DWF-hero1-1600x600

LO Media realizează transformarea digitală alături de Canon

DWF-logo.jpg

LO Media a testat o soluţie cross-media de bază din SUA pentru a afla ce se poate obţine. Echipa a fost impresionată de potenţialul tehnologiei şi de capacitatea de a crea comunicaţii foarte personalizate pentru client prin intermediul mai multor canale. Cu toate acestea, experienţa îi spunea lui Lars că avea nevoie de un pachet software mai amplu care trebuia neapărat să includă asistenţa furnizorului local şi instruire pentru maximizarea investiţiei.

Rezultate

Trecerea la modelul de taxare bazat pe valoare pentru a mări valoarea oferită clienţilor şi a creşte veniturile

Trecerea la modelul de taxare bazat pe valoare pentru a mări valoarea oferită clienţilor şi a creşte veniturile

Modificarea concepţiei comerciale la o abordare mai holistică în privinţa comunicaţiilor (identificarea celei mai eficiente forme de comunicare pentru fiecare proiect)

Modificarea concepţiei comerciale la o abordare mai holistică în privinţa comunicaţiilor (identificarea celei mai eficiente forme de comunicare pentru fiecare proiect)

Câştigarea de noi contracte pe termen lung

Câştigarea de noi contracte pe termen lung
Vânzările cross-media generează aproximativ 1 milion NKR pe an (peste 100.000 €)

Consolidarea diviziei de imprimare

Consolidarea diviziei de imprimare
Toate comenzile de imprimare ajung prin intermediul web pentru imprimare, ceea ce înseamnă 5 milioane NKR pe an
Produsele noi vândute prin magazine web pentru imprimare generează aproximativ 1 milion NKR pe an

LO_Media

Obiectiv

Aducerea serviciilor de publicare în secolul 21 folosind cross-media pentru a susţine tranziţia către un furnizor de comunicaţii complete, care includ platformele digitale.

Provocări

• Combaterea reducerii volumelor de imprimate şi a costurilor prin oferirea unor servicii de comunicare integrate care să satisfacă obiectivele clientului

• Utilizarea imprimării când este adecvat şi cel mai eficient pentru optimizarea valorii acesteia

• Înţelegerea modului în care se utilizează şi se vând soluţiile de publicare digitale

Abordare

• Canon a recomandat investirea în pachetul cross-media, combinându-l cu serviciul web pentru imprimare, pentru a salva departamentul de imprimare al companiei.

• Canon a organizat un curs individual de instruire pentru client cu privire la cross-media.

• Asistenţă continuă oferită de consultantul de afaceri Canon pentru a ajuta compania să confere valoare noilor servicii digitale şi să exploreze noi oportunităţi şi metode de operare.

LO_Media