Borealis-hero1

O soluţie globală pentru o afacere globală

Cu birouri în 17 ţări, Borealis depinde de furnizorii săi IT internaţionali pentru timpii de reacţie mici când este vorba de probleme de asistenţă. A avea un furnizor de imprimare global, cu o persoană de contact centrală, care administrează serviciul pentru toate ţările este o parte esenţială a acestei cerinţe.

După evaluarea atentă a pieţei, Borealis s-a îndreptat către Canon. 1.165 de dispozitive din 17 ţări au fost înlocuite cu 1.000 de dispozitive într-o perioadă de doar opt luni. Nu doar că schimbarea a fost una lină pentru toţi utilizatorii implicaţi, dar soluţia rezultată a sporit securitatea documentelor şi, de asemenea, economiseşte bani pentru Borealis când este vorba de întreţinere şi asistenţă, graţie unui nivel înalt de standardizare.

Borealis-image1

„În general, sunt trei lucruri despre acest proiect care se disting cu adevărat pentru mine”, a declarat Jacky Cillen. „În primul rând, Canon lucrează cu adevărat ca un jucător global. În al doilea rând, desfăşurarea întregului proiect – în termeni de timp, buget şi nivelul de standardizare obţinut – a fost foarte lină. În final, dar cel mai important pentru mine, cu Canon asistenţa continuă după finalizarea proiectului este la fel de bună pe cât a fost în cursul implementării. Ni se oferă cea mai bună asistenţă posibilă la nivel global, lucru care este exact ceea ce căutam la un partener de tehnologie.

„Scopul nostru a fost să avem o tranziţie lină către un mediu de imprimare standardizat, care să fie, de asemenea, complet conectat la reţea. Motivaţia din spatele acestui scop a fost să furnizăm asistenţă mai centralizată utilizatorilor noştri, precum şi economii de costuri în ceea ce priveşte întreţinerea şi asistenţa”.

Jacky Cillen, şef de echipă tehnologia informaţiei şi sisteme (IT&S)