Orange Business Services avea nevoie de o soluţie care nu doar să permită angajaţilor să imprime cu uşurinţă atunci când lucrau de la sediul central, dar, deoarece biroul este locaţia centrală pentru întâlniri importante cu clienţii şi o oportunitate de a evidenţia soluţiile companiei, OBS avea nevoie de o soluţie care să le permită vizitatorilor să imprime de pe dispozitivele mobile.
Munca în colaborare şi pe dispozitive mobile a fost îmbunătăţită pentru angajaţii şi vizitatorii filialei din Regatul Unit
Creştere a eficienţei energetice, care sprijină compania cu raportarea eficienţei energetice CRC către Orange Group în ansamblu
Orange Business Services a dorit să-şi îmbunătăţească capacităţile de imprimare pentru forţa de muncă din Regatul Unit, mai ales având în vedere dezvoltarea continuă a activităţilor pe dispozitive mobile.
• Să ofere angajaţilor şi vizitatorilor o funcţionalitate de imprimare mobilă constantă, adaptată la cele mai recente servicii mobile
• Un mediu de imprimare dificil, care trebuie să sprijine angajaţii la faţa locului, angajaţii part-time şi clienţii
Orange Business Services a devenit partener Canon pentru a-şi sprijini forţa de muncă mobilă cu cele mai recente tehnologii de imprimare mobile.