Una din cele mai mari colegii de formare continuă din Anglia de Est, Marea Britanie, Institutul Colchester organizează cursuri de învăţământ superior şi post-universitar pentru mai mult de 12.000 de studenţi în zece locaţii. În încercarea de a-şi reduce cheltuielile generale ale colegiului, infrastructura de imprimare a fost identificată ca fiind negestionată corespunzător: era susţinută de mai mulţi furnizori, care nu avea nicio politică sau set de reguli cu privire la imprimare, şi a fost selectată pentru o verificare mai riguroasă şi pentru ca posibilă sursă de economisire. După realizarea unui audit în mediul de imprimare al colegiului, Canon a lucrat îndeaproape cu Institutul Colchester, propunând o soluţie de gestionare a serviciilor de imprimare (MPS) care nu doar că reducea cantitatea de hârtie utilizată şi timpii de răspuns administrativ, dar a îmbunătăţit substanţial şi experienţa utilizatorilor reprezentaţi de studenţi, dar şi de alte persoane. Cel mai important aspect este că instituţia a economisit 100.000 de lire sterline în primele 18 luni de după implementarea soluţiei, sumă care este reinvestită în activităţi de predare şi învăţare în alte departamente ale colegiului.

„Ne-a plăcut foarte mult abordarea serviciului de imprimare gestionată propusă de Canon, precum şi profesionalismul echipei de proiect propuse de Canon şi intenţia de creare a unui parteneriat strâns cu echipa noastră de proiect”.
Gary Horne, director adjunct, finanţe şi operaţiuni
Soluţie
Faceţi clic pe legăturile de mai jos pentru a citi mai multe despre produsele şi serviciile pe care le utilizează.
- Canon
- Studii de caz
- Institutul Colchester - Studiu de caz