Dynamic solutions that deliver a faster, smoother customer journey.

Socializare organizaţională pentru clienţi

Soluţii dinamice care asigură un parcurs mai rapid şi mai fluid pentru clienţi.

Socializarea organizaţională este una dintre modalităţile principale de comunicare a organizaţiilor cu clienţii şi de dezvoltare a unor relaţii de succes.

Dacă utilizaţi un sistem de socializare organizaţională manual şi lent, care nu satisface nevoile consumatorilor de astăzi din generaţia „millenials”, afacerea dvs. poate avea de suferit.

Avantajele tehnologiei noastre de socializare organizaţională pentru clienţi

Benefits Benefits

Acceleraţi parcursul clienţilor

Fluxurile de lucru digitale sporesc productivitatea şi reduc întârzierile

Benefits Benefits

Câştigaţi mai multă vizibilitate

Monitorizarea automată vă oferă un control mai bun asupra procesului

Benefits Benefits

Răspundeţi nevoilor erei digitale

Asiguraţi o experienţă de socializare organizaţională personalizată, pe mai multe canale

Benefits Benefits

Stocaţi datele clienţilor în condiţii de siguranţă

Arhivarea digitală păstrează datele în siguranţă şi permite auditarea uşoară

O abordare mai inteligentă a admiterii studenţilor

The improved ease of use and lower workload led to a direct cost saving
Creşterea uşurinţei de utilizare şi reducerea volumului de lucru au determinat o reducere a costurilor directe cu 30.000 EUR pe an.

André Jeursen

Şeful Biroului pentru educaţie şi examene, Universitatea din Maastricht

Provocarea

Facultatea de Business şi Economie din cadrul Universităţii din Maastricht avea nevoie să proceseze mai repede cele 6.400 de candidaturi pe care le primea anual, pentru a accelera admiterea şi a reduce volumul de lucru al personalului. De asemenea, sistemul său de înscriere manual, cu utilizarea intensă a documentelor pe hârtie, provoca erori şi nu permitea conducerii să monitorizeze situaţia cazurilor sau durata acestui proces.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Soluţia

Am elaborat un sistem automat de admitere care colectează informaţiile despre fiecare candidat într-un dosar de caz digital unic, pentru accesare uşoară. Pe lângă monitorizarea în timp real, sistemul oferă funcţii de raportare a erorilor, cum ar fi solicitările automate de informaţii lipsă şi notificările cu privire la termene.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Avantaje

Pe lângă scăderea volumului de lucru al personalului, accelerarea admiterii a dus la economii anuale de 30.000 EUR, fără a lua în considerare economiile realizate prin reducerea erorilor umane. De asemenea, îmbunătăţirea raportării a ajutat conducerea să preia controlul deplin asupra procesului de admitere, astfel încât să poată îmbunătăţi calitatea admiterii studenţilor.

As well as easing the staff workload, faster admissions led to annual savings of €30,000.

Îmbunătăţiţi atragerea clienţilor prin asigurarea unei experienţe mai fluide şi mai personalizate de socializare organizaţională.


STAŢI DE VORBĂ CU ECHIPA NOASTRĂ

Cum funcţionează

Diferenţiaţi-vă compania printr-o socializare organizaţională mai dinamică şi antrenantă.
  • Canon
  • ...
  • Socializare organizaţională pentru clienţi