Pentru birou

EO Grafiska

Pe parcursul proiectului, Canon a oferit sfaturi, informaţii şi recomandări foarte valoroase. Deşi eram conştienţi de direcţia generală în care trebuie să ne îndreptăm, spre o afacere în care imprimarea este doar un canal de comunicare, iniţiative precum EBBP ne-au oferit instrumentele necesare pentru a dezvolta oferte specifice.

Krister Mellström, Director executiv

Fondată în 1984 şi având sediul în Skarpnäck, în zona de sud a oraşului Stockholm, compania EO are 45 de angajaţi care deservesc un număr mare de clienţi printre care se numără reţeaua de televiziune prin cablu Com Hem, Stockholm Capital şi grupul financiar Nordea Bank. Deşi decalajul şi imprimarea digitală rămân activităţile de bază ale firmei, EO Grafiska oferă acum clienţilor săi o gamă de servicii pentru comunicare de marketing care se măreşte continuu, de la reclame şi până la campanii derulate prin poştă directă, de la soluţii IT, fotografii şi filme, şi până la crearea, execuţia şi evaluarea rezultatelor campaniilor cross-media.

În 2009 provocarea importantă cu care s-a confruntat EO Grafiska a fost restructurarea capacităţii de imprimare digitală. Compania era departe de a fi un nou-venit în domeniul producţiei digitale (în 2002 a achiziţionat o firmă locală de imprimare digitală şi imprimatele digitale au însumat importantul procent de 25% din produsele acesteia), dar peste ani investiţia în echipamente digitale nu a menţinut ritmul cu cerinţele în schimbare ale clienţilor companiei.

Compania a decis să devină partener Canon. În timpul mai multor întâlniri periodice, săptămânale la început, Canon şi EO au lucrat împreună pentru a defini propunerea companiei pentru clienţii săi şi a luat decizii privind investiţiile necesare pentru implementarea acesteia. Pentru a susţine acest proces, Krister Mellström şi alţi manageri seniori au participat la Essential Business Builder Program (EBBP) organizat de Canon, care a fost compus din seminarii cu subiecte precum atitudinea actorilor de pe piaţă faţă de imprimare şi modul în care se implementează serviciul web-to-print. „Acestea au fost extrem de valoroase,” declară Mellström. De exemplu, deşi ne dezvoltasem deja propria soluţie web-to-print, ne-am familiarizat mult mai bine cu modul în care putem comercializa serviciul în mod eficient.”

EO Grafiska cu „faţă nouă” este o firmă foarte diferită de firma EO care se lupta pentru supravieţuire concentrându-se pe imprimare de acum câţiva ani, transformându-se într-o firmă de succes şi profitabilă cu mai mulţi angajaţi şi cu un portofoliu de servicii care este adecvat pentru piaţă. Deşi la început proiectul a vizat relansarea diviziei de imprimare digitală, acesta a culminat cu relansarea întregii afaceri.

Citiţi povestea şi aflaţi cum a ajutat Canon compania EO Grafiska să beneficieze la maxim de potenţialul resurselor de imprimare, design şi IT pentru a putea oferi noi servicii cross-media clienţilor săi.

Descărcare studiu de caz

Ce produse şi servicii utilizează?

Imprimante cu coli tăiate

Proiectate pentru imprimerii comerciale şi departamente interne, imprimantele color sau alb-negru cu coli tăiate oferă calitate excelentă a imprimării, soluţii noi pentru fluxul de lucru şi finisare în linie extinsă pentru o recuperare sigură a investiţiei.

Software cross-media

Realizaţi un volum de imprimare mai mare şi găsiţi noi surse de venituri create de posibilităţile de comunicare pe mai multe canale. Canon oferă o gamă largă de soluţii ajustabile cross-media care includ fotografii, servicii video, coduri QR, servicii Web personalizate şi conţinut de imprimare digital.

Paşii următori