ipack-hero1

i-Pack preia controlul deplin asupra producţiei, cu ajutorul Canon

ipack-logo

i-Pack – cu sediul în Sarpsborg, Norvegia – a excelat întotdeauna în crearea soluţiilor de grafică pentru expoziţii şi de ambalaje pentru piaţa punctelor de vânzare (POS). Desfăşurându-şi activitatea sub diferite denumiri şi diferiţi proprietari de la înfiinţarea sa în anul 1997, compania – cu sediul în Sarpsborg, Norvegia – a colaborat cu o serie de companii de ambalare de renume din Scandinavia şi din alte pieţe europene.

Totuşi, până în anul 2013, fondatorul său – Atle Andreassen – simţea că organizaţia nu şi-a atins potenţialul. „Ne-am pierdut identitatea” comentează Andreassen. Funcţionând mai degrabă ca o organizaţie de vânzări locală pentru compania sa mamă, Andreassen a condus o companie de preluare încununată de succes, pentru a readuce compania la originile sale. Redenumită i-Pack AS, noua strategie a specialistului a fost să se revină la furnizarea, şi, mai important, la producerea de materiale şi de ambalaje speciale pentru punctele de vânzare. Obiectivul pe termen lung a fost să devină cea mai bună în domeniul său.

„Graţie suportului şi tehnologiei Canon, suntem pe calea cea bună pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri”.

Atle Andreassen, fondator

Rezultate

Timp de livrare îmbunătăţit, pentru propuneri la momentul oportun – de la trei săptămâni la o săptămână pentru unele aplicaţii

Timp de livrare îmbunătăţit, pentru propuneri la momentul oportun – de la trei săptămâni la o săptămână pentru unele aplicaţii

Volume lunare mărite cu 300%

Volume lunare mărite cu 300%

Ne-am stabilit obiectivul de a creşte volumele cu 25%, până la sfârşitul anului 2015 şi cu încă 15% până în anul 2016

Ne-am stabilit obiectivul de a creşte volumele cu 25%, până la sfârşitul anului 2015 şi cu încă 15% până în anul 2016

Am susţinut înfiinţarea unei divizii nou dezvoltate la i-Pack Digital şi extinderea suplimentară a i-Pack Plast la aplicaţii pe lemn, plastic şi oţel şi i-Pack Design & Communication pentru conceperea campaniei originale

Am susţinut înfiinţarea unei divizii nou dezvoltate la i-Pack Digital şi extinderea suplimentară a i-Pack Plast la aplicaţii pe lemn, plastic şi oţel şi i-Pack Design & Communication pentru conceperea campaniei originale

ipack-objective

Obiectiv

Extinderea companiei pentru a deveni lider în soluţii pentru puncte de vânzări

Provocări

• Dificultatea îndeplinirii cererii clienţilor pentru viteze mai ridicate de producţie pentru campaniile punctelor de vânzări, care sunt adesea reactive

• Lipsa controlului calităţii imprimării care afectează calitatea produsului final

• Externalizarea lucrărilor de imprimare cu tiraj mic a creat o linie de producţie costisitoare

• Proces de prototipizare limitat şi scump

• Lipsa capacităţii pentru producerea de aplicaţii noi pentru a dezvolta în continuare afacerea

Abordare

Canon a analizat strategia de afaceri şi cea mai bună soluţie pentru a permite clientului să adauge imprimarea la oferta de servicii

• Tehnologiile Canon şi Arizona au fost recomandate de noul partener de afaceri pentru noua divizie digitală

• Canon a invitat compania la pre-lansarea seriei Arizona 6000 în Vancouver

• Demonstraţie privind productivitatea şi versatilitatea într-o gamă largă de suporturi pentru aplicaţii de imprimare comercială, pentru ambalaje şi pentru prezentări cu tiraj mic

• Canon a asistat instalarea şi integrarea cu linia de finisare existentă

ipack-spare