DM-hero1.jpg

MSP îşi optimizează un întreg lanţ de aprovizionare cu imprimante digitale cu jet de cerneală şi îşi asigură competitivitatea în viitor

MSP şi-a deservit clienţii din domeniul marketingului direct printr-un proces definit în trei etape. Toate documentele de corespondenţă erau imprimate în prealabil utilizând echipamentul offset cu hârtie în coli. Acestea la rândul lor erau imprimate pe imprimante laser, pentru personalizare şi pentru individualizare. Apoi erau introduse în plicuri gata de trimitere prin poştă. Acestea reprezentau un volum anual de imprimate de aproximativ 100 de milioane de corespondenţe expediate, produse într-un program în trei ture. Markus Stricker, director executiv, explică: „Ne confruntam cu o mare provocare pentru a rămâne competitivi pe piaţă. Simţeam presiunea atât din partea produselor digitale pe format prestabilit cu volume mai reduse, cât şi din partea ofertelor de produse digitale cu jet de cerneală color disponibile pe piaţă. În plus, deşi procesul nostru de producţie convenţional fusese optimizat până la limită, încă depuneam eforturi pentru a rămâne competitivi. Ştiam că trebuie să facem schimbări pentru a ne asigura dezvoltarea în viitor”.

DM-image1.jpg

„Obiectivul nostru principal la MSP este îndeplinirea în cel mai bun mod posibil a cerinţelor clienţilor noştri. Suntem dispuşi să facem totul pentru a ne mulţumi clienţii. Considerăm că trecerea la imprimarea digitală cu jet de cerneală ne permite să oferim inovaţia la care se aşteaptă pieţele pe care activăm, astăzi şi în viitor. Canon a fost încă de la început un partener minunat pentru luarea deciziilor privind strategia noastră viitoare şi implementarea soluţiei corecte. Cu un partener precum Canon, ne simţim bine pregătiţi pentru viitor”.

Markus Stricker