În urma unei verificări a operaţiunilor companiei, Barry Callebaut a identificat imprimarea ca un domeniu ce necesita urgent o redefinire. De fapt, imprimarea şi întreţinerea au generat printre cele mai mari costuri în materie de timp şi bani.
Imprimarea la distanţă este acum simplă şi fluentă
Noua soluţie este gestionată centralizat, la sediul central
Imprimările faţă-verso au determinat o creştere a imprimării sustenabile
Angajaţii pot să partajeze şi să imprime sarcini din orice locaţie, în câteva minute
Pentru a-şi îndeplini obiectivele de dezvoltare, Barry Callebaut avea nevoie de un sistem de funcţionare cu totul nou, corelat cu pilonii săi strategici: inovare, rentabilitate, sustenabilitate şi expansiune.
• Flota de imprimare existentă epuiza timp şi resurse, atât pentru angajaţii obişnuiţi, cât şi pentru echipa de IT
• Imprimantele întreţinute individual erau dificil de gestionat şi întreţinut
• Operaţiunile erau încete şi dificile
• Costuri ridicate pentru integrarea sistemului de imprimare în alte birouri, din diferite locaţii
O nouă flotă de dispozitive multifuncţionale Canon şi o infrastructură centralizată de imprimare a fost implementată pentru a le oferi angajaţilor o experienţă de imprimare şi scanare lipsită de probleme.