Istoricul Canon Europe

Canon Europa este divizia regională de vânzări şi marketing a companiei Canon Inc., care activează în 116 ţări şi are 19.000 de angajaţi în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Compania Canon a fost înfiinţată în 1937 cu obiectivul concret de a concepe camera cea mai performantă disponibilă pentru clienţi şi cu o pasiune nestăvilită faţă de Puterea imaginii şi-a extins tehnologiile pe o varietate de pieţe şi a devenit lider mondial în soluţiile de imagistică dedicate clienţilor şi companiilor.

Soluţiile acesteia cuprind diferite produse, de la aparate foto digitale şi SLR, la obiective de proiectare şi dispozitive portabile cu raze x, la imprimante multifuncţionale şi de producţie, toate fiind susţinute de o gamă de servicii adăugate.


Canon investeşte enorm în cercetare şi dezvoltare pentru a oferi produse şi servicii inovatoare şi excepţionale, care vor satisface nevoile creative ale clienţilor. De la fotografi amatori la companii profesionale de imprimare, Canon permite fiecărui client să-şi îndeplinească pasiunea pentru imagine.

Filosofia companiei Canon este Kyosei, „a trăi şi a munci împreună pentru binele comun”. În EMEA, Canon Europa urmăreşte o creştere durabilă a afacerilor, axându-se pe reducerea impactului asupra mediului şi sprijinind eforturile clienţilor de a face acelaşi lucru, folosind produse, soluţii şi servicii Canon. Canon a dobândit certificarea globală ISO 14001, demonstrând un standard de management al mediului de talie mondială.