Automatizarea deschide calea dezvoltării afacerii şi a eficienţei interne îmbunătăţite

Găsirea unor modalităţi de a deveni o afacere mai eficientă, diversificând în acelaşi timp portofoliul de servicii conform cerinţelor clienţilor necesită o gândire inovatoare şi spirit de colaborare – două lucruri care fac parte din valorile de bază ale KnowledgePoint de la înfiinţarea sa în anul 1997. Pe măsură ce volumele imprimatelor au crescut semnificativ şi diversificarea în noi zone a adus noi clienţi – cât şi lucrări suplimentare din partea clienţilor existenţi – KnowledgePoint a recunoscut că, pentru a menţine aceeaşi viteză ridicată de producţie la standardele mărcii sale, trebuia să analizeze atent eficienţa internă şi să asigure viitorul companiei cu ultimele tehnologii, pentru a anticipa şi mai mult dezvoltarea.

KP-image1
KP-image2

„Abordarea Canon pentru a ne ajuta să facem faţă provocărilor din industrie reflectă metodologia noastră, iar acest lucru este întotdeauna apreciat. Această relaţie va reprezenta cheia pentru orice investiţie viitoare pe care o facem. Am fost mulţumiţi de colaborarea cu Canon de pânâ acum şi vom continua cu siguranţă colaborarea şi în viitor”.

Andre Philpot, director operaţiuni, KnowledgePoint