Furnizorul de servicii de imprimare elveţian Ritz a luat măsuri speciale pentru a se adapta la piaţa de comunicaţii în continuă evoluţie, antrenată de popularitatea canalelor online şi a platformelor digitale.
Uşoară reconcepere a mărcii, pentru a reflecta noile servicii
Promovarea cu succes a ofertei de servicii în diverse medii, prin intermediul campaniilor în diverse medii pentru clienţi
Am executat prima campanie în diverse medii pentru clienţii Ritz
Adaptarea la peisajul modern de comunicaţii, prin extinderea serviciilor online.
• Volume de imprimare în scădere
• Dificultatea evidenţierii pe pieţe competitive
• Incapacitatea de a satisface cerinţele clienţilor pentru servicii online
• Canon a evaluat abordarea de afaceri şi inovaţiile Ritz prin intermediul Business & Innovation Scan (B&IS) la un eveniment al clientului din anul 2013
• Instrumentul B&IS a fost implementat în anul 2014, pentru a furniza clienţilor o perspectivă clară asupra modelului de afaceri curent, inclusiv o analiză a strategiei de marketing
• A inspirat producerea unei schimbări în modelul de afaceri, pentru adăugarea de servicii între diverse medii prin intermediul Canon şi pentru repoziţionarea companiei pe piaţă în anul 2015
• Canon a susţinut prima campanie între diverse medii, pentru a promova servicii noi pentru baza de clienţi a Ritz