Beck-Jørgensen ştia foarte clar ce doreşte: o tehnologie de imprimare digitală compactă, rapidă şi fiabilă care ar permite companiei să implementeze întregul flux de producţie al aplicaţiilor clientului la nivel intern, precum şi un flux de lucru mai automatizat. Acesta a discutat îndelung cu o serie de furnizori, fiind hotărât să găsească un partener care era dedicat departamentului său la fel de mult ca el însuşi. Acest partener s-a dovedit a fi Canon.
Producţia completă de manuale pentru clienţi precum şi de materiale pentru vânzări şi marketing pentru angajaţii Alfa Laval
Productivitate îmbunătăţită mulţumită accesului de la distanţă
Timp minim de nefuncţionare şi întreţinere rapidă
Mai puţine clicuri per produs (economiile în CPP acoperă taxa de chirie lunară)
Îmbunătăţirea eficienţei şi calităţii mediului intern de imprimare al Alfa Laval.
• Model de imprimare de slabă calitate – producţie şi tehnologie birotică de nivel mediu – productivitate, fiabilitate şi calitate reduse
• Întreruperi frecvente ale producţiei
• Lipsa controlului asupra produsului final
Considerând că nu primeşte suficientă valoare de la furnizorul curent de servicii de imprimare, Alfa Laval a fost impresionat de dedicarea echipei Canon, care a ghidat clientul cu privire la tehnologia sa imagePRESS C800, demonstrând cum aceasta s-ar încadra în activitatea lor comercială şi unde îi poate ajuta să ajungă în viitor. Managerul de produse imprimate a fost atras şi de funcţia de acces de la distanţă, care îi permite să monitorizeze mediul de imprimare de acasă pentru a îmbunătăţi controlul, productivitatea şi flexibilitatea.