cutiei produsului. Acesta NU este numărul de serie al produsului pe care trebuie să-l trimiteţi pentru a vă valida solicitarea. Numărul de serie se află pe corpul produsului în sine.


De ce nu mă pot conecta la site-ul web cu codul meu de urmărire?

Pentru următoarele probleme când încercaţi să vă înregistraţi online:

  • Am încercat să mă înregistrez de ceva timp şi nu reuşesc
  • Continui să primesc un mesaj „neautorizat”
  • Am încercat să trimit din nou formularul, dar nu merge.

În MAJORITATEA cazurilor, problema este cu dispozitivul de pe care încercaţi să accesaţi site-ul web, de exemplu, un telefon mobil/inteligent, un computer Mac Apple, alte dispozitive etc. Problema nu este cu site-ul web. Va trebui să consultaţi producătorul produsului pe care îl utilizaţi pentru sfaturi în aceste situaţii. Dacă întrebările frecvente de mai sus nu au răspuns la întrebarea dumneavoastră, ne puteţi trimite un e-mail la adresa de mai jos. Sau, dacă cererea dumneavoastră este urgentă, puteţi să ne apelaţi la numărul +353 16 990 990 sau să accesaţi pagina de asistenţă Canon.


Ce nivel de servicii de garanţie voi primi?

Returnare la sediu:
Dacă un produs se defectează din cauza unui defect de fabricaţie în perioada de garanţie, acesta trebuie returnat la un centru de service profesional Canon sau la un partener de service autorizat Canon, unde va fi reparat gratuit de tehnicieni autorizaţi Canon. Produsul dvs. vă va fi restituit după finalizarea reparaţiei.


Cum pot revendica servicii de garanţie promoţionale?

După validarea solicitării dumneavoastră, dacă doriţi să obţineţi servicii de garanţie extinse furnizate prin această ofertă, vă rugăm să contactaţi biroul de asistenţă Canon local şi să fiţi pregătit să:

  1. Furnizaţi numele de model complet al dispozitivului şi numărul de serie;
  2. Confirmaţi detaliile dumneavoastră de contact
  3. Oferiţi dovada achiziţiei produselor şi a ofertei de garanţie promoţională activate, conform confirmării prin e-mail care v-a fost trimisă în urma înregistrării online a garanţiei;
  4. Oferiţi o descriere clară a defecţiunii şi să efectuaţi orice diagnosticare după cum vi se recomandă;
  5. Respectaţi orice instrucţiuni rezonabile oferite de biroul de asistenţă pentru a vă permite să primiţi serviciul de garanţie.

Înregistraţi-vă garanţia extinsă

Faceţi clic mai jos pentru a vă înregistra pentru acoperirea suplimentară de 1 an a garanţiei, oferindu-vă doi ani întregi de lipsă de griji – gratuit
Se aplică Termenii şi condiţiile >