Pentru a susţine prestarea serviciilor proprii, Pulp Grafisk a fost forţată să se bazeze pe furnizori terţi de servicii de imprimare (PSP-uri) costisitori, adăugând încă un strat la fluxul operaţiilor de imprimare. Această dependenţă de companii externe însemna ca în loc să efectueze operaţii scurte de imprimare pentru testare pentru a asigura cel mai înalt nivel de calitate, imprimările erau transmise direct către PSP-uri pentru executarea comenzilor de imprimare până la termenele convenite. În plus, externalizarea către PSP-uri îşi lăsa amprenta puternic asupra bugetului companiei Pulp Grafisk. În cele din urmă, echipa de design de la Pulp Grafisk a ajuns la concluzia că pentru a ţine pasul cu cererea clienţilor, oferind în acelaşi timp clienţilor cea mai bună calitate, flexibilitate mai mare, timpi de răspuns mai rapizi şi costuri reduse, fluxul de lucru pentru imprimare trebuia readus în cadrul companiei.
Capacitate dublă pentru formate mari
Flexibilitatea de a oferi atât execuţii de imprimate tăiate, cât şi în rolă
Timp de finalizare a unei operaţii de imprimare în doar două ore
Rezultate de calitate mai înaltă
Reducerea programului de lucru al angajaţilor
Costuri reduse de livrare a operaţiilor de imprimare
Furnizarea unei soluţii de imprimare care să ţină pasul cu cererea clienţilor şi în acelaşi timp să ofere cea mai bună calitate, flexibilitate mai mare, timpi de răspuns mai rapizi şi costuri reduse.
• Dificultatea de a ţine pasul cu cererea clienţilor
• Dependenţa excesivă de furnizori terţi de imprimare
• Proces îndelungat şi costisitor
• Probleme de calitate
• Oferta pentru clienţi era limitată
• Program lung de lucru pentru angajaţi
Instalarea unei noi soluţii care să permită companiei Pulp Grafisk să se ocupe intern de imprimarea în format mare şi să acopere volume mai mari în mod fiabil şi versatil.