Pentru birou

eCopy

Există o metodă simplă şi inteligentă de a crea şi gestiona documentele scanate. eCopy este un sistem uşor de utilizat pentru gestionarea oricărui tip de documente de hârtie într un format electronic care se integrează fără efort în toate aplicaţiile de afaceri. Sistemul conectează imprimanta sau scannerul Canon în aplicaţiile de email şi alte aplicaţii în reţea ale companiei, pentru distribuirea şi gestionarea instantanee, fără efort şi la costuri scăzute a copiilor electronice ale documentelor, în format alb-negru sau color.

Având eCopy conectat la dispozitivul dumneavoastră Canon, puteţi să sporiţi productivitatea muncii şi eficacitatea proceselor, precum şi să reduceţi semnificativ costurile de distribuţie şi să întăriţi securitatea informaţiilor – ajutându-i pe toţi să conlucreze mai eficient.

Comunicaţii rapide
eCopy creează şi distribuie documente de importanţă majoră precum fişierele PDF sau TIFF la viteza reţelei locale sau a conexiunii de Internet.
 
Securitate şi conformitate
Documentele dumneavoastră rămân securizate, datorită software-ului de criptare pe 128 de biţi, care vă permite opţiunea de a crea un traseu de audit securizat.

Sporiţi randamentul investiţiei
eCopy reduce dramatic costurile, sporeşte productivitatea şi eficienţa şi creşte randamentul investiţiei eliminând costurile de curierat, permiţând partajarea informaţiilor şi creând legături cu sistemele de gestionare a documentelor.

spacer
					image
Download-uri utile
eCopy Brochure
Soluţiile dumneavoastră
Contabilizarea documentelor
Gestionarea documentelor
Distribuirea documentelor
Securitate
Gestionarea listării şi a aparaturii
Gestionarea culorilor
Fluxul de lucru al producţiei
Listarea pe bază de date variabile
Soluţii de listare profesionale [PDF, 736 KB]