Stralfors colorează viitorul comunicaţiilor către clienţi, utilizând Canon

Furnizorul de servicii de mangement al comunicaţiilor cu clienţii, Stralfors, este o companie cu o tradiţie îndelungată în industria imprimării. De la înfiinţarea sa ca imprimerie în oraşul suedez Ljungby în anul 1919, compania s-a dezvoltat şi a evoluat, iar astăzi îşi desfăşoară activitatea în şapte ţări – Danemarca, Finlanda, Franţa, Norvegia, Polonia, Suedia şi Marea Britanie.
Într-un domeniu al comunicaţiilor care evoluează rapid, compania se mândreşte cu dezvoltarea şi cu vânzarea unor soluţii de comunicare inovatoare care oferă companiilor noi oportunităţi de a crea relaţii mai puternice şi mai personalizate cu clienţii lor. Un pilon important al acestei oferte este soluţia companiei denumită „hârtia albă”, care permite clienţilor să imprime mai rentabil şi mai dinamic comunicaţii personalizate şi cu o anumită destinaţie, imprimând informaţiile care sunt necesare pentru fiecare comunicare printr-o singură trecere.

Stralfors-image1
Stralfors-image2

„Majoritatea clienţilor noştri utilizează acum producţia pe o singură cale. Capacităţile ColorStream înseamnă că aceştia pot face mai multe lucruri acum, cum ar fi să integreze imagini digitale pentru a-şi susţine mesajele dinamice. Totul se reduce la a îmbunătăţi şi la a face mai relevante informaţiile pe care le oferă clienţilor”.  Tony Plummer, director executiv Marea Britanie, Stralfors