Articol

Motivul pentru care comunicările dvs. personalizate cu materiale imprimate reprezintă arma dvs. secretă cu care vă atrageţi clienţii la noul normal

Transformaţi-vă suporturile de imprimare în cheia secretă a succesului dvs.

2020 a adus schimbări radicale în ceea ce priveşte oportunităţile companiilor de a comunica cu clienţii lor. Mulţi dintre noi petrec mult mai puţin timp la birou, reducând întâlnirile faţă în faţă şi petrecând mult timp online - muncind, dar şi petrecând timp cu prietenii şi făcând cumpărături. De fapt, anul acesta timpul petrecut în mediu digital a crescut constant, ajungând la 7,5 ore pe zi1.

Cu un procent atât de mare din timp petrecut pe canale digitale, interacţiunea directă devine din ce în ce mai dificilă. Cercetările sugerează că pieţele ţintă prezintă semne de „oboseală digitală”, demonstrată printr-o dezvoltare abruptă a tehnologiei de blocare a reclamelor2. Acest lucru evidenţiază suplimentar importanţa comunicărilor alternative precum imprimarea ca metodă de atrage clienţii la noul normal.

Transformaţi-vă suporturile de imprimare în cheia secretă a succesului dvs.

Oboseala digitală şi lipsa încrederii în mass-media

Cercetările recente au descoperit că în ultimii doi ani 95 % din cumpărătorii de produse de comunicare s-au mutat cu cumpărăturile în mediul digital3. Aparent are sens: pe lângă faptul că ajută la reducerea costurilor - suporturile imprimate fiind mai scumpe decât cele digitale - comercianţii îşi doresc să fie acolo unde îşi petrec clienţii lor timpul. În 2020, mai mult ca niciodată, acest loc este online. Totuşi, cercetările ulterioare au demonstrat că promovarea eficientă pe canalele media digitale devine din ce în ce dificil de realizat şi se pare că se datorează unei probleme legate de încredere. Consultantul media Kantar a indicat că publicitatea pe site-urile web şi în special prin canalele de socializare au fost căile cu cel mai scăzut nivel de încredere pe care comercianţii le-au avut la dispoziţie. Cea cu cel mai ridicat grad de încredere a fost imprimarea. 4

Interes trezit cu ajutorul imprimării

În trecut, s-a demonstrat că suporturile de imprimare sunt o metodă eficientă de conectare cu clienţii şi că impactul continuă chiar şi în momentele în care sfera de interes se reduce. 65 % din consumatori afirmă că cel mai probabil vor acorda atenţie completă corespondenţei directe cu materiale imprimate5, o proporţie semnificativă greu de ignorat. Aşadar, deşi imprimarea presupune o investiţie iniţială mai mare, există mai multe şanse ca materialele imprimate de comunicare cu clienţii să fie citite şi să fie considerate de încredere - ceea ce, în final, va determina o rentabilitate a investiţiilor mai mare faţă de strategiile digitale.

De ce contează calitatea în materie de imprimare

Când vine vorba de imprimare, calitatea chiar contează. Un studiu despre efectul calităţii imprimării a înregistrat păreri pozitive crescute şi preferinţă mai mare a mărcii atunci când s-a folosit hârtie mai bună6, demonstrând că aceasta poate afecta într-adevăr percepţia unei mărci. De aceea, ne concepem întotdeauna dispozitivele astfel încât acestea să ofere calitate. Spre exemplu, cea mai recentă serie a noastră, seria imagePRESS C170, poate gestiona o gamă vastă de suporturi şi formate de hârtie, fiind aparatul perfect pentru gestionarea nevoilor unui spaţiu de lucru modern, de la afişe la broşuri lucioase şi materiale pentru punctul de lucru. Sunt rapide şi precise, uşor de utilizat deoarece dispun de multe funcţii automate, fiind şi robuste şi fiabile pentru utilizare pe întreaga zi într-un birou sau studio.

Una dintre provocările cu care se confruntă clienţii la conceperea unei strategii creative de comunicări prin materiale imprimate o reprezintă alegerea modului în care acestea sunt produse. Producţia poate însemna fie investiţii în servicii externalizate, fie achiziţia unui dispozitiv specializat pe lângă modelul de birou existent. Totuşi, versatilitatea sistemelor de generaţie următoare precum imagePRESS C170 permit organizaţiilor să îşi combine cerinţele de imprimare tradiţională cu posibilitatea de a realiza la nivel intern o mai mare varietate de lucrări de imprimare de înaltă calitate.

Comunicările cu clienţii precum corespondenţa directă prin poştă, broşuri şi cataloage şi chiar invitaţii şi ambalaje cu tiraj mic pot fi produse în locaţie, cu niveluri ridicate de precizie a culorilor şi finisare. Pe lângă faptul că oferă control asupra calităţii, termenelor şi securităţii, companiile vor beneficia şi de libertate creativă mai mare.

O experienţă personalizată oferă valoare adăugată

Comunicările cu materiale imprimate de înaltă calitate adaugă valoare, asigurând că mesajele sunt relevante şi atrăgătoare şi îmbunătăţind experienţa clienţilor. De asemenea, realizarea la nivel intern a acestor campanii va oferi mai mult control asupra personalizării. Imprimantele digitale şi programele software dotate cu puterea tehnologiei cu date variabile permit utilizatorilor să producă tiraje mici de materiale incredibil de personalizate şi relevante. Aplicaţiile precum cataloage, invitaţii şi materiale de promovare pot fi adaptate pentru a se adresa unor clienţi specifici, personalizate cu numele lor, precum şi cu alte informaţii.

Comunicările cu materiale imprimate au caracteristici fizice pe care cele digitale nu le au: oamenii pot vedea, atinge şi mirosi materialul imprimat - experienţe senzoriale care îmbunătăţesc şi mai mult conectarea. Împreună cu încrederea pe care clienţii încă o au în materialele imprimate, comunicările cu materiale imprimate de calitate pentru clienţi oferă organizaţiilor o ocazie preţioasă de a atrage şi convinge clienţii, dar şi de a le stimula fidelitatea. Dacă în trecut furnizarea de materiale imprimate personalizate şi creative însemna achiziţionarea unui aparat specializat suplimentar, aparatele mai versatile din prezent vă pot îndeplini nevoile în termeni de aparatură de birou, la care se adaugă posibilitatea de a livra formate noi, profesionale.

  1. https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/
  2. https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Images/infographics/technologymediatelecommunications/gx-deloitte-tmt-2018-adblocking-media-report.pdf
  3. Raportul de cercetare Canon 2020 „Crearea de valoare pentru clienţi”
  4. https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/dimension-2020-winning-consumer-trust-in-the-age-of-covid-19/
  5. https://www.marketreach.co.uk/resources/mail-made-easy
  6. Sappi and Eagleman, D. (2015) A Communicators Guide to the Neuroscience of Touch, pag. 28-29

Produse şi soluţii conexe

Exploraţi mai departe

  • ARTICOL

    Ghidul Canon imageRUNNER ADVANCE DX C5800

    Tot ce trebuie să ştiţi despre multifuncţionalul inteligent Canon imageRUNNER ADVANCE DX.

    26 Jan 2021

  • Articol

    Oferind calitate înaltă, fără compromisuri

    Ajutându-vă să vă impresionaţi clienţii, fără a cheltui mulţi bani.

    20 Jan 2021

  • ARTICOL

    Transformarea digitală a locului de muncă hibrid cu ajutorul imprimării

    Transformarea imprimării astfel încât să vă îndeplinească cerinţele specifice locului de muncă hibrid.

    20 Jan 2021

  • Nu sunteţi sigur de ce produs aveţi nevoie pentru compania dvs.?