Acceleraţi parcursul clienţilor
Fluxurile de lucru digitale sporesc productivitatea şi reduc întârzierile
Soluţii dinamice care asigură un parcurs mai rapid şi mai fluid pentru clienţi.
Dacă utilizaţi un sistem de socializare organizaţională manual şi lent, care nu satisface nevoile consumatorilor de astăzi din generaţia „millenials”, afacerea dvs. poate avea de suferit.
Fluxurile de lucru digitale sporesc productivitatea şi reduc întârzierile
Monitorizarea automată vă oferă un control mai bun asupra procesului
Asiguraţi o experienţă de socializare organizaţională personalizată, pe mai multe canale
Arhivarea digitală păstrează datele în siguranţă şi permite auditarea uşoară
O abordare mai inteligentă a admiterii studenţilor
André Jeursen
Şeful Biroului pentru educaţie şi examene, Universitatea din Maastricht
Facultatea de Business şi Economie din cadrul Universităţii din Maastricht avea nevoie să proceseze mai repede cele 6.400 de candidaturi pe care le primea anual, pentru a accelera admiterea şi a reduce volumul de lucru al personalului. De asemenea, sistemul său de înscriere manual, cu utilizarea intensă a documentelor pe hârtie, provoca erori şi nu permitea conducerii să monitorizeze situaţia cazurilor sau durata acestui proces.
Am elaborat un sistem automat de admitere care colectează informaţiile despre fiecare candidat într-un dosar de caz digital unic, pentru accesare uşoară. Pe lângă monitorizarea în timp real, sistemul oferă funcţii de raportare a erorilor, cum ar fi solicitările automate de informaţii lipsă şi notificările cu privire la termene.
Pe lângă scăderea volumului de lucru al personalului, accelerarea admiterii a dus la economii anuale de 30.000 EUR, fără a lua în considerare economiile realizate prin reducerea erorilor umane. De asemenea, îmbunătăţirea raportării a ajutat conducerea să preia controlul deplin asupra procesului de admitere, astfel încât să poată îmbunătăţi calitatea admiterii studenţilor.
Colectarea rapidă şi precisă a documentelor digitale şi pe hârtie
Trimiterea solicitărilor automate de date pentru finalizarea cazului
Adăugarea şi arhivarea digitală a documentelor încărcate
Monitorizare, corectare şi analiză automată
Impulsionaţi-vă afacerea şi exploraţi noi modalităţi de abordare a clienţilor folosind soluţiile noastre de comunicare digitală
Lucraţi mai rapid, reduceţi costurile şi asiguraţi servicii şi mai bune clienţilor procesând mai rapid corespondenţa
Consolidaţi securitatea datelor şi asiguraţi-vă că documentele sunt trimise în locul potrivit la momentul potrivit